Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tok lang tid å bytte leverandør. De fant ikke mitt navn og adresse først. Det ble jo skrevet når jeg skulle bytte. Etter ei stund så fant De ikke nr på måleren. Det sto også på skjemaet jeg sendte når jeg bestilte strøm.
Skiftet til AGVA kraft for 4 måneder siden, og er meget godt fornøyd. Jeg har spart flere tusen kroner allerede, de har god service og god på kommunikasjon med kunden. Jeg er også godt fornøyd med en oversiktlig "Min side" på nett. Anbefales.
Det tok over 6 uker før avtalen var gjeldende. Jeg fylte ut all info Agva krevde ved bestilling, likevel fikk jeg etter flere uker en mail der det var krav om mer info. jeg svarte samme dag. ytterligere noen uker senere fikk jeg ny mail med krav om enda mer info. Hvordfor ble ikke dette forespurt med en gang??
Samt ok pris. Mer er det ikke å si om hvordan et strømselskap skal være.
Gik fra fastpris fra annet selvskap til Agva på spotpris. Stor positiv forskjell på mine konsknad pr md for en husstand og hytte som bruker mer enn 40.000 kwt pr år. Anbefaler Agva , god service, men savner en app istedet for webside hvor jeg kan følge mitt forbruk.
Virker som en leverandør som satser miljøvennlig og fornybart, og det er bra. Men det tok nesten 2 mnd fra jeg bestilte strøm til de startet med levering av strøm. Mailene jeg har sendt har ikke blitt besvart eller tatt veldig lang tid. Men vi skal gi dem en liten sjanse til før vi eventuelt bytter leverandør.
God og enkel kundeservice, og billige strømpriser.
Enkelt og greit og ikke minst rimeligst av alle leverandører. Klimanøytral leveranse bidrar også positivt.
Har kun gitt tre stjerner fordi det tok for lang tid mellom mitt valg av Agva, og overføring av abonnement. Så lang tid at jeg trodde min kontakt ikke var registrert. Dette til tross for at jeg fikk en velkomst melding umiddelbart etter at jeg hadde registrert mitt valg via e-post. Har heller ikke klart å komme inn på min side, og er pr i dag ikke kjent med hva jeg betaler.
Da jeg gikk over til annet selskap, brukte Agva hele 8 tlfsamtaler for å få meg tilbake, og det nyttet
Bestilte strøm i sommer, men oppdaget etter 2 mnd at gammel strøm leverandør var fremdeles aktiv. Tok kontakt med Agva, og de trengte flere opplysninger før de kunne starte avtalen. Synes det er rart at Agva da ikke tok kontakt med meg som kunde
Veldig gode priser, hovedgrunnen til at Agva ble valgt. Litt kronglete on-boarding. Gammelt interface på Mine Sider. Ønsker svært gjerne samfakturering av nettleie og strømfaktura, bør utarbeides så fort som mulig.
+ Konkurransedyktige priser og miljøprofil - Rotete kundebehandling (i hvert fall så langt)
Prøver å flytte adressen over en måned, tar evighet å får svar og masse feil. Vurderer å bytte leverandør.
Problemer med å starte opp strømmåleren, de tok kontakt på mail for å fikse problemet. Ringte dem og fikk veldig god hjelp!
21.08.2020 fikk jeg en email fra Agva kraft og ønsket meg velkommen som kunde uten at jeg har bestilt strøm fra Agva. Dette har skjedd 4 GANGER før på 2 måneder! OG NÅ FÅR JEG TO REGNINGER FRA AGVA! Den ene er datert 16.08 på kr 549,01 og det gjelder 3 DAGER SOM KUNDE!Den andre regning er datert noen dager senere, 30.08! Og er på kr 549,00 og gjelder 11 dager som Agva kunde! Det hele startet den 15 juni. Jeg ville bli Agva kunde. Men etter jeg bestilte strøm fra Agva så leste jeg mange dårlige anmeldelser. Så sendte jeg en angreskjema til Agva datert den 16 juni. Den ble registrert og min bestillingen ble kansellert. TRUDDE JEG! UNNGÅ AGVA SOM PEST! HVIS DENNE SAKEN IKKE BLIR LØST OM KORT TID, DA ER POLITIANMELDELSE NESTE STOPP!