AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min 94-år gamle mor hadde akkurat en selger fra AKraft på tråden. Han lovet gull og grønne skoger og markedets beste avtaler. En rask sjekk viser at selskapet er en hårsbredd fra å være svindlere, når de ikke oppgir alle relevante forhold i markedsføringen sin.
Hei Kjell! Vi beklager virkelig om selgeren ikke har informert slik han skulle. Vi setter stor pris på om du sender oss en epost med mer informasjon om denne saken. Vi ønsker å se på dette og ta det videre til selgeren det gjelder, om det ikke er blitt gjort. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Jeg byttet ti Akraft for en mnd siden. Jeg syntes det var flott med en prøveperiode på 2 mnd med innkjøpspris. Selgeren jeg pratet med var profesjonell og forklarte alt, svarte på alle spørsmål til min tilfredshet. Jeg fikk foreløpig veldig god oppfølging fra selskapet slik at jeg f.eks kunne sette e-faktura og avtalegiro på forhånd så jeg slipper gebyr på den første regningen. Totalt veldig fornøyd så langt.
Hei Anna! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du er fornøyd med prøvestrømavtalen og oss som din strømleverandør. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Avtalene stemmer ikke med hva de selger deg. Og de informerer ikke om "oppsigelse avgiften" deres. Hold dere langt unna!!!
Hei Trond! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Selger skal informere om bindingstiden. Siden vi ikke har noen garanti på at dette blir gjort, har vi valgt å informere om dette i SMS-bekreftelsen som må besvares for å bli aktiv i vårt system. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Ble kontaktet av en veldig hyggelig selger. Han overtalte meg med gode grunner til å bytte til en mye bedre strømavtale som het prøvestrøm til min bolig.
Hei Daniel! Tusen takk for positiv tilbakemelding. Håper du er fornøyd med avtalen og oss som din leverandør. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med kundeservice på tlf. 48894994 eller epost: [email protected]. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Selgeren ringer å tilbyr strøm til spotpris uten påslag. I praksis kommer det et påslag på fakturaen. Om du sier opp dukker det plutselig opp et heftig bruddgebyr. Om du klager sier de at du har akseptert dette med liten skrift. i en SMS. Men selgeren sa ikke noe om dette. Han sa derimot at det var ingen bindingstid.
Hei Vilhelm! Vi beklager virkelig om selger har feilinformert deg angående bindingstiden, dette er svært uheldig og det vil bli tatt videre. Vår spotavtale har ingen påslag i kampanjeperioden, så om du er blitt belastet med gebyr/påslag kan det være en feil fra vår side. Vi setter pris på om du sender oss en mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å se på saken og rette opp i eventuelle feil vi har gjort. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.
Hei! Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg. Mvh AKRAFT [email protected]
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft