Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 196 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 196 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 480
226
91
79
320
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask tilgang til den mobile ruteren

Omtale av  Einar

Vi har et mobilt bredbånd som primært benyttes om sommeren. En ikke planlagt nedetid hos vår leverandør av Internett til huset, gjorde at vi måtte få i gang den mobile ruteren raskt. Talkmore ga god service til en med ti tommeltotter!

Svar fra Talkmore
28.02.2020 14:55

Hei Einar! Tusen takk for 5 stjerner og en hyggelig tilbakemelding! Håper alt fortsatt funker som det skal, vi ønsker alltid å være behjelpelige dersom problemer oppstår. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Talkmore.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Caroline

Har vært Talkmore kunde i mange år, byttet for et års tid siden til et annet selskap, men de leverte langt dårligere dekning så var ikke sein om å bytte tilbake. Utmerket service når det oppstår noe! Anbefales!

Svar fra Talkmore
28.02.2020 14:04

Hei Caroline! Dette var veldig hyggelig å lese, så gøy å høre at du er fornøyd med våre tjenester, dekning og service. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Talkmore.

Jeg er meget fonøyd

Omtale av  Trygve D

Jeg er meget fornøyd med medarbeideren med at de ordner opp.

Kundeservice er viktigst!

Omtale av  Åge O

Alle avdelinger i et selskap er viktige, men Kundeservice er det viktigste spør du meg. Det er bedriftens ansikt utad. Det er ofte det første du møter på, om du ikke tar ting på data/nett. Ikke bestandig at jeg har vært like heldig med kundeservice, men i dag møtte jeg en veldig hyggelig kar på kundeservice på Talkmore, å det måtte bare bli en 10'er. Mvh Åge O.

Svar fra Talkmore
03.02.2020 15:33

Hei, Åge og takk for 5 stjerner! Vi er helt enig med deg at kundeservice ofte er alfa omega i et godt kundeforhold, og er noe vi alltid jobber for å bli så gode på som mulig. Derfor er disse tilbakemeldingene så viktig. At sist henvendelse var positiv er veldig gøy å lese! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!

Meget god og rask kundeservice

Omtale av  Bjørn S. H

Kundebehandler fant meget raskt mitt abonnement og korrigerte feil faktura med en gang. Meget bra!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Flinke til å selge: Viktig med oppfølging

Omtale av  Peter B

Først det positive: Jeg gikk over til Talkmore (fra treige Telia) av 2 grunner: 1. Mye mer data for penga 2. Mange skrøt over Kundeservice, noe totalt manglende hos Telenor og Telia. Fikk voldsomt salg før Jul, masse godis, hvorav ikke alt har duket opp på 'Min side' Så jeg vil si Talkmore: Oppfølging er MEGET viktig: Salget er kun første trinn i det å BEHOLDE en kunde. Jeg har hatt kontakt med Kundeservice 3 ganger: Den ene hva helt blåst, visste ikke hva jeg snakket om, de andre var bra - og veldig bra! Utrolig viktig med produktkunnskaper Talkmore: KUN DA vil dere beholde kundene. Men alt i alt en positiv opplevelse! Og begge sim kort funka!

Svar fra Talkmore
03.02.2020 15:32

Hei, Peter og takk for en fin og utfyllende tilbakemelding! At vi treffer full score på 2/3 av henvendelser er vi selvfølgelig stolte av, men det er å forvente at alle henvendelser skal være gode - Det skal vi jobbe med! Vi er helt enige i at god produktkunnskap skaper en god samtale, og opplæring av systemer og produkt er noe vi tar på alvor. Det er veldig fint at du også nevner kundeoppfølging som noe viktig. Her nikker vi unisont, og tar dette til oss. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Talkmore!

Service er bra

Omtale av  Geir

Har hvert kunde helt siden Talkmore ble startet. Og det sier vel sitt om at jeg er fornøyd. Men dessverre må jeg bytte til en konkurrent pga. jobbtelefon som alle ansatte skal ha i våres bedrift. Men resten av familien blir stående igjen som kunde.

Svar fra Talkmore
03.02.2020 15:32

Hei, Geir! Takk for alle de grønne stjernene og fine ordene! Det er veldig trist å lese at du har gått over til ny leverandør, men vanskelig å komme rundt jobbtelefon. Du er selvfølgelig velkommen tilbake om det lar seg gjøre i fremtiden, og at familien din blir hos oss er kjempefint! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!

Talkmore har 4 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR