Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd så langt. Greit å få strømregning der man har penger tilgode. :)
Gratis strøm en måned var kampanjen, første regning på 500,- etter 15 dager som kunde. Normal strømregning på 320,- per mnd
Lett å skifte, positiv så langt. Vanskelig å vurdere noen etter 2 uker.
Agva har kjempedårlig kundeservice. De tar ikke telefonen og svarer ikke på telefonen. Angrer på at jeg byttet til dem.
Hei Lisbet, det høres ikke bra ut. Om jeg kan hjelpe deg så send meg en epost: [email protected]
Jeg har ikke bestilt strøm av Agva, men Agva har likevel sagt opp min ekstisterende avtale hos en konkurrent og flyttet meg over til Agva. Utrolig nok har dette Skjedd TRE ganger med kort tids mellomrom. Gjentatte henvendelser til kundeservice hjelper ikke.
Hei Erlend, Dette må være en systemfeil. Send meg en epost så skal jeg sjekke hva som er skjedd og rydde opp om det ennå ikke er rettet opp. Vennlig hilsen Tone epost: [email protected]
Labre greier. Har vært kunde i rundt ett år, og sendte en skriftlig henvendelse ang. mitt abonnement. Det tok de 10 dager å svare, og svaret var kort og lite hjelpsomt. Jeg fikk ikke svar på mitt spørsmål med andre ord. Så da bytter jeg rett og slett grunnet dårlig responstid og svar.
Hei, takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke bra. Vi har normalt ikke lang svartid til kunder og vi skal selvfølgelig gi deg svar på det du spør om. Jeg skal sjekke hva som er skjedd. Hilsen Leder for kundeservice
Valgte Agva som min strømleverandør 26 juni over telefon. Sendte angreskjema 28 juni fordi jeg ville ha Fortum som min strømleverandør siden jeg har elbil og jeg leste mye dårlige kommentarer om Agva. 29 juni fikk jeg email igjen som ønsker meg velkommen igjen som Agva kunde. Sendte angreskjema om igjen og ringte til Agva som sa de har registrert og forstått at jeg ville over til Fortum IKKE Agva. Så ble jeg kunde med Fortum, trodde jeg. Etter noen uker, 15 juli, fikk jeg en ny email fra Agva som ønsket meg velkommen IGJEN som ny kunde uten at jeg ville det. Så ringte Fortum meg og ga meg et nytt tilbud som jeg takket ja til. Problemet er at det er vanskelig å IKKE BLI kunde hos Agva. Siste email jeg fikk av Agva var i dag som ønsket igjen meg velkommen som kunde og om jeg kunne skrive om min behandling jeg har fått hos Agva som jeg nå gjør. UNNGÅ AGVA!!
Hei Kenneth, her høres det ut som det har skjedd noe system feil. Ta kontakt med meg om dette ennå ikke er ryddet opp. Mvh Leder for kundeservice [email protected]