Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hands on, utmerket!

Omtale av  Svein A. N

Hands on. Utmerket ! Fikk feil ned sending av SMS. Unifon opprettet øyeblikkelig sak hos Telenor etter at jeg på en kyndig måte først ble veiledet gjennom relevant telefonoppsett på min iPhone.

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:51

Hei Svein, Takk for fantastisk tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God samtale!

Omtale av  Sigmund

Lett å komme igjennom til service. God og oppklarende samtale.

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:53

Hei Sigmund, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS

Horribelt opplegg

Omtale av  Oda

Dette "selskapet" svindlet en venninne av meg og det krevde masse tid og krefter å komme seg ut av det. STYR FOR ALL DEL UNNA!!!

Svar fra Unifon
26.05.2023 16:07

Hei Oda, Først av alt er vi lei oss for å høre om din venninnes opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Lurte på betaling

Omtale av  Kjersti

Veldig imøtekommende og enkel å forstå🙏🫶🏼 Forklarte enkelt, kjente på smilet🫶🏼

Svar fra Unifon
26.05.2023 15:56

Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

God kundesupport

Omtale av  Tor Å

Fikk raskt svar når jeg ringte. Fikk god hjelp og svar på det jeg lurte på.

Svar fra Unifon
26.05.2023 15:58

Hei Tor, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Frekkhetens nådegave

Omtale av  Petter

Ble oppringt av dette selskapet som ville selge meg et mobilabonnement. Ble direkte sur og la på da jeg ba om å få tilbudet på Mail skriftelig. Insisterte og var pågående under hele samtalen som gav meg sterk mistanke om at dette var ikke mitt opprinnelige mobilselskap som ringte, men gav seg ut som det. Useriøst og tro at folk lar seg overtale med en slik salgsteknikk.

Svar fra Unifon
26.05.2023 16:05

Hei Petter, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Data sim kort

Omtale av  Åge E

Raskt og godt forklart hva eg måtte gjøre for å satt opp kortet 😀

Svar fra Unifon
26.05.2023 15:59

Hei Åge, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! 😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR