Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
941 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
941 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 941 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
420
55
16
31
419
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 941 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk

Omtale av  Nils M

Helt super kundeservice, kjempe fornøyd! Jeg blir alltid godt ivaretatt når jeg ringer!

Svar fra Unifon
16.06.2023 00:05

Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Unnlater informasjon ut til forbruker

Omtale av  Hilde

Unngår å oppgi viktig informasjon. Mottok kontrakt på mail uten å ha bekreftet avtale.

Svar fra Unifon
15.06.2023 15:46

Hei Hilde, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Informativ og veltilpasset informasjon.

Omtale av  Else

Helt nødvendig informasjon for meg kom på plass. Jeg er fornøyd.

Svar fra Unifon
15.06.2023 15:44

Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Supert

Omtale av  Kim

Fikk raskt svar, og de hadde veldig god og ryddig service.

Svar fra Unifon
14.06.2023 08:00

Hei Kim, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Rask tilbakemeling.

Omtale av  Øyvind K

Rask tilbakemelding. Hyggelige og positive ansatte.

Svar fra Unifon
14.06.2023 07:58

Hei Øyvind, Takk for god tilbakemelding! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Oppsigelse av abonnement

Omtale av  Peik E. A

Jeg måtte dessverre si opp abonnementet mitt, da jeg sa opp et abonnementet som sto i en annens navn. Jeg ble møtt av en møtene og forståelsesfull kunderådgiver, som raskt skjønte problemet, og gikk i gang med å løse det!

Svar fra Unifon
14.06.2023 08:06

Hei Peik, Takk for hyggelige ord. Vi er stolte av våre serviceinnstilte og effektive ansatte! Hilsen Emilie Unifon AS

Håndtering av feil og mangler

Omtale av  Arvid

Det er ikke antall feil som viser kvaliteten på en tjeneste, men måten feilen blir håndtert på. En misforståelse i samtale med Unifons selger, hvor forbindelsen var dårlig, resulterte i en mobilavtale basert på feile opplysninger. Unifon skjønte problemet og aksepterte min kansellering av avtalen. Fair play og god service er avgjørende for et kundeforhold - unifon viser vei.

Svar fra Unifon
14.06.2023 07:57

Hei Arvid, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen din! Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 941 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR