Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ringte kundeservice til AGVA for å forsikre meg om at avtalen var i orden, det er nemlig stor forskjell på Spotkraft avtalen der de "sponser" deler av strømmen, og avtalen man blir dyttet over på dersom man ikke oppretter AutoGiro innen 30 dager. "Straffe avtalen" er nok en av de verste man kan få uavhengig av selskap. De sa de ikke "kunne se" om avtalen var opprettet, men at jeg kunne slappe av, jeg skulle uansett få 14 dagers varsel "dersom avtalen endrer seg". Det fikk jeg ikke, avtalen "endret seg" plutselig uten varsel i stedet den. Jeg fant feilen da; jeg hadde opprettet kun E-Faktura i nettbank, ikke med AutoGiro i tillegg. Forsåvidt greit nok, min feil det (og litt bankens, som gjorde det så vanskelig). Men det Agva så har gjort, er å endre prisen for første måneds forbruk med TILBAKEVIRKENDE KRAFT!! Jeg har altså ikke fått en eneste DAG med prisen de averterte! Dette har de sikkert dekning for med "liten skrift" en eller annen plass i avtalen, siden jeg aldri fikk opprettet avtalegiro, men jeg gidder ikke sjekke. Nå er det bare å komme seg ut av dette "kundeforholdet" med denne forferdelige mafi... strømleverandøren så fort som mulig, og advare så mange andre som mulig om hva slags "operasjon" denne strømleverandøren driver. Om du er litt flinkere med banktjenester enn meg, så for all del hiv deg inn på avtalen som krever Avtalegiro, og la Agva betale deler av regningen for deg. Men vær forberedt på å måtte sjekke at du fremdeles har avtalen på daglig basis...
Fikk det jeg ble lovet og markedes beste strømavtale i 6 mnd. Spotpris med minus påslag.
Jeg bestilte strøm hos Agva. I god tro trodde jeg alt var i orden, men faktum var at de ikke gjorde jobben sin, og jeg var uten strømavtale i 2-3 mnd. Dette var jeg selv ikke klar over, inntil jeg fikk faktura fra nettleverandør hvor jeg måtte betale for en strømpris godt over markedspris. Jeg sendte klage til Agva og ba om refusjon for merkonstnaden ettersom det var de som hadde gjort feilen. Ingen ting skjedde. De gadd ikke en gang å svare på klagen. Jeg valgte til slutt å bytte selskap, ettersom Agva er etter min mening et useriøst selskap.
Legger til påslag som ikke tidligere har vært i avtale på sluttfaktura. Har en avtale uten påslag, men på sluttfaktura la de den til. Styr UNNA. De nekter for at det er galt, tiltross for at det er dokumentert gjennom tidligere fakturaer. Kun siste måned inneholder påslag. Jeg har ikke mottatt noe ny avtale eller varsel om at vilkårene skulle endres.
Ikke bare tror du at du sitter på SPOT, (de kaller de innkjøp spot o.l), men de gjemmer også fakturaspesifikasjon i faktura, noe som gjør at du ikke ser hva du faktisk betaler på. De har heller ingen oversikt over sine abonnement på nettsiden, som gjør at de maskerer hva du sitter på kontra hva du (tror) du har bestilt. Agva har i tillegg søsterselskap som driver med telefonsalg. Jeg tipper de setter sammen 2+2 og deretter bruker informasjonen din for det det er verdt. Nei, støtt heller noen seriøse i denne bransjen, selv om kampanjeprisen er forlokkende!
Helt greit selskap. Har ingen ting negativt å utsette på de. Leverer til avtalt pris.
Kommer opp som billigst.. men er egentlig ikke det. Ufattelig dyr. Må ringe for HVER regning pga. feil på faktura. Dårlig nettside som ser datert ut, og lite brukervennlig. Når man ringer måter man hyggelige personer, men de er ikke enige om hva som skal gjøres eller hvordan løses.