Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Mobil
2.3
538 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
538 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 538 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
66
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no

Regninger på noe jeg aldri bestile.

Omtale av  Alex

Bestile aldri noe fra telenor, kun hatt en samtale med en i kjosken. Plutselig dukket det opp regning på et abonnemang jeg aldri skrev under på. Noe dem sin egen support ikke kunne gjøre noe med. Så skulle dem ha penger for at jeg sa det opp, uten at jeg hadde bestilt det i første omgang. Så det er jo kjeltring firma hele greia, så gikk utenom telenor når jeg anskaffet internet, og diverse.

Svar fra Telenor Mobil
19.07.2023 14:37

Hei Alex! Dette høres ut som et stygt tilfelle av råsalg og er ikke i tråd med hvordan våre kundebehandlere skal oppføre seg. Anbefaler å sende oss en Epost på forholdet her slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lurer eldre folk

Omtale av  Marit

Har en mor som hele tiden får forandret abonnementet sitt, med div tilleggstjenester osv, som hun aldri har sagt ja til. Vet ikke hvor mange samtaler vi har hatt med kundeservice, men det fortsetter bare.

Svar fra Telenor Mobil
19.07.2023 14:59

Hei! Når det kommer til eldre abonnement vil vi over tid endre over til nye abonnement etterhvert som de gamle fases ut. I disse tilfellene sender vi ut varsel 1-2 måneder i forkant på enten Epost, SMS eller brev slik at man er klar over forholdet og selv kan endre etter behov om oppgitt abonnement man overføres til ikke passer en. Skulle det være slik å forstå at varsel for disse endringene ikke har nådd frem ved flere anledninger, kan det være at vi har utdatert kontaktinformasjon registrert på vedkommende og er i alle tilfeller meget beklagelig! Anbefaler å sjekke dette med kundeservice på 915 09000 hvis dette ikke tidligere er avklart.

Norges grådigste telefonselskap

Omtale av  Tidligere K

Ekstremt smålig av Telenor å kreve nesten 1000 kr i året fra 90 år gamle mennesker uten nettbank for å sende papirfaktura. Denne praksisen tjener de 300 millioner kr på i året, ifølge TV 2. Kostnaden ved en papirfaktura er typisk på 6 kr, så de utnytter og diskriminerer eldre mennesker for å håve inn mest mulig penger. Anbefaler alle å bytte til et annet selskap. Da jeg hadde Telenor betalte jeg 300 kr for 4 GB. Så byttet jeg til Nice Mobil. Nå betaler jeg 148 kr for 5 GB. Det sparer meg 1800 kr i året, i tillegg til at jeg får flere GB.

Svar fra Telenor Mobil
19.07.2023 15:01

Hei! Vi oppfordrer alle til å gå over til digitale løsninger(eFaktura) - både via kundeservice og på selve fakturaen, slik at man unngår papirutsendelse samt gebyret. Forståelig nok vil det dessverre være noen som har utfordringer med å få dette på plass så vi tilbyr i dag en gratisløsning for papirfaktura i disse tilfellene, og kan fåes ved kontakt med kundeservice på 915 09000.

Mobilabonnement og mobilt bredbånd

Omtale av  Mamma

Telenor har god dekning. Det er viktig for oss i distriktet. Jeg har erfart god service. Prisen er noe høy, og tidligere valgte tjenester endres og blir stadig dyrere. Jeg er derfor usikker på om jeg skal fortsette med de, eller velge en annen operatør med telenor dekning. One call med telia dekning, blir for dårlig.

Tvinger meg over på dyrere abo

Omtale av  Merete

De slutter stadig med abonnementet jeg har og fører meg over på et nytt og dyrere med mindre jeg aktivt gjør noe… Utrolig sleipt! Har bra dekning, da.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Stole my money

Omtale av  Mykyta

They suddenly increased my subscription from 400 Nok to 700 nok, and when I wrote to them they said that they had notified me before about the subscription change, which they didn't. This is outrageous. I never saw or accepted that I'm going to be transferred to the new more expensive subscription. And I wrote 4 emails to their support to which they replied with some non relevant information to my case as if they were not reading my email at all. Awful company, 0 respect to their customers, stay clear

Uredelig praksis på bestilling

Omtale av  Ola

Jeg hadde gratis Data-SIM hos Telenor (Goodis). Nå fakturerer de meg for tjenesten. En bør forvente en forespørsel om jeg ønsker å beholde tjenesten. Den ble jo bestilt fordi den var gratis. De klarte å svar på min forespørsel i løpet av tre dager 👍, men ikke gi meg informasjon om hvordan bestillingen hadde foregått. Nå må jeg betale for noe jeg ikke har bestilt.

Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR