Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
932 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
932 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
Unifon er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 932 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
52
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 932 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Bjørn H

Kjapt og effektiv behandling av forespørsel. Tok ca. 10 sekunder og fikse problemet vi hadde.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:05

Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig god på kundesupport

Omtale av  Bjørn T

Problemer med datasım etter bytte. Took lengre tid enn antatt å få tilbake de gamle simm.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:04

Hei Bjørn, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Meget fornøyd

Omtale av  Bjørnar

Raskt svar på telefon og løsningsorientert kundebehandler

Svar fra Unifon
08.11.2023 12:43

Hei Bjørnar, Takk for fin tilbakemelding! Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig kundebehandlere

Omtale av  Sturla

Foreløpig veldig fornøyd, bare de tar overføringsgebyret er jeg happy.

Svar fra Unifon
08.11.2023 12:37

Hei Sturla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Bare rot

Omtale av  Tone Ø

Bare rot fra dag en. Kan ikke anbefale andre å bli kunder hos dere. Dessverre har jeg ikke planer om å bytte igjen. Dere kan ikke gå ut med at dere er underleverandør av Telenor blandt annet. Ei heller ikke si at dere skal dekke evt bruddgebyr om vi gikk over til dere. Det tok nesten et helt år før vi fikk tilbakebetalt bruddgebyret i små rater som fratrekk på regningen. Jeg kunne ikke blitt mer irritert.

Svar fra Unifon
08.11.2023 12:36

Hei Tone, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tilfreds

Omtale av  Frank

Raskt og kompetent svar. Hyggelig kontakt. Meget tålmodig rådgiver.

Svar fra Unifon
03.11.2023 09:58

Hei Frank, Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

En forferdelig opplevelse.

Omtale av  Talleiv T. M

Telefonselger som presenterer et produkt som selges på vegne av Telenor. Videre beskrivelser av produktet som ikke stemmer med skriftlig avtale. Deretter usannheter fra kundebehandlere i ettertid, vedr. hva som er blitt forsøkt solgt. Framstår - dessverre etter å ha blitt overrumplet - som åpenbar svindel. Saken grundig gjennomgått/beskrevet, og meldt Forbrukerådet og Forbrukertilsynet - i flere kanaler/formater. Saken representerer helt uhørt salgsvirksomhet, men skremmende manipulerende retorikk, og uriktig informasjon. En svært skremmende opplevelse, og en sak som vil bli fulgt opp nøye uansett utfall av pågående klage (til Unifon) som er ‘til intern behandling’. Min aller verste opplevelse noensinne, av uetisk og uakseptabel salgs- og markedsføringsaktivitet. En sak verdt å bruke mye krefter på å belyse og få fram i offentlighet; ikke minst med tanke på og i respekt for dem med begrensete personlige ressurser, og som blir utsatt for dette. Avtalen - som Unifon påstår inngått, er etter min vurdering ugyldig, og krevet kansellert; overføring av mitt abonnement til Unifon er pr. dato ikke gjort, fordi klagesak er til behandling. Jeg er derfor teknisk sett ‘aldri vært kunde hos Unifon’-kategori.

Svar fra Unifon
03.11.2023 10:00

Hei Talleiv, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 932 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR