Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke tilbakebetalt tilgodehavende etter skifte av strømleverandør. Nå har det gått flere måneder siden pengene først ble lovet utbetaling. Kundesenter kan ikke gjøre annet enn å "purre" på regnskap, og det finnes ingen andre som får lov å snakke med kunder
Styr unna! Ordet svindel føles riktig for å beskrive Agva! Ekstremt sleip på prisstigning, ekstremt dårlig kundeservice, ekstremt dårlig idé å velge Agva! Jeg mottok strømregning på over fire ganger prisen av hva andre selskaper ville ha tatt i samme periode, absolutt helt uforståelig at slik virksomhet er i det hele tatt lovlig.
Først lokker de med en god pris, og lover at det ikke skal endres til A-konto, gikk helt greit i ni mnd. Plutselig har de endret til Akonto å trekker en helt syk sum på forskudd. Sa opp avtalen og firmaet skylder meg nå over 3000 kr. Men de har ikke kommet, 1,5mnd etter at jeg sa opp. Purret flere ganger og kundeservice sier den legges til utbetaling med en gang! Skulle likt og sett reaksjonene ,inkassokrav og gebyr om det var jeg som kunde som unnlot å betale i over en mnd etter frist!
Overførte meg til en slags A-kontoavtale i mai uten videre. Når jeg i september fikk to faktura som var overstipulert (basert på 4 siste år) så byttet jeg leverandør. Agva holder nå tilbake tilgodehavende på andre måneden. De svarer ikke på "kundeservice". Må vel stikke bortom Strandveien 35 å sjekke om de er edru... Makan til fantepakk skal man lete lenge etter
Byttet selskap pga uforståelig a konto faktura. Hele poenget da jeg byttet til Agva den gang var at de ikke tok forskuddsbetalt. Angivelig ble det sendt ut e-post om denne endringen i mai en gang…? De skylder meg nå ca 14000kr, med restfaktura dato den 14/11. Har sendt e-post og melding på kundeservice , samt snakket med kundeservice . Siste kontakt for snart 2 uker siden. Ser mange flere opplever det samme. Virker som det er en planlagt praksis i å drøye det i det lengste. Hva skjer hvis en kunde ikke betaler regningen sin..?? Får ganske raskt inkassovarsel. Ser ut som det snart er på tide å kontakte en journalist. Som om ikke strøm er dyrt nok, så holder Agva igjen penger som man trenger til neste regning .
Lover 3 mnd til 139.Men grunnet prisendring måtte de sette meg over på på Spotpris uten og beskjed..kundeservice elendig, Stryr unna disse folka
Billig oversiktlig og veldig enkel å forholde seg til Agva :)
Jeg avsluttet kundeforholdet til Agva da de plutselig tok 2 mnd. forskuddsbetaling samt la på et gebyr jeg aldri hadde hatt. Jeg byttet leverandør, og hadde 4650,- tilgode som de skulle betale tilbake innen en dato (som de selv hadde satt...). Ingen utbetaling, og etter to purringer, fremdeles ingen penger. Dette er tyveri.
Sa opp iinkjøpspris ?? avtalen min som var strek overpriset i forhold til andre med samme forbruk og bolig type. Avtalt ny avtale og ny leverandør 6-11-2022 .Venter fortsatt på tilgode oppgøret . Kundeservice 15-11 lovte at det skulle utbetales snart men dog ikke mottat. Min purre mail siden er ikke besvart p.d.d.
Tar seg overbetalt og nekter å betale tilbake tilgodebeløp. Har ventet over 2.5 måned nå på å få pengene MINE tilbake. Styr unna!
Jeg endret strømselskap siden Agva kraft hadde endret min kundeavtale uten samtykke til Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar Strøm hvor de lager et estimet forbruk og overfakturerer. Etter 3mnd har de enda ikke tilbakeført for mye betalt.
Styr så langt unna du kan.... Har ikke vært borti noe verre! -s v i n d e l -forferdelig kundeservice
Vi hadde samme opplevelse som Paulo beskrev for 5 måneder siden med Agva. De endret avtalen vår til en kjempedyr avtale, uten at vi på noen måte hadde bedt om dette, til Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar Strøm. I følge nettsidene deres er dette nå en utgått avtale. Vi ble ufrivillig overflyttet til denne i juni i år, og hadde den inntil nylig. Kundeservice var ikke på noen måte behjelpelig, verken i å forklare hvorfor eller med å endre avtalen vår til en annen rimeligere avtale levert av samme selskap. Vi hadde ikke binding på avtalen vår. Styr langt unna Agva!
Likte veldig dårlig at vilkårene ble endret uten tydelig kommunikasjon om dette fra Agva.
Strålende fornøyd med lokketilbudet, men fjorten dager etter avtalen var tegnet, så gikk det til helvete Prisen føyk i været, og når spoten sank, prøvde vi å finne ut av hva vi faktisk betalte. Dette fikk vi kun svar på ved å ta kontakt på epost, da dette tydeligvis ikke kan vises på "min side." En måned etter at vi byttet til en mer seriøst og løsningsorientert leverandør, mottar vi en regning på over 10.000 kroner. Normalt har vi rundt 3.500... Konfronterte agva med dette, og fikk kun til svar at det var riktig i henhold til avtalen.
Får faktura med penger tilgode, men trekke fra banken er på nesten 2000kr