Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig pris var viktig for mitt valg. Litt omstendelig å bli kunde hos dere men delvis min skyld skal sies. Dette på grunn av jeg har sperret meg selv for kredittvurdering. Så det var litt om å men der. Blir sikkert bra det her men som sagt litt tidlig å si enda...:)
Vi er dessverre nødt til å gjøre en kredittvurdering, men flott at det ordnet seg!
Jeg tegnet avtalen 27. april, og meldte inn status på strømmåleren den datoen. Forundret over at Agva deretter bekrefter overtagelse først fra 4. mai. Puorquoi?
Hei Stein, Det hender det tar noen dager å skifte over. Men måneden med kampanje gjelder uansett fra du får oppstart! Agva Kundeservice
Jeg er en ny kunde og har kort erfaring med Agva, men prosessen og informasjonen i forbindelse med tegning av abonnementet har vært meget bra.
Fint at prosessen har vært bra, da har vi fått en god start :)
Har ikke vært kunde tidligere, har liten og ingen erfaring med Agva.
Først og fremst et utmerket introduksjonstilbud med negativt påslag, men også rask og god kundeoppfølging.
Fikk telefon, skulle bytte over til dem da jeg fikk bla 2 gratis måneder med strøm fra dem og en god avtale. Men etter det hørte jeg ikke noe mer. Prøvde å skrive til dem på facebook, men de hoppet like godt rett over mitt innlegg, svarte overstående og understående. De hadde en postitiv tilbakemelding, jeg skrev jo tross alt " lurer på når mitt strøm abb begynner. ble ringt av dere 21.04 men enda ikke hørt noe fra dere"
Hei Kristoffer, Send meg en mail på [email protected] , så skal jeg sjekke hva som har skjedd.
Agva beviser at miljøvennlig ikke betyr dyrt, heller tvertimot!
Hei Ian, Hyggelig å høre! Vi legger vekt på at både kundeservice, pris og miljøhensyn skal ivaretas. Agva Kundeservice