Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte Agva SpotF som reklamerte med -25 øre/kwh påslag. Det sto ingen ting på produktsiden om at dette var et begrenset tilbud. 14 dager etter bestillingen fikk jeg en epsot med melding om at jeg kom til å få et påslag på 8.9 øre/kwh etter at første måned var gått.
Hei Jonas, Vi har hatt sponsing av denne avtalen i flere måneder, men den ble tydeligvis prisjustert ikke så lenge etter at du ble kunde. Men så vidt jeg forstår på innlegget betyr jo dette at du får bortimot en måned med sponsing. Det er ingen bindingstid verken før eller etter kampanjeperioden. Si fra om du trenger hjelp til eventuelt avtaleskifte!
Startet strømabonnement og første mnd var prisen 27.9 øre kWh. Fikk ny regning idag og nå er spotpris for Januar 2020 47,9 øre kWh. Sjekker man nettet opererer de med adskillig lavere spotpriser enn dette. Sjekket stadig strømpriser i løpet av Januar og Agva har aldri i løpet av denne måneden oppgitt 47,9 øre kWh som spotpris. Hva har Agva som unnskyldning her???
Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefon eller mail så kan vi gå gjennom fakturaen din. [email protected] / tlf 67114466
Plutselig får jeg e-post om flytting til Agva - forholdet var at jeg hadde fått tilbud fra min eksisterende leverandør om bedre tilbud og ble derfor værende - likevel kommer e-post om flytting fra Agva 4 uker etter - frekk og uhederlig - hold dere langt unna.
Her høres det ut som om noen meldinger har krysset hverandre, vi har selvfølgelig ingen interesse av å sette opp kunder som ikke ønsker å være hos oss. Send meg gjerne en mail på [email protected] så kan jeg sjekke hva som har skjedd.
Billig strøm. Raskt svar.. Anbefaler til venner og bekjente.
Hei, og tusen takk for at du anbefaler oss! Agva Kundeservice
Det ble helt slutt på irritasjon over høye strømregninger da jeg tok kontakt med Agva Kraft og ble kunde hos dem. Endelig skjønte jeg hvorfor andre kraftselskaper bruker masse på pr for seg selv og sine tilbud; de tjener jo rett og slett for mye penger på kraften de leverer.
Hei Arnt, Strålende å høre at du er så fornøyd! Vi er her om det skulle være noe :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har nettopp byttet til Agva, med opplevelsen så langt er bare positiv.
Hei Ivar, Velkommen som ny kunde, fint du har et godt førsteinntrykk! Vi vil benytte sjansen til å minne om fordelene med avtalegiro og efaktura, samt at du finner minside-funksjonalitet på nettsidene våre. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Melker deg for penger, og er umulig å få tak i på kundeservice. Sletter innlegg med spørsmål om hvorfor jeg ikke fikk fakturaer på Facebook, fikk ikke fakturaer, kun «e-faktura» uten forklaring på den høye prisen. Stod ikke hva noe av beløpene var. Det ble slettet slik at ikke andre skulle se det. Flere forteller det samme om å bli lurt, svindyr strøm. De lurer seg inn på listen med lokketilbud som ikke stemmer når faktura kommer. De har heller ikke kundeservice i form av «min side»
Jeg tror du forveksler oss med et annet selskap. Vi har ikke noen meldinger fra deg på Facebook, og har heller ikke slettet noen. Videre kan vi ikke slette efakturaer etter at de er sendt ut. Og vi har min side, den er svært populær blant våre kunder. Om det skulle være noe annet, må du gjerne ta direkte kontakt med meg på [email protected]