Meny

NextGenTel TV omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Dekoder
Middels
3
av 7 innen
tv-selskap
0%
anbefaler
NextGenTel TV
Filtrer omtaler
0
0
0
0
4
Sorter omtaler etter
Viser av 4 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Internett TV - dårlig kvalitet"

Fikk akkurat inn ny TV "dekoder" da jeg ble lovet av selger at en *helt ny* dekoder skulle lanseres medio 2019, og denne har jeg da ventet på. Til min meget store skuffelse er bildet på nivå med HBO. Jeg hadde forventet meg Netflix kvalitet med fiber bredbånd. Fra før hadde jeg Telenor / Canal Digital fiber TV, som leverer 1080 med dolby surround. (Kan anbefales.) Jeg kontaktet kundeservice som forøvrig forteller meg at de lever kun i 720 (linjer) En 4K TV har 3000 vertikale linjer til sammenlikning. Har du en god TV med bra lyd, så styr unna!

Svar fra NextGenTel TV
19.06.2019 09.38
Hei.

Jeg beklager at du fikk feil informasjon vedrørende den nye løsningen vår. Vi har nylig begynt med lanseringen av denne og det er få kunder som har tatt den i bruk. Den nye TV-løsningen leverer i 1080p og 1080i - den er også skalerbar til 4K, men per dags dato har vi ingen sendinger som går over denne kvaliteten.

Jeg er helt enig i at Dolby surround er å anbefale. Dekoderen benytter Dolby Digital Plus som tilbyr surround 7.1.

For å være sikker på at dekoderen sender over best mulig kvalitet anbefaler jeg at du sjekker følgende:

Trykk på "menu"→ "menu"(fjernkontroll)→Tv-innstillinger→ Bildekvalitet. Velg "1080p60".

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

De leverer ikke det som avtalt, driver med juks og fanteri, stadig presser for pengene. Elendig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Som å signere avtale med Satan selv!"
10 syns denne omtalen er nyttig

Dersom du vil betale for produkter som IKKE blir levert, tv og internett som faller mer ut enn det faktisk funker, null kundeservice gitt av hjernedøde høns, minimum 1-3 timer KØ på "kundeservice", overfakturering, sjokkregninger, tullete forklaringer som overhode ikke er i tråd med verken norsk lov eller logikk så er det bare å selge sjæla til dette useriøse drittfirma i Bergen! Har aldri i hele mitt liv noen sinne hørt eller opplevd verre firma enn dette. Useriøst og på grensen til svindel. Om noen hadde gått i dybden på dette selskapet ville de måtte betale ut millionbeløp til sine svindlede kunder! Kan ikke anbefale dette til noen, og ønsker ikke noen så vont!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Frustrerende TV leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

TV faller ut i ny og ne.
Tar en evighet å melde om feil og ennå lenger tid å få rettet opp feilen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR