Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med dagens overpriset nettleie har jeg ikke råd til å holde min nåværende bolig tilstrekkelig oppvarmet, det er psykisk slitsomt å ikke ha råd til oppgradering av barndomshjemmet til min mor som jeg for tiden "okkuperer". Min familie har hatt de samme gamle tilkoblings kablene i over 5o år og i mitt hode har vi betalt enorme summer til Haugaland Kraft som fortsetter å høste store deler av en ufør som ikke har budsjett til å bo i et oppvarmet hus. Med alle avgifter, merverdiavgift og gebyrer så tar de tilbake nærmere 96 % av pensjonen. Jeg velger å gå så langt og hevde at vi er borgere i et fantastisk land som dessverre er styrt av okkupasjons-myndighetene hvis mål er å bryte ned vårt folk og gjøre oss til gjeldsslaver. Agva er et lys i tunnelen der de tilbyr et negativt påslag på strøm delen, og med det tenker jeg at de er en del av motstandsbevegelsen som kjemper for å gi folk varme hus, der ingen lenger trenger å fryse men heller bli friske og bidra til å skape den fremtiden der ingen lider. Takk for at Dere jobber for en god sak. Fred være med Dere alle sammen ❤️ Måtte vilkårene fortsette å være best så vi slipper å bytte igjen. Veritas
Frem til nå er min opplevelse positivt, valgt Agva på grunn deres gode priser og miljøvennlig profil.
Hei Maria, Fint at du er fornøyd med pris og miljø, det er viktige saker for oss! Vennlig hilsen Kundeservice
Byttet nylig til denne leverandøren. Tre e-poster har deretter tikket inn til meg, fra Telinet Energi. Markus N. og [email protected]. Jeg ble i stuss om jeg hadde levert flytting til flere instanser. Ringte inn og fikk oppklart. Dette bør kunne bli proffere, særlig siden dere liker å bemerke at dere har en liten administrasjon. Da er det ikke lurt å framstå som et trehodet troll.
Godt førsteinntrykk og mailene dere sender gir inntrykk av god kundeservice. Jeg har ikke benyttet den ennå, som om der er tilfelle vet jeg ikke. Men lever dere opp til inntrykket fra mailene blir der bra. Jeg har slitt litt med å finne hva prisene blir etter kampanjen min. Vet jeg så dem under registreringen, men finner ikke tilbake til det.
Fikk et meget bra tilbud som jeg slo til på. Så får jeg se om de innfrir det de lovet. Jeg er misfornøyd med at det tok lang tid og mange mail før alt var ordnet. Liten erfaring til å gi en kommentar så tidlig i kundeforholdet.
Bestilling gikk greit, men det tok en og en halv måned fra bestilling til leveransen startet.
Vi meldte overgang av 4 ulike målere. 3 av de gikk smertefritt, mens den 4. ikke ble overført som avtalt. Ingen beskjed fra Agva om at den 4. måleren ikke var overført. Ved henvendelse til kundesenteret pr mail får jeg ingen respons. Måtte ringe de. Lovte da på telefonen at dette nå skulle løses, og lovte å sende meg bekreftelse. Ingen bekreftelse mottatt etter en uke...ny runde med mails, og fremdeles ikke løst 6 uker etter at vi meldte overgang på de 4 målerne. Dette holder bare ikke....