Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg gikk over til annet selskap, brukte Agva hele 8 tlfsamtaler for å få meg tilbake, og det nyttet
Bestilte strøm i sommer, men oppdaget etter 2 mnd at gammel strøm leverandør var fremdeles aktiv. Tok kontakt med Agva, og de trengte flere opplysninger før de kunne starte avtalen. Synes det er rart at Agva da ikke tok kontakt med meg som kunde
Veldig gode priser, hovedgrunnen til at Agva ble valgt. Litt kronglete on-boarding. Gammelt interface på Mine Sider. Ønsker svært gjerne samfakturering av nettleie og strømfaktura, bør utarbeides så fort som mulig.
+ Konkurransedyktige priser og miljøprofil - Rotete kundebehandling (i hvert fall så langt)
Prøver å flytte adressen over en måned, tar evighet å får svar og masse feil. Vurderer å bytte leverandør.
Problemer med å starte opp strømmåleren, de tok kontakt på mail for å fikse problemet. Ringte dem og fikk veldig god hjelp!
21.08.2020 fikk jeg en email fra Agva kraft og ønsket meg velkommen som kunde uten at jeg har bestilt strøm fra Agva. Dette har skjedd 4 GANGER før på 2 måneder! OG NÅ FÅR JEG TO REGNINGER FRA AGVA! Den ene er datert 16.08 på kr 549,01 og det gjelder 3 DAGER SOM KUNDE!Den andre regning er datert noen dager senere, 30.08! Og er på kr 549,00 og gjelder 11 dager som Agva kunde! Det hele startet den 15 juni. Jeg ville bli Agva kunde. Men etter jeg bestilte strøm fra Agva så leste jeg mange dårlige anmeldelser. Så sendte jeg en angreskjema til Agva datert den 16 juni. Den ble registrert og min bestillingen ble kansellert. TRUDDE JEG! UNNGÅ AGVA SOM PEST! HVIS DENNE SAKEN IKKE BLIR LØST OM KORT TID, DA ER POLITIANMELDELSE NESTE STOPP!