Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Vi trodde at vi skulle få 20gb i oppstarten når vi byttet til Vipps Mobil, men de har visst en liste med "hvis/om/slik og sånn" så får du ikke. Slike lokketilbud synes jeg er ufattelige! Spesielt når man bestiller og tror man får det. Hadde problemer med å koble til mobildata, da fikk vi beskjed om å ta ut SIM-kortet og gnikke litt på koblingen og prøve på nytt. Funka ikke :) I tillegg hadde de ikke meldt fra riktig til gammel operatør, så de sendte regning for samme periode. Der fikk jeg beskjed om at de krediterte fakturaen, men at Vipps ikke hadde meldt fra riktig. Nei, dette var bare rot og tull fra ende til annen. Minner meg om den ene gangen jeg prøvde ICE og var uten mobildata osv. frem til jeg byttet igjen.
Hei Frode, Det er leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer med ekstra 20 GB til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, og ellers har vi ingen andre begrensninger. Ved oppstart av nye abonnement kan tregheter oppleves hos alle operatører - derfor er det viktig å gi det litt tid samtidig som man har riktig mobildata-innstillinger. Vårt kundesenter jobber iherdig for å løse disse casene, men kan til tider være vanskelig å finne ut av med en gang. Jeg håper at det har ordna seg i etterkant og at du har fått hjelpen du trengte. Gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no så jeg kan følge opp. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning. Hos oss vil du alltid betale på forhånd og aldri få noen overraskelser på regningen. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Alt må betales i forskudd: Månedsabonnementet og forbruk til eventuelle samtaler til f eks Sverige. Det siste var viktig for meg med familie i Sverige. Ble dyr jul med 2kr/minutt. Det er riktig at du kan si opp abonnementet når du vil. Men de forteller deg ikke at du ikke får noe av det innbetalte tilbake. Det gjelder både abonnement og eventuell utenlands pott du har innbetalt. Vurderer å melde dem til Forbrukerombudet. En kunderådgiver fortalte at det hele var basert på «ingen penger ut til kunden»!
Hei, Veldig leit å se at du har opplevd Vipps Mobil på denne måten. Alt vi ønsker er å forenkle og gi deg oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Vi har dessverre ikke muligheten til å refundere tilbake det du har fylt på for utlandsbruk, men du står selvfølgelig fritt til å bruke det opp før du flytter over til en ny operatør. Hilsen Arlinda i Vipps