Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er svindel, de utgir seg for å komme fra andre leverandører. Oppgir ikke riktige priser og lurer spesielt eldre mennesker til å tegne 2 års kontrakt med dem, i tillegg til at de tar et gebyr for å komme ut av avtalen når man innser at man er blitt lurt. Dette var et sleipt upålitelig firma som det blei masse problemer med.
Hei Silje, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Det ringte en trivelig selger til meg og skulle selge meg et "godt" tilbud! Han la frem informasjon om abonnementet, og det var kun ved grundig utspørring at det fremkom informasjon om avgifter ved fakturagebyr, bruk av nettbank, ikke inkludert mms og mva. Jeg spurte tydelig om bruddgebyret fra min tidligere teleoperatør ville bli dekket av dem, de han svarte: ja vi dekker hele og det fulle beløpet inntill 3000+mva og du trenger ikke tenke på det. Da tenkte jeg at det var en grei avtale og gikk for den. Dette skulle jeg angre. Nå har jeg fått en regning fra min gamle teleoperatør på bruddgebyr på 3000+mva. Jeg sender først mail til Unifon, uten at de gidder å svare meg. Så ringer jeg til kunde service og legger frem saken. Da får jeg svar at de ikke har mulighet for å legge ut for bryddgebyret, men at de skal trekke dette beløpet fra mine fremtidige fakturaer. Så med andre ord: nå er jeg låst til unifon i 1 år frem til at de 3000kr+moms er trukket fra fakturaene. Jeg spurte han på kundeservice hva som ville skje om jeg trakk meg ut av avtalen igjen: da ville jeg få et nytt bruddgebyr og miste de 3000kr+moms som de skal legge ut for. Jeg syns dette er helt uakseptabelt og kjempe useriøst Jeg er også skuffet over dekningen og jeg opplever at mobildata går tregt. Jeg kan på ingen måte anbefale dette firmaet. Håper alle som blir oppringt fra unifon styrer unna. Jeg hadde heller betalt dobbelt så mye for en abonnement hos en annen teleoperatør!
Hei Jostein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk hjelpt til det jeg trengte, raskt og enkelt uten vanskligheter.
Hei Daniel, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Godt fornøyd med både virkemåte/dekning og kundeservice.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Takk for at jeg på en enkel måte fikk avsluttet abonnementet til min Alzheimer rammet hustru.
Hei Kolbjørn, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Veldig greit og god opplevelse ved min henvendelse om faktura.
Hei Magne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Med et fakturagebyr på 79 kroner, som det ikke ble opplyst noe om, og som ikke benyttes av noen andre av våre leverandører, er i praksis det vi skulle tjene på å skifte leverandør, spist opp. I den tiden vi fikk fakturaer på papir, betalte vi 40-50 kroner. Ved overgangen til e-fakturaer sparte vi disse pengene. Det er ikke aktuelt å betale gebyr for e-faktura. Ikke å opplyse at det tilkommer et stort gebyr på hver faktura, har selskapet opptrådt uredelig. Dette er i mitt hode å lure folk. Vi kommer til å finne en annen leverandør og snakke ned selskapet ved hver anledning som bys. Jeg var dum nok til å inngå en avtale for mitt private ENK. Her ble det ikke sagt at det tilkom mva og fakturagebyr. Jeg har ikke momsregime på mitt lille firma. Samlet ble tilbudet dårligere enn det jeg hadde. Jeg er lurt, svindlet. Selgere er pålagt en viss opplysningsplikt. Alf K. I, daglig leder
Hei Alf, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg fikk ikke sim kortet i tide, og var uten telefon og sms en periode. Da guidet de meg gjennom E-sim. Det var veldig bra synes jeg. Tommel opp.
Hei Trine, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS
Igår ble jeg oppringt av en selger fra unifon. Veldig aggressiv i sit innsalg og hørte konsekvent ikke på hva jeg ønsket. Lovte meg bedre pris men var jo dyrere når jeg leste sms etterpå, som han og en selger, var veldig pågående på at jeg skulle svare ok på. Dette er første gang en selger er såå useriøs og villedende at jeg ønsker å advare. Unifon må man bare holde seg unna. De snakker til deg uten å nevne at de tilbyr bedriftabb, i mitt tilfelle til et firma jeg ikke har lenger.
Hei Lars, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ingen ting negativt å si. Fantastisk kundeservice, raske til å svare på Mail og telefon(bedrifts abb) Slår Telia og Telenor langt ned i støvlene!
Hei Vidar, Tusen takk for den utrolig hyggelige tilbakemeldingen! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg ble lurt inn som kunde fra en av de nevnte telefonselgerne som Unifon nå skal ha brutt samarbeidet med. Unifon innrømte at de hadde slike medarbeidere og lovte å rydde opp og kreditere utsendte fakturert beløp fra porteringsdato. Dette har jeg skriftlig bekreftelse på, men de overholder ikke avtale. Kjeltringer!!!
Hei Karl, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Hjelpsom, men kan kanskje ha raskere behandlingstid
Hei Espen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi yter. Du som kunde skal aldri stå i kø når du ringer til oss. Vi har 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på e-post. Det er dumt at du har andre opplevelser. Dette tar vi til oss, med ønske om å forbedre kundeopplevelsen! Dersom du venter på svar på en henvendelse vil jeg gjerne at du kontakter meg direkte på [email protected], så skal jeg se nærmere på saken. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk rask hjelp med problemet og nå fungerer mobilt data slik det skal for oss.
Hei Rune, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!
Sømløs og meget vellykket portering av 100 + bedrifts mobil abonnementer, sentralbord , køer med mer.Godt gjenomført av Unifon . Anbefales
Hei Åsmund, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!
Min hørselshemmede mor på 75 ble lurt inn på en bedriftsløsning av telefonselger på vegne av Unifon., fordi hun har ett gammelt org.nr. som ikke har vært i bruk på 25 år. Hun overtok driften av ett småbruk etter at min far døde. Skulle være et "godt tilbud, fordi hun hadde vært bonde". Når man la til mva og alle de forskjellige gebyrer og tillegg, ble det nye abbonementet vesentlig dyrere, og dårligere enn det hun hadde. Og det manglet alle de ekstra muligheter og tillegg som man nå tar for gitt ved ett privat-abbonement hos f.eks telenor og telia. F.eks backup av innstillinger, kontakter, bilder osv. I tillegg flyttet de abbonementet uten å ha sendt ut nytt sim-kort. Så min mor var dermed uten telefon i mange dager, inntil vi fikk byttet tilbake. Hun fikk også beskjed om at hun måtte betale bruddgebyr, og at det var bindingstid, først når vi skulle bytte tilbake. Etter noen litt krasse mailer slapp vi dette, men måtte betaler fastbeløp for 3 måneder fordi abbonementet var tatt i bruk (uten sim-kort???) Har i ettertid også fått høre at nøyaktig det samme hendte med en annen slektning. Også enke etter en småbruker. Har forstått på flere andre også at dette er noe de systematisk satser på, for å øke antall bedriftskunder, uten de muligheter og rettigheter man har som privatkunde.
Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Avtalen var inngått basert på false opplysning cå kl 18:30 igår..Men når fakta var kjekket idag tidlig er avtalen kansellert i under 20 timer. Kunde burde beholde tlf nr sitt hos telenor og selskapet skal ikke belastes med avtalen. Avtalen var inngikk med rett til øyeblikklig oppsigelse hvis fakta var falsk.
Hei Marcia, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS