Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort ventetid på tlf, hyggelig fyr som ga meg svar på spørsmålet mitt.
Hei Renate, Så godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice og ikke opplevde lang ventetid når du ringte inn, slik ønsker vi alltid at det skal være. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en super dag videre og fortsatt god sommer, hilsen Rebecca
Alltid god service og hjelp og råd å få, når eg ringer 🥰
Hei, Astrid! Så flott å høre at du har hatt positive opplevelse med vårt kundesenter, slik ønsker vi alltid at det skal være. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og vi håper du forblir like fornøyd i mange år fremover! Ønsker deg en super dag videre og fortsatt god sommer, hilsen Rebecca
God service uten for lang ventetid. Og god dekning til god pris
Hei Bent, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Supert å se at du fikk god og effektiv hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi er også stolte av den gode dekningen og prisen. Fantastisk å se at du også er fornøyd med dette! Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Utrolig bra tilbud :) Jeg har akkurat byttet til talkmore å fikk en mye bedre pris
Hei Berit, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd som ny kunde hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Fornøgd generelt, m/svar, hjelpsomme trivlege, og ikkje minst pris. Får god forståelse når eg ringer dei.
Hei Ågot, Takk for din tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd med både tjeneste, pris og kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hadde i god tro instillingen over varsel om 100% av mobildata er brukt opp. Denne hadde Talkmore av en eller annen grunn fjernet. Da fikk jeg ikke beskjed og nedsatt hastighet, slik at de kunne belaste meg over 600kr for noen usle MB utover min grense. Kundeservice var heller ikke behjelpelig med dette når jeg kontaktet de. Styr unna!!!
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Det høres veldig rart ut at du ikke har fått hjelp og løst problemet hvis saken er slik at du ikke mottok varsel om at mobildata var 100% brukt opp. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi får rettet opp i denne feilen. Hvis slike feil oppstår så er ikke det noe vi skal fakturere kundene våre for. Igjen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Raskt og effektivt hjelp. Det vi trengte ble fikset med det samme. Takk for hyggelig kundeservice. Mvh T. Abonnement
Hei! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus