Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var litt trøblete oppstart hos Agva. Jeg sendte inn informasjonen de etterspurte ved innmelding, men likevel sendte de meg mail og spurte etter målernummeret. Jeg svarte på mailen jeg fikk med målernummeret, men en liten stund etter fikk jeg purring på at de ikke hadde fått det. Svarte da til en mailadresse som sto i mailen jeg fikk og ikke direkte ved å trykke på svar. Linken jeg fikk da jeg kopierte mailadressa fra teksten var av en eller annen grunn ikke den samme jeg ønska å kopiere (hadde ved flere bokstaver etter @ enn i linken). Jeg så heldigvis det og fjernet det ekstra, men for personer som er litt mindre teknisk kyndige kan det være problematisk. Har nå fått velkomstmelding og alt virker greit. Leiligheten har strøm og forhåpentligvis vil ikke regningene bli veldig store (har ikke fått strømregning ennå).
Rot med eposter og kontakt med måler. Jeg måtte sende inn opplysningene to ganger på samme spørsmål.
Ny kunde. Har følgt med en stund og utføra omtale så valgt eg Agva,
Bra priser og meget god kundeservice. Familie har nå også byttet til Agva etter min anbefaling og er kjempefornøyde👍🏻
Tok lang tid å bytte leverandør. De fant ikke mitt navn og adresse først. Det ble jo skrevet når jeg skulle bytte. Etter ei stund så fant De ikke nr på måleren. Det sto også på skjemaet jeg sendte når jeg bestilte strøm.
Skiftet til AGVA kraft for 4 måneder siden, og er meget godt fornøyd. Jeg har spart flere tusen kroner allerede, de har god service og god på kommunikasjon med kunden. Jeg er også godt fornøyd med en oversiktlig "Min side" på nett. Anbefales.
Det tok over 6 uker før avtalen var gjeldende. Jeg fylte ut all info Agva krevde ved bestilling, likevel fikk jeg etter flere uker en mail der det var krav om mer info. jeg svarte samme dag. ytterligere noen uker senere fikk jeg ny mail med krav om enda mer info. Hvordfor ble ikke dette forespurt med en gang??