Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning og sånn, men de er så forbanna overpriset i forhold til andre, har byttet til Get Mobil 4 GB 249 kr, her betaler jeg 249 kr for 2GB.
Hadde Telenor med swap avtale. Hadde toppforsikringen oss dem. Ble lovet ny tlf dagen etter telefonsamtalen med dem. Det gikk nærmere 2 måneder før jeg fikk ny. 1 år senere tar jeg kontakt på nytt med dæm ang knust skjerm. Da har de sagt opp min toppforsikringen. Så jeg har kun skadeforsikring. Dette vil da koste meg 1500kr. Ikke 500 som avtalt. Anbefaler alle som ønsker ny telefon. ALDRI GÅ FOR SWAP ELLER TELENOR. Telenor ansatte vil være ufin og vanskelig når det oppstår problemer for deg. Finnes ingenting godt å si om Telenor
En komplett kundeopplevelse, topp dekning, topp kundeservice. Hvorfor velge noe annet?
Sendte inn min 2 år gamle iphone 7 og valgte en iphone x i en swap-avtale. Telefonen var i helt super stand da jeg sendte den inn. Fikk beskjed en måned etter at jeg sendte den inn, at de hadde mottatt tlf men at den var i dårlig stand. Må nå betale for å få den fikset, pluss betale for begge telefonene. Har aldri vært borti makan til tull og tøys!
Utrolig dyrt, men kundeservicen er bra hvis du trenger den til noe.
Til tross for reservert nummer utleverer Telenor nummeret ditt til diverse selskap uten samtykke. Når en kontakter kundeservice for å få en forklaring møter man en småfrekk person som tar problemstillingen personlig, blånekter at dette har skjedd uten å vise forståelse. Ditto; Personen har ingenting i kundeservice å gjøre. Ikke førstegang jeg har møtt frekke kundebehandlere hos Telenor. Får en til å stille spørsmål rundt rekrutteringsprosessen. Hilsen lei kunde som setter pris på privatliv og derfor avslutter sitt mobilabonnement for andre og siste gang.
Vi var lojale mot Telenor i mange år. Så undersøkte jeg diverse abonnementer for så se etter billigere alternativer. Jeg fant en konkurrent og flyttet alle familiens 5 mobiler over dit. Så begynte kjøret: Jeg ble stadig oppringt og fikk tilbud om løsninger som var billigere enn det som står tilgjengelig på nettsidene. At slike tilbud finnes føles som en fornærmelse for oss som var lojale mot Telenor i mange år. Til nå har jeg sikkert blitt oppringt nærmere 100 ganger for å skifte tilbake til Telenor. De skjønner ikke at jo mer de ringer, desto mindre blir sannsynligheten for at det kommer til å skje. Jeg har reservert meg mot telefonsalg. Dette begynner å føles som telefonterror.
Jeg byttet til Telenor etter kontakt med en selger over telefon. Dette skulle skje i den "lille" uka før påske. Ettersom jeg er i en husbygge prosess la jeg betydelig vekt på at det eneste som var viktig var at jeg ikke ble sittende uten telefon. Og jeg forhørte meg om aktivering av sim og at dette ikke skulle forårsake noe trøbbel nå som det var påske osv. Jeg ble forsikret gang på gang at dette var helt under kontrol. Jeg fikk sim og dato for overføring av mobilabonnement. Og dette skulle skje på tirsdagen før påske. Dette skjedde ikke og jeg tok kontakt med Telenor kundeservice på net via pc siden telefon ikke virket. De lovte og ordne dette slik at jeg ikke ble uten telefon hele påsken, og bad meg kontakte dem dagen som følget, onsdag før skjærtorsdag. Vedkommende som kunne fikse aktiveringen var ikke til stede dagen etter, jeg fikk samme beskjed. Altså kontakt kundeservice igjen neste dag på et bestemt tidspunkt. Jeg gjorde det og igjen ingen kunne hjelpe meg. Jeg kunne ikke tro at systemet ikke hadde en måte jeg kunne aktivere sim på uten og få direkte hjelp av en kar hos Telenor. Jeg fant 2 andre mulighete for aktivering av sim, #1 var aktivering via min side på telenor sin webside. Der kom jeg ikke inn for en måtte ha aktiverings kode på sms, noe som var umulig da jeg var uten telefon... Samme gjaldt for valg #2 som var Telenor sin app på telefonen, som også trengte aktivering med operasjonell telefon... Telenor sin kundeservice fortsatte og lyve til meg og si at jeg skulle kontakte dem dagen etter.. Helt til lørdag, da fikk jeg beskjed om at "sorry, han som kan hjelpe deg komme ikke før tirsdag.." Aldri sett eller hørt om noe så patetisk dårlig, på så mange nivåer at jeg klarer ikke og utrykke meg skikkelig.. Er enda litt i sjokk. Ville ikke anbefalt.. De er også dyrere enn sine konkurrenter på alt.
