Unifon har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding. Hyggelige og positive ansatte.
Hei Øyvind, Takk for god tilbakemelding! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg måtte dessverre si opp abonnementet mitt, da jeg sa opp et abonnementet som sto i en annens navn. Jeg ble møtt av en møtene og forståelsesfull kunderådgiver, som raskt skjønte problemet, og gikk i gang med å løse det!
Hei Peik, Takk for hyggelige ord. Vi er stolte av våre serviceinnstilte og effektive ansatte! Hilsen Emilie Unifon AS
Det er ikke antall feil som viser kvaliteten på en tjeneste, men måten feilen blir håndtert på. En misforståelse i samtale med Unifons selger, hvor forbindelsen var dårlig, resulterte i en mobilavtale basert på feile opplysninger. Unifon skjønte problemet og aksepterte min kansellering av avtalen. Fair play og god service er avgjørende for et kundeforhold - unifon viser vei.
Hei Arvid, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen din! Hilsen Emilie Unifon AS
Oppsigelsestid etter og ha vært kunde i mange år. Gebyrer blir høyere og høyere.
Hei Jan, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en tre måneders oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Første og hittil eneste gang. Meget bea, både høflig, hyggelig og lyttende. Tok seg tid til å kvalitetssikre svaret sitt. Bra! Meget god opplevelse.
Hei Sverre, Tusen takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Meget fornøyd med UNIFON sin håndtering av min henvendelse. Jeg ble under litt tvilsomme omstendigheter innrullert i UNIFON sine abonnement, noe som var en negativ opplevelse for meg. Jeg grunnet litt på hvordan dette skjedde, og bestemte meg etterhvert for å rette en skriftlig klage. Jeg valgte likevel å ta en telefon først til UNIFON, og fikk etterhvert kontakt med ei meget imøtekommende teamleder for kundekontakt. Jeg fikk overbrakt min frustrasjon om selskapet, og orienterte henne om at en klage ville bli utarbeidet og oversendt. Vi ble likevel enige om at jeg skulle avvente min klage inntil hun hadde fått satt seg litt inn i saken min. Etter relativ kort tid ble jeg oppringt igjen og fortalt at de hadde gjennomgått saken, og beslutningen var at jeg var fristilt fra selskapet på det tidspunkt jeg hadde fått ordnet med transportering av nummeret til annen telefonoperatør. Jeg hadde selvfølgelig på forhånd lest i gjennom alle de negative kommentarer om selskapet her inne, men jeg kan forsikre dere at jeg nå er meget tilfreds. Selskapet har nok hatt noen litt for ivrige telefonselger, men i direkte kontakt med selskapet er de meget imøtekommende og kundevennlig. Min oppfordring blir da, ta kontakt pr. telefon.
Hei Svein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det er godt å høre at du fikk en god opplevelse ved å kontakte vårt kundesenter, og jeg lover å bringe kommentaren din videre. Hilsen Emilie Unifon AS
Det er helt utrolig at et selskap ikke kan respektere at man sier at man ikke er interessert. Vet ikke hvor mange ganger de har ringt fra ulike nummer (jeg blokkerer etter hver samtale), og det går kun kort tid så ringer de på nytt. Tror de virkelig at jeg etter SEKS dager fra forrige nei, plutselig endrer mening??
Hei Tove, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS