Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
AKRAFT
2.3
115 verifiserte omtaler
AKRAFT har opphørt
Dersom du ønsker å lese omtaler eller dele egne erfaringer om andre strømselskaper, gå til strømselskaper på Bytt.no..

AKRAFT omtaler og erfaringer

Ingen trend

AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
115 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
AKRAFT trenger minimum 10 omtaler.
30%
Middels
30% anbefaler AKRAFT
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 115 omtaler om AKRAFT

FILTRER OMTALER
27
6
2
9
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om AKRAFT
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no

Profesjonell og bra for forbrukerne

Omtale av  Anna M

Jeg byttet ti Akraft for en mnd siden. Jeg syntes det var flott med en prøveperiode på 2 mnd med innkjøpspris. Selgeren jeg pratet med var profesjonell og forklarte alt, svarte på alle spørsmål til min tilfredshet. Jeg fikk foreløpig veldig god oppfølging fra selskapet slik at jeg f.eks kunne sette e-faktura og avtalegiro på forhånd så jeg slipper gebyr på den første regningen. Totalt veldig fornøyd så langt.

Svar fra AKRAFT
26.03.2018 11:44

Hei Anna! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du er fornøyd med prøvestrømavtalen og oss som din strømleverandør. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT

Nyttig (1)

Lureri og svindel

Omtale av  Trond

Avtalene stemmer ikke med hva de selger deg. Og de informerer ikke om "oppsigelse avgiften" deres. Hold dere langt unna!!!

Svar fra AKRAFT
26.03.2018 11:42

Hei Trond! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Selger skal informere om bindingstiden. Siden vi ikke har noen garanti på at dette blir gjort, har vi valgt å informere om dette i SMS-bekreftelsen som må besvares for å bli aktiv i vårt system. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT

Nyttig (2)

Veldig hyggelig

Omtale av  Daniel J

Ble kontaktet av en veldig hyggelig selger. Han overtalte meg med gode grunner til å bytte til en mye bedre strømavtale som het prøvestrøm til min bolig.

Svar fra AKRAFT
26.03.2018 11:41

Hei Daniel! Tusen takk for positiv tilbakemelding. Håper du er fornøyd med avtalen og oss som din leverandør. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med kundeservice på tlf. 48894994 eller epost: [email protected]. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT

Nyttig (1)

Svindel. Prøver å lure kundene

Omtale av  Vilhelm

Selgeren ringer å tilbyr strøm til spotpris uten påslag. I praksis kommer det et påslag på fakturaen. Om du sier opp dukker det plutselig opp et heftig bruddgebyr. Om du klager sier de at du har akseptert dette med liten skrift. i en SMS. Men selgeren sa ikke noe om dette. Han sa derimot at det var ingen bindingstid.

Svar fra AKRAFT
26.03.2018 11:41

Hei Vilhelm! Vi beklager virkelig om selger har feilinformert deg angående bindingstiden, dette er svært uheldig og det vil bli tatt videre. Vår spotavtale har ingen påslag i kampanjeperioden, så om du er blitt belastet med gebyr/påslag kan det være en feil fra vår side. Vi setter pris på om du sender oss en mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å se på saken og rette opp i eventuelle feil vi har gjort. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT

Nyttig (2)

Skjult bindingstid

Omtale av  Raymond

De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.

Svar fra AKRAFT
23.01.2018 16:35

Hei! Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg. Mvh AKRAFT [email protected]

Nyttig (5)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tvilsomme metoder med hyring av ny kunder og elendig kundeservice

Omtale av  Felix

Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.

Svar fra AKRAFT
29.01.2018 08:57

Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft

Nyttig (5)

Oppsigelsesgebyr ved endring til ny, tidligere leverandør. UHØRT!

Omtale av  Arild T

Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.

Svar fra AKRAFT
22.01.2018 09:24

Hei! Om du har en bindende avtale eller en kampanje, vil du bli belastet med oppigelsesgebyr dersom du sier opp avtalen før bindingstid/kampanjeperiode er over. Det er ikke uvanlig med bindingstid på kampanjeperioder eller fastprisavtaler. Send oss gjerne en epost til [email protected], om vi kan hjelpe deg med noe. Dette står det også informert om i avtalevilkår, på hjemmesiden hvor du bestiller, eller i SMS-bekreftelsen du må svare OK på fra selger. Mvh AKRAFT

Nyttig (0)
AKRAFT har 115 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til AKRAFT mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR