Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Hansthomas H

Fungerer fint. Bra kundeservice. Fikk god hjelp. Tok litt tid før jeg fikk svar.

Svar fra Unifon
24.08.2023 13:32

Hei Hans Thomas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Problemet med å få nytt SIM kort til å virke, samt at fordeling av data mellom brukere er vanskelig

Omtale av  Marianne E. H

Dårlig app, mangler mulighet for å fordele data mellom brukere.Har hatt OneCall tidligere og der kunne man enkelt fordele data, samt se hva de ulike brukerne har igjen av tilgjengelig data. Manglende oppfølging vedr SIMkort

Svar fra Unifon
03.07.2023 13:58

Hei Marianne, Det er leit å høre at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Å fordele data mellom abonnementene er dessverre ikke noe vi tilbyr, da dette er mer normalt i privatmarkedet. Du kan derimot sjekke resterende data på brukerne på min.unifon.no, dersom du er kontaktpersonen for bedriften. Vedrørende SIM-kort så kjenner jeg ikke til din sak, men ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne. Ta gjerne kontakt på 05015 så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Emilie Unifon AS

Følger godt opp

Omtale av  Jarle

Oppfølging er bra mot kjedekontor Kan være tettere på våre medlemmer. Ikke bare ved signering. Har god dialog med Unifon.

Svar fra Unifon
30.06.2023 17:00

Hei Jarle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie, Unifon AS

Trur det må være mafiabasert, dobbel rekning i forhold til avtale.

Omtale av  Henry A. B

Svindel, minst dobbel pris i forhold til avtale..og inkasso før eg får faktura. Ingen flere kommentarer.har aldri opplevd noe verre, det viser også på omtaler av firmaet, og at eg må skrive flere hundre tegn for å komme videre og når det er gjort forlanger dere sikkert enno flere for å unngå att min omtale ikkje skal vise.

Svar fra Unifon
30.06.2023 16:57

Hei Henry, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Erfarne ansatte

Omtale av  Siw

Samme gode dekningen som hos Telenor og får rask hjelp av både kundeservice og vår kontaktperson på storkunde.

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:36

Hei Siw, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjempe service og veldig fornøyd.

Omtale av  Kay R. O

Er veldig fornøyd med Unifon. Er spesielt fornøyd med sentralbordet på pcen og føler jeg har full oversikt og kontroll på alt som skjer i løpet av arbeidsdagen.. veldig fornøyd.

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:25

Hei Kay, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS

Supert sentralbord

Omtale av  Lars E. M

Det å ha et godt telefon system har for oss på Tempe Vvs senter alltid vært viktig. Enten det å organisere tlf kø og fange opp dem som ikke har fått svar, eller om det er å sette over til riktig person så må man ha et godt tlf system. Unifon har et supert system som fungere. Må noen ganger ha hjelp av Unifon til å gjøre endring på sentralbordet vårt, og det fungere alltid utmerket.

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:22

Hei Lars, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS

Fantastisk service og løsning

Omtale av  Erik H. F

Alltid fått rask og god hjelp og en skreddersys løsning for oss. Alt fungerer utmerket og veldig god dekning. Kan ikke klage på noe. Veldig fornøyd!

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:20

Hei Erik, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Utmerket kundesupport

Omtale av  Pers

Kjapp og enkel hjelp på spørsmål jeg lurte på. Litt ventetid ved oppringing

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:15

Hei Pers, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie, Unifon AS

Selger under falskt flagg

Omtale av  Lennart

Hei, opplevde det samme som Linn på denne siden beskriver,i dag 26/6. Selger oppgir å være fra Telenor og trenger bare bekreftelse på SMS for å sette ned prisen på mitt abonnement fra Telenor, er dette greit for dere som selskap? Ser du sier at dere har ryddet opp i dette men??

Svar fra Unifon
28.06.2023 09:08

Hei Lennart, Takk for tilbakemeldingen din. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kunden i sentrum

Omtale av  Marius

Vi har vært kunde av Unifon i noen år nå og er særdeles godt fornøyd med både dekning, kundeservice og portefølje.

Svar fra Unifon
26.06.2023 15:30

Hei Marius, Takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Vil på ingen måte bruke Unifon

Omtale av  Kamilla

De har utspekulerte selgere på telefon. Dumt hvis man vil fremstå som et troverdig selskap som skal få kunder.

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:19

Hei Kamilla, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Svært dårlig

Omtale av  Gunnar J

Dere har selgere som ikke informerer om oppsigelsestid på 4 måneder. Det har ikke andre selskaper som dere sier. Jeg fikk det beste tilbud. Aldri hatt så store regninger som dere operer med. Å nei jeg bruker ikke mere no en da jeg var i Telenor. Å dårlig kundeservice så det holder. Jeg skal ut fra unifon så fort som mulig. Og anbefaler på det sterkeste å unngå dere

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:18

Hei Gunnar, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Få alt skriftlig

Omtale av  Line

Jeg stolte på det som ble sagt på telefonen og godkjente avtalen som ble sendt på mail. Leste avtalen og det var henvist til vilkår. Jeg trodde det var det som stod i avtalen, da dette stod rett under. Ble også lovet utkjøp og opplyste om at vi akkurat hadde tegnet abonnement et annet sted. Dette var ikke noe problem sa de, men vi endte opp med å betale kr 147,- ekstra pr måned. Etter at de hadde betalt ut de kr 3000,- Nå har vi vært der i 2 år. Ingen ting positivt å si og det har vært en kamp flere ganger disse årene. I tillegg har de også 3 mnd oppsigelse + inneværende. Noe som heller ikke står i kontrakten, men vilkår de henviser til. Her må du fysisk inn på nettsiden deres for å se hva dette er. Dette har kostet oss dyrt, derfor ønsker jeg å dele min erfaring.

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:16

Hei Line, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en tre måneders oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Angrer at jeg skiftet leverandør

Omtale av  Laila

Tar lang tid før det svares, både på telefon og mail. Dessuten fikk jeg 79 kr. i faktureringsgebyr, selv når faktura ble sendt på mail.

Svar fra Unifon
20.06.2023 09:33

Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Levere på kvalitet og service

Omtale av  Kim

Alltid kort responstid når vi har endringer som må gjøres. Og så er det viktig for oss at Unifon har Telenor dekning.

Svar fra Unifon
16.06.2023 00:13

Hei Kim, Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR