Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strøm avtalen jeg gikk inn varer i 1 år med pris på 49,90 øre/kw var grei pris is fjor vinter men føler meg lurt dat strøm prisene har vært mye mer lavere nå. Prøver å kontakte kundeservice men de svarer aldri på telefon når det haster.
Står inne på "Min Side" at de utbetalte penger tilgode i starten av juli. Har enda ikke fått pengene på konto... Har kontaktet kundeservice hver dag de siste ukene, og hver gang får jeg beskjed om at pengene er rett rundt hjørnet. Greit nok at det er forholdsvis billig strøm, men det hjelper lite når de prøver å lure kunden og ikke er til å stole på.
Tilbyr strøm til gibortpris, ønsker velkommen, og sier etterpå at jeg ikkee kan få det likevel fordi jeg har vært kunde engang tidligere. ( Det husker ikke jeg, men kan stemme) Altså lokketilbud uten substans. Etter velkomstmailen fra Agva ble jeg kontaktet av Norgesenergi igjen som ville ha meg tilbake. (Selvsagt) Inngikk da avtale med dem om å flytte tilbake etter bindingsperioden hos Agva kraft. Like etter det kom det melding fra Agvakraft at de ikke vile ha meg som kunde likevel!
Det er nå 1 måned siden jeg bestilte "sommerstrøm" tilbudet, men avtalen er fortsatt ikke klar. Ikke rart det er så billig når de ikke egentlig har tenkt å sende strøm. Var I kontakt med de for 10 dager siden og de sa de skulle få det gjort snarest, men fortsatt har ingenting skjedd. Unngå, uproft tulleselskap.
Bestillte strøm i juli. Fikk beskjed om at alt var ok og at de startet leveranse 15 juli. 5 august mottar jeg en mail om at de trenger mitt personnummer. Spør først om dette er noen form for spam siden det var en veldig uproffesjonell måte å be om personnummer på. Nei de hadde visst ikke klart å kredittsjekke meg selvom jeg har mottatt gjenpartsbrev. Sender de personnummer, og dette får jeg aldri noen bekreftelse på. Rett og slett useriøst og stoler ikke på at disse klarer å oppbevare mine persondata på en trygg måte.
Kom billigst ut på elskling.no så da var valget enkelt
Gratulerer med en billig leverandør, vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd! Hilsen Kundeservice
Manglende reaksjon på bestilling selv ved purring. Kommentaren gjelder 4 bestillinger som alle synes glemt eller ikke registrert
Bytte tok veldig lang tid. Dette fordi de angivelig ikke fant meg ved kredittsjekk.
Er ny kunde,fått kun 2 fakturaer og begge har jeg penger tilgode.👍👍
Det får vel ikke blitt bedre enn dette! :) Kundeservice
Jeg bestilte angva fast i mars, jeg sa også opp fast avtalen med polar kraft, dere aldri tok kontakt med meg, jeg måtte bestille på nytt
Manglende informasjon umiddelbart etter bestilling/endring til Agva.
Det ble feil i bestillingen, da etternavn også ble med som fornavn, noe som resulterte i at Agva Kraft slet med å få kredittsjekket meg. Jeg så det ved bestilling men klarte ikke å finne ut hvordan det ble rettet. Ut over dette gikk alt bra. Vi byttet pga pris, og vil bytte om6 MNDR igjen hvis andre gir bedre tilbud da.
Raske til og ta tlf, rask til og få meg igjennom på tlf med ordning av abnomang. Og rimelig. :D
Ingen ordrebekreftelse, kundeservice og ingen strøm eller varsel om problemer da jeg flyttet inn i leiligheten. Gikk uten strøm i 4 dager som et resultat. Ny leverandør startet før den første responsen ble gitt fra Agva.
Bestilte kraft 22.juni og hørte ikke noe annet enn kvittering på bestilling. Sendte mail og brukte kontaktskjema, fikk ingen svar. Ringte, fikk heller ikke svar. Ringte igjen noen dager før oppstart 1.august. Fikk da svar at alt var ok. Har jo akkurat startet med Agva, men synes bestilling og kontakt gikk veldig tregt, ellers er alt sikkert ok nå.
Ingen problemer så langt. Tok litt tid før dere fikk meg inn i systemet deres.