Fantastisk kundeservice, fantastisk dekning og alt er bare helt amazing. Bortsett fra pris, men er verdt det.
Ingen hjelp å få! Svikter totalt. Dårlig kundebehandling. Bytter selskap snarest!
Abonnementet er billig i seg selv. men alt man skal gjøre fra bruk av sms/mms til mobildata koster penger, slik at i slutten av måneden blir det over dobbelt pris på opprinnelig abonnementpris. SKUFFET !!!
Litt for ustabil dekning. På Stovner skole nærmest mitt i Oslo er det knapt noe som helst mobildata dekning (3G/4G). Forventet mer fra Telenor.
Har eit 3gb bedriftsabonnement som kostar 155,- mnd. Har ikkje opplevd noko høgare hastigheter på mobilnettet enn det telenor leverer her. Har prøvd det meste, men telenor er Kongen på Haugen!
Bra dekning, men ikke helt fornøyd. da noen ringte meg og ga meg tilbud på 4gb til 229,- så tok jeg det, da var det først 4gb til 229,- i noen mnd, var veldig bra men så plutselig blir bare måneds prisen 249, ikke helt bra, avtale noe også endrer de uten og si noe. Prinsippsak.
Trodde Telenor var bra, men opplever hele tiden at de lyver og lurer kundene sine. De sier det er gratis å ringe, de lover ny tlf dersom man har Swap forsikring osv. Ingenting stemmer. De lurer folk til å kjøpe ny tlf med swap, og nekter å gi ny ved skade eller tap, sånn som de sier i avtalen. De forandrer fort på hva de si, har dårlige telefonkonsulenter og er noen svin hele gjengen. Bytter telefonoperatør så snart tlf min er ferdig betalt!
Har Swap pluss forsikring som lover ny tlf innen 1 arbeidsdag etter meldt skade,men det er bare løgn og bedrageri. Meldte inn skade \knust skjerm og betalte egenandelen min på 500kr for over 1 uke siden!!! Har enda ikke mottatt ny iphone i posten, ringte kundeservice idag og fikk beskjed om at det hadde skjedd en teknisk feil fra deres side og ble lovet at de skulle ordne opp og sende tlf idag dette var kl 13! Har ventet på hente melding fra posten i hele dag men ikke mottatt det, så jeg kontaktet kundeservice igjen nå og spurte om tlf var sendt! Fikk beskjed om at ingen tlf er sendt og saken min ikke en gang hadde blitt behandlet og ordnet opp i, og at jeg måtte vente til imorgen for svar siden kundebehandleren jeg snakket med hadde reist hjem for dagen!!!! Vente på svar??? Tlf skulle vært sendt for over en uke siden og jeg som kunde må vente på et svar, svar på hva da??? At dere ikke gjør jobben deres og ordner opp når dere har gjort en feil?? Jeg venter på en ny tlf i posten ikke et svar!!! Hold dere langt unna telenor og brightstar forsikring, de er svindlere!! Og man får heller ikke en låne tlf i noen telenor filialer!