Boksen fryser når jeg ønsker å se fra starten av programmet. Må ta ut kontakten for å velge nytt program. Går over til alternativ tv via nett. Fiber fungerer ok.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel TV?
Gjør som Per M. Ø og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Lever en tv-dekoder med tilsvarende kvalitet som den Telenor (CD) leverer, så er dere for meg i mål. Amino er treg, ''hakker'', ''fryser'' og opptak funker dårlig. Vurderer å gå tilbake til Telenor eller takke ja til tilbud fra Altibox.
Kundeservice! Fy så elendig! TV og Netflix, det opplyste ingen om at ikke fungerte lengre! Nei dette selskapet er så ille, en skam å være kunde!! Aldri aldri aldri mer!
Opptaksfunksjonen er ikke til å stole på. Dersom en er så uheldig å sette på pause for å gjøre andre gjøremål så fryser dekoderen. Ikke nok med det, når dekoderen er startet på nytt, etter lang ventetid så er ikke opptaket avspillbart. Får tilbud om å fortsette avspilling eller starte på nytt, uansett valg så går dekoder i svart. Har byttet dekoder og chattet med kundeservise mange ganger, uten forbedring. Nå er det visst mitt anlegg det er feil på. Håper borettslaget går med på å bytte internettleverandør slik at vi ikke er låst til Nextgentels TV-løsning. Inn til videre så har vi stor glede av apple-TV.
vanskle Tv dekoder dårlig signal selv om den er fiber .jeg var Get kunde 12 år vart fornøye men hadde analog linje tenkt å bytte til Fiber enda bedre men angre på men jeg har 12 måned bindstid kan ikke før eller skulle gjerne tilbake til Get også analog linje