Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig men strukturert selger som fulgte godt opp, fra start til signatur og passet på at det aldri var noe uklart i forhold til løsning og pris. Merket ikke noe til selve flyttingen bortsett fra kundeservice som fulgt opp og hold meg oppdatert. Gode priser og ikke minst løsninger gjorde at vi valgte å gå for Unifon. Jeg må også få si at jeg var svært overrasket at service kun hadde 30 sekunders svar tid på telefon, det har jeg faktisk aldri opplevd før hos noen andre leverandører. Etter noen mnd med Unifon så må jeg få si at jeg kan sterkt anbefale firmaet.
Hei Marit, Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hei, Fikk først en faktura inkludert forbruk for et mobilnr. som ikke er mitt. Ringte til da til kundeservice og fikk så beskjed om å vente med betaling da Unifon skulle sende kreditnota. Fikk så tilsendt kreditnota etter forfallet, og beløpet på fakturaen minus kreditnota ble betalt etter forfallet. Denne måneden ble det lagt på administrasjonsgebyr og purregebyr forrige faktura. Ringte til kundeservice og fikk denne utsatt betalingsfristen med en uke i påvente svar fra Kundeservice. Ventet i 4 dager og ringte til Kundeservice igjen, og i løpet av noen minutter kom det en mail med avslag på klagen. Ringte da til Kundeservice igjen, fikk så beskjed om å vente på svar... Tok ikke sjansen på den gang, og fakturaen med administrasjonsgebyr og purregebyr ble innbetalt. Synes det hele var blitt en vits, og dette var ikke seriøs kundebehandling. Elendig!
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Etter å ha gått tilbake til Unifon pga noe bedre dekning (Telenor sitt nett), blir jeg likevel IKKE kreditert et bruddgebyr på 15000 kr. Unifon mener det er greit at man fortsatt skal bruke operatøren, selv om man blir straffet på den måten. Noe dårligere avtale kan man knapt tenke seg. STYR UNNA OPERATØREN!
Hei Trygve, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av å komme tilbake som kunde hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene og vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se hva som er årsaken til at du ikke får utkjøp på bruddgebyr. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Fant ut at de tar exstra for EU pakka, data rollover, 59 kr i fakturagebyr selv om det blir sendt på epost.Så det billige abonnementet i utgangspunktet ble ikke det likavel. Dårlig selger som ikke opplyser om disse extra kostnadene, byttet fort til annen leverandør.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.
Hei Steffen. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig mobilabonnement, full dekning og god kundeservice.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.
Hei Sigrid, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble oppringt and Unifon. Sa de var fra Telenor. Ga meg pris på kr 279,- per mnd. Jeg spurte rett ut om det var inkl MVA. Svaret var JA. Selgeren ba meg sette på speaker for at jeg skulle se på sms og bekrefte avtalen. Jeg krevde å få den på mail. Ser at det er 279,- eks MVA. 24 mnd binding.
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har hatt phonect i vel 1 år, og nå unifon. Gode priser og har aldri hatt noe tull med dekning eller faktura! Kan anbefales.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi er et lite helseforetak som er meget godt fornøyd. God dekning, kundesupport og priser. Vi kan trygt anbefale Unifon!
Hei Anne, Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Brukervennlig bedriftsløsning med profesjonelt sentralbord. Samme dekning og datahastighet som Telenor. Lett tilgjengelig kundeservice som har kort behandlingstid. Alt dette i kombinasjon med rimelig abonnement gjør at vi er 100 % fornøyd!
Hei Ola, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Økoråd Gruppen har inngått avtale med Unifon. Vi har 85 ansatte og er nå nesten ferdig med en prosess hvor vi har lagt over alle abb. til Unifon. 100% Telenor dekning, kjempegod oppfølging underveis i hele prosessen. Ingen venting på support. Kjempehyggelige mennesker å samarbeide med. Vi har høye krav til våre leverandører - Unifon har levert på både service og pris !!
Hei Geir, Takk for hyggelig omtale og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at dere sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd. Ikke hatt problemer med dekningen, prisen er veldig god og de holder det de lover.
Hei Martine, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi er et firma på 8 ansatte hvor vi skiftet fra Telenor til unifon. Overgangen har vært problemfri. Vi har halvert telefonutgiftene, samt bedret datakapasiteten. Vi har kun positive erfaringer med unifon.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Sjokkerende at Unifon fortsatt er leverandør av teletjenester til bedrifter. Jeg byttet til Unifon for jeg fikk et bedre tilbud enn eksisterende leverandør. Jeg tok selv kontakt for å kjøpe deres tjenester til min bedrift. Skulle blir ringt tilbake av selger, men etter tre dager uten en lyd måtte jeg purre. Signerte kontrakt 11. mai og venter fortsatt på å bli kontaktet for levering, portering og diverse utstyr. Også dette har jeg måttet purre på. Foreløpig svært skuffende og vår bedrift vurderer nå om kundeforholdet stopper før det har startet. Jeg er oppriktig overrasket over at de fortsatt holder på når jeg ser alle de negative omtalene på bytt.no. #ikkeimponert
Hei Paal, Takk for din tilbakemelding. Håper dette er ordnet opp i nå men vi vil gjerne finne ut hva som har skjedd med din bestilling og leveranse. Fint om du tar kontakt med oss på [email protected], oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble fortalt av deres selger at min forrige operatør var kjøpt opp av dere og fikk spørsmål om jeg ville fortsette hos dere. I og med jeg var veldig fornøyd med den forrige takket jeg ja. Det viser seg i etterkant at dette ikke stemmer og hvis ikke dere sletter meg som kunde nå blir jeg sittende igjen med bruddgebyr på 2x4 abonnement. Har sendt dere Mail om at dette kommer til å bli fakturert dere + timesbetaling for heft å plunder da dere heller ikke har gjort eller svart på Mail siste måneden. Så folk får gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha no med dere å gjøre. God sommer
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon