Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kjapp og god hjelp

Omtale av  Per S

Fant ikke ut av skifte av PIN selv, fikk hjelp umiddelbart.

Svar fra Unifon
04.03.2024 10:46

Hei Per, Takk for hyggelige ord! Det er utrolig gøy å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mangler esim til Apple Watch

Omtale av  Bjørn

bra dekning siden de bruker telenor sitt nett, men manglende esim til apple watch trekker veldig ned. fikk høre fra en kunderådgiver at de jobber med saken og at det kommer, men kunne ikke si noe om når. utover det fungerer abonnementet bra

Svar fra Unifon
04.03.2024 09:16

Hei Bjørn, Veldig godt å høre du er fornøyd med dekningen vår! Og vi håper selvfølgelig å kunne gi deg beskjeden så fort det lar gjøre at E-SIM til Apple Watch er klar 😊  Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Elendig kundebehandling!

Omtale av  Stein

Virkelig dårlig kundeservice. Gjentatte feil i fakturering. Tatt opp mange ganger. Ringte for å få på plass løsning, slik at de gjentagende feilene ikke skjer. Vedkommende på kundeservice hadde ikke peiling og etter en samtale med sjefen sin kom med feil opplysninger. Forventer at det blir unnskyldt og ryddet opp når man gjør feil. Kundebehandler lempet feilene over på oss. Viser seg at vi har dokumentasjon som viser at dere enten ikke har kontroll eller lyver til kundene deres. Sendte oppsigelse umiddelbart etter dette ble oppdaget. Dere mister nå en kunde på grunn av mange og enkle feil. Skjerpings er mitt tips ellers vil dere miste mange flere kunder.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:47

Hei Stein, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

God og rask hjelp!

Omtale av  Tore

God og hurtig hjelp! Svarte på kvelden når jeg fikk problemer.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:43

Hei Tore, Tusen takk for fine ord! Det er godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Utgir seg for å være noen andre enn de er.

Omtale av  Gaute

Selger oppgav å ringe fra et selskap undre Phonero og ville gi meg et bedre tilbud enn det jeg har om jeg ikke trengte all mobildataen jeg har. Da jeg spurte om dette var Phonero bekreftet han ja. Da jeg i ettertid fikk kontrollert dette var det løgn, men da var det for sent. Gjør aldri om et mobilabonnement samtidig som du lager middag.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:40

Hei Gaute, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefales

Omtale av  Torstein

Knall god service å pris! Dekning all stan har æ å.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:59

Hei Torstein, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Ingen hjelp å få

Omtale av  Rita

Sender ikkje ut regning, men inkasso. Har ikkje bred bån hos dere Ingenting bra hos dere

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:56

Hei Rita, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR