PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
"Utbetaler ikke penger tilgode"
2 syns denne omtalen er nyttig
Har 13.266,- tilgode som ikke blir utbetalt når de lover. Har purret kundeservice 2 ganger og det skjer fortsatt ikke noe.
Anbefales IKKE!
Beklager forsinkelsen, Thomas. Alt skal være i orden nå.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Foreløpig smertefritt skifte"
1 syns denne omtalen er nyttig
Har skiftet strømavtale pga. strømpriser for mitt område. Overgang fra lokal leverandør har gått greit uten at jeg trengte å foreta meg noe spesielt.
Ble noe rart med navnet mitt ved registrering og jeg har sendt e-post til kundeservice om dette. Eneste negative er da at jeg aldri fikk en bekreftelse på dette at det forhåpentligvis er ordnet opp i.
Hei Kim,
Takk for tilbakemeldingen. Du må gjerne sende meg en mail på mn@agva.no så skal jeg dobbeltsjekke at rett navn er registrert.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Endrer betingelser som er "garantert i 6 måneder""
3 syns denne omtalen er nyttig
AGVA fakturerte 28øre kwt for mai i en periode vi var garantert -8 øre av spotpris (garantert skriftlig i 6 måneder ved avtale inngåelse). Spotpris var i perioden mai 2020 9,94øre kvt. Altså skulle vi kun faktureres 1,94øre kvt.
De har i tillegg fakturert både "spotpris" og "strømpris".
Styr unna dette selskapet, ren svindel.
Hei Noura, det er helt korrekt at betingelsene er garantert i 6 måneder. Ta gjerne kontakt med meg direkte på mn@agva.no så skal jeg dobbeltsjekke fakturaene dine.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
Sammenlign Agva Kraft mot resten av markedet
Skriv inn postnummeret ditt og sammenlign Agva Kraft mot alle andre strømleverandører på markedet
"Her blir man lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig
Betalte bortimot en tusenlapp for å skulle få strøm til innkjøpspris i ett år.
Resultat: Regning for mai - 14,46 øre pr. kwt - pris ifølge norpool: under 8 øre. Må legge til mva, men blir likevel feil. Byttet leverandør umiddelbart.
Håper dette firmaet blir stoppet.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Useriøst firma"
3 syns denne omtalen er nyttig
Lokkepris en kort periode for så å endre avtale uten nærmere info. Min avtale ble endret to ganger inntil jeg endte med forskuddsbetaling på 3 måneders stipulert forbruk til en relativt høy kost.
De svarte ikke på noen henvendelser fra meg på Mail. Så snart jeg byttet leverandør kontaktet de meg pr Mail med typisk standardfrase for å lokke meg tilbake. Jeg refererte til tidligere Mail og ba om svar. Hørte ikke mer fra de. Videre prøver jeg å få igjen penger fra de for strøm de krevde inn forskuddsbetaling på. Snart 3 mnd uten at de har betalt meg tilbake. De svarer heller ikke på Mail.
Hei, Jeg hørte akkurat med en kollega som kjente saken. Alt skal ha blitt løst for en uke siden, ta gjerne kontakt på nytt om noe fortsatt er uklart. Og beklager bryderiet.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Lurt igjen"
1 syns denne omtalen er nyttig
Jeg gikk inn på en billig strømavtale i vår etter å ha oppdaget at Fjordkraft hadde satt opp prisen betraktelig uten å meddele et pip. Agva fikk god omtale og en kampanjepris ble mitt valg. De presiserte også at det ville bli gitt beskjed ved prisendring, noe som selvsagt ikke har skjedd. Prisen ble endret 1. mai, og det fremkommer selvsagt ikke noe sted unntatt på faktura som kom forleden. Selvsagt burde jeg sjekket avtalen min nesten daglig for å unngå dette.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig
Nå har jeg vært kunde i noen uker, og ser greit ut. Det er litt tidlig å snakke om erfaringer, og om det er forbedringer.
Velkommen som ny kunde, Jørn!
Og skulle det være noe, eller forslag til forbedringer, så ikke nøl med å kontakte oss :)
Kundeservice Agva Kraft
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Enkelt, gode avtaler og pålitelig"
2 syns denne omtalen er nyttig
Enkel faktura oversikt. Avtaler er som du signerer med dem. Hyggelig kundeservice per telefon og service vennlig personale. Min side er enkel og oversiktlig.
Hatt Agva snart i 2 år nå, og kommer til å fortsette med det.
Hei Leopold,
Det er alltid stas å få så hyggelige ord fra en trofast kunde,
ta kontakt om det skulle være noe!
Agva Kundeservice
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig
Frekk, vasete, svindel. Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice, står ikke for det de sier på telefonen og skifter avtale hele veien så det blir mange telefoner om man skal bruke dette strømselskapet.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
Sammenlign Agva Kraft mot resten av markedet
Skriv inn postnummeret ditt og sammenlign Agva Kraft mot alle andre strømleverandører på markedet
"Spørreundersøkelse"
1 syns denne omtalen er nyttig
Så langt veldig god erfaring.
Er ny kunde som følge av at jeg og min samboer nettoppp har flyttet.
Likte spesielt godt at jeg fikk oppfølgingsmail med info om E-faktura og KID-referanse.
Da sparer både selskapet penger på å utstede papir-faktura, og vi slipper unødvendige gebyrer for dette.
Ble også oppringt av gammel strømleverandør som mente at Agva Kraft vil være en dyr leverandør etter at avtalen om 6 måneder med fast lavpris er gått ut.
Jeg vil derfor følge opp utviklingen i pris på levert strøm, og dersom dette stemmer så vil jeg finne en annen leverandør. (Har derfor klikket på "ja, jeg vurderer å bytte")
Hei Leif-Inge,
Supert å høre at du er fornøyd med informasjon og miljø.
Bare fint at du følger med på prisutviklingen, vi skal ha fornuftige priser både på kort og lang sikt.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Det gikk veldig greit, har nettopp bytta"
3 syns denne omtalen er nyttig
Jeg byttet og så kom Norges energi med skremselspropaganda og de byttet tilbake uten mitt samtykke. Så gikk jeg tilbake. Ble litt rot. Så får jeg se hva faktura bringer.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Gode priser"
5 syns denne omtalen er nyttig
Agva har strålende priser men her må man gjøre alt etter boka. E-faktura og Avtalegiro er et must, og for all del - ikke behold dem lenger en kampanjeperioden på 1, 2 eller 6 mnd. Da blir det dyrt med påslag på opptil 8,9 øre kw. Dette kan du få billigere uten å sjekke så alt for mye.
Agva kan nok bedre så jeg satser på å bytte når kampanjeperioden er over og da skal de selvsagt få muligheten til å gi meg et bedre tilbud.
Utsatt oppstart hos en annen leverandør er å anbefale for jeg kan aldri tenke meg at Agva sender ut en melding om at de endrer avtalen når kampanjeperioden er ferdig.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Tungvint (og etter hvert dyrt) selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig
Gikk på limpinnen med et glitrende introduksjonstilbud. Deretter ble avtalen vår endret flere ganger, og prisen gikk sakte men sikkert i været. Det var tungvint å navigere mellom ulike avtaler med lignende navn men forskjellig innhold. Etter ett års tid fikk jeg heller ikke til å logge inn på "Min side" på nettsiden. Verken e-posten min eller mobilnummeret mitt fantes i systemet lenger. Eneste mulighet til å sjekke avtalen jeg hadde var via faktura i nettbanken. Det var dråpen, og er nå godt fornøyd med ny og seriøs strømleverandør. Virker avtalen for god til å være sann, ja så er den sannsynligvis det. Styr unna Agva!
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Billig strøm"
2 syns denne omtalen er nyttig
I utgangspunktet billig strøm, spent på hvor lenge "lokkeprisene" varer. Litt enkel MinSide og noe treg respons på kundeservice. Ellers fin prosess ved bytte.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Utrolig uforskammet telefonhjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig
Jeg forsøkte å opprette et abonnement på Agva, men pga problemer i oppsettet måtte jeg ringe. Telefondamen var ualmindelig uhøflig og snakket i munnen på meg, når jeg forsøkte å forklare problemet. Hun la på røret, når jeg bad henne være rolig. Helt utrolig kunde håndtering!
Sånn skal det ikke være. Fint om du sender meg en mail på mn@agva.no så skal jeg prøve å hjelpe deg!
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
Sammenlign Agva Kraft mot resten av markedet
Skriv inn postnummeret ditt og sammenlign Agva Kraft mot alle andre strømleverandører på markedet
"Virker som et OK selskap"
0 syns denne omtalen er nyttig
Har ingen erfaringer enda bortsett fra hyggelig kundeservice som oppgå KID for avtalegiro og efaktura når jeg ringte.
Velkommen som ny kunde, Jan!
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"En good leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig
Rimelig pris var viktig for mitt valg. Litt omstendelig å bli kunde hos dere men delvis min skyld skal sies. Dette på grunn av jeg har sperret meg selv for kredittvurdering. Så det var litt om å men der.
Blir sikkert bra det her men som sagt litt tidlig å si enda...:)
Vi er dessverre nødt til å gjøre en kredittvurdering, men flott at det ordnet seg!
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"God pris i 30 dager, men..."
2 syns denne omtalen er nyttig
Jeg tegnet avtalen 27. april, og meldte inn status på strømmåleren den datoen. Forundret over at Agva deretter bekrefter overtagelse først fra 4. mai. Puorquoi?
Hei Stein,
Det hender det tar noen dager å skifte over. Men måneden med kampanje gjelder uansett fra du får oppstart!
Agva Kundeservice
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Nytt abonnement hos Agva"
0 syns denne omtalen er nyttig
Jeg er en ny kunde og har kort erfaring med Agva, men prosessen og informasjonen i forbindelse med tegning av abonnementet har vært meget bra.
Fint at prosessen har vært bra, da har vi fått en god start :)
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Introduksjonstilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig
Først og fremst et utmerket introduksjonstilbud med negativt påslag, men også rask og god kundeoppfølging.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Useriøse"
0 syns denne omtalen er nyttig
Fikk telefon, skulle bytte over til dem da jeg fikk bla 2 gratis måneder med strøm fra dem og en god avtale. Men etter det hørte jeg ikke noe mer. Prøvde å skrive til dem på facebook, men de hoppet like godt rett over mitt innlegg, svarte overstående og understående. De hadde en postitiv tilbakemelding, jeg skrev jo tross alt " lurer på når mitt strøm abb begynner. ble ringt av dere 21.04 men enda ikke hørt noe fra dere"
Hei Kristoffer,
Send meg en mail på mn@agva.no , så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
Bytt strøm til Agva Kraft
Les mer om strømavtalene til Agva Kraft og bytt på få minutter
Bytt trygt og sikkert på nettsidene til Agva Kraft
"Kan anbefales"
1 syns denne omtalen er nyttig
Litt fleipete sagt, så lyser det på samme måte hjemme hos meg som før jeg byttet til Agva Kraft/Telinet. Da jeg er en av de som følger med på strømleverandørmarkedet og deres priser, fant jeg ut at Telinet/Agva er den mest fordelaktige strømleverandøren for meg de neste 6 månedene. Jeg har intet å utsette på håndteringen av byttet og hvordan jeg har blitt informert underveis.
Hei,
Ja, vi kan nok ikke gjøre noe fra eller til med hvordan det lyser hos deg. Men regningen og ditt bidrag til miljøet er definitivt innenfor vårt domene :)
Agva Kundeservice
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Good price and good service!"
3 syns denne omtalen er nyttig
I am glad that I switched from Bodø Energi to Agva.
It is much cheaper price.
The service is nice and friendly.
Hi Phuc,
Thank you for your nice comments!
Feel free to contact us if you have any questions.
Best Regards,
Agva Customer Service
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Treg start, resten ok"
3 syns denne omtalen er nyttig
Ny strømleverandør er ikke klart på 2-3 dager som de lover. Det tok 22 dager minus påska. Ellers alt ok etter ett døgn med strøm fra Agva kraft. Svarer ikke veldig raskt på mail heller.
Beklager forsinkelsen, Torfinn! Håper du blir fornøyd med oss som miljøbevisst og billig strømleverandør :)
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
"Vurdering Agva Kraft"
4 syns denne omtalen er nyttig
Jeg har et godt inntrykk etter informasjon jeg har fått og service så langt.
En negativ ting er derimot at det sto at behandlingen skulle kun ta noen få dager.
Tiden fra jeg sendte informasjon til jeg fikk beskjed at alt var i orden tok lengre tid.
Hei Geir,
Normalt tar det kun et par dager å sette opp et kundeforhold. Det er mulig det var noe informasjon som måtte kompletteres, men da håper jeg alt er i orden nå.
Fint å høre at du generelt er fornøyd med info og service, så håper vi du sparer mye på avtalen!
Vennlig hilsen
Agva Kundeservice
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.