Meny

Fjordkraft omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
97
av 106 innen
strømselskap
26%
anbefaler
Fjordkraft
Filtrer omtaler
85
53
15
36
350
Sorter omtaler etter
Viser av 539 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Er svert fornøgd med fjordkraft"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har også fjordkraft på hytten og får alltid varsel da det er strømbrudd, eller lignede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Holder ikke avtaler og dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har i løpet av en periode på 3 år vært kunde hos Fjordkraft i 3 ulike runder. Like misfornøyd hver gang! Avtalen strekker seg ikke over den tiden de lover, og det dukker hver gang opp uforutsette kostnader. Ved flere anledninger har jeg etterspurt faktura på epost, men de fortsetter å sende den i papirform med et gebyr på 69 kr hver gang. I samtale med kundeservice er det ikke tegn til ydmykhet og vilje til å rette opp feilen. Anbefaler å holde dere unna lokketilbudene fra Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft
07.05.2021 08:31
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. For oss er det viktig at vi holder det vi lover. Det er ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter en gitt periode, men man blir alltid varslet om prisendringer på e-post og inne på Min side. Jeg vil likevel oppfordre deg å ta kontakt med vårt kundeservice for å se nærmere på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
"Eidsiva/ Fjordkraft"

De går sammen i disse dager, så jeg ser an utviklingen.

Svar fra Fjordkraft
07.05.2021 08:31
Hei Kjell. Det er riktig at Eidsiva har blitt en del av Fjordkraft. Vi ønsker deg velkommen ombord. Vi jobber for at du og mange andre skal være fornøyde. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice om du har spørsmål. Vi ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"STYR UNNA!!!! Elendig kundeservice og prisvarsling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som lovte meg strøm til fastpris 29,99 øre kw/t, og at de skulle varsle på mail eller sms når de endrer prisen. Fikk første faktura etter ca en mnd (med 3 dagers betalingsfrist) og den gjaldt da for 13-31 januar. Priser var allerede justert 2 ganger, uten at jeg hadde fått varsel. først til 39,99 etter bare 6 dager og så til 75,99 etter nye 7 dager (26.01) var prisen skrudd opp til 75,99 hadde jeg fått varsel på min side (ikke mail/sms som lovet) om at det ble prisendring fra 09.02. ringte da kundeservice, og fortalte at jeg ikke hadde fått noe varsel. Jeg ble fortalt at de hadde varslet prisendring på min side, og at det var i tråd med loven (noe de jo ikke hadde gjort), og kundebehandler spurte hva jeg mente han skulle gjøre. Jeg foreslo at han skulle slå av prisen for det de har fakturert meg for mye, han stod på at de hadde varslet i henhold til loven. jeg gikk på min side, og fant kun varsling fra 26.01, og sa at den i tillegg var kun på min side, og ikke på mail, som lovet. Han fant da ut at selgeren hadde skrevet feil mail-adresse (@hotmai.com i stedet for @hotmail.com), og la skylda på meg. jeg påpekte at jeg ikke kan lastes for at deres folk gjør feil, og kundebehandler lurte igjen på hva jeg ville han skulle gjøre. De nekter for å ha gjort noe "galt" og nekter å gi noe rabatt eller tilbakebetaling for manglende varsling om prisøkning. Min strømleverandør blir ALDRI igjen fjordkraft... STYR UNNA!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Avtalen god i en avgrenset periode, etter det vet jeg ikke noe."

Avtalen forutsigbar og billig fram til 30. april, etter det vet jeg ingen ting. Må derfor i god tid før dette sjekke vilkårene for videre strømlevering og at disse har minst 12 mnd forutsigbarhet.

Svar fra Fjordkraft
07.05.2021 08:31
Hei. Vi setter pris på din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundeservice eller gå inn på Min Side for å se prisinformasjon og gjeldende avtalevilkår. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt topp!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lar meg ikke lure av alle disse små selskapene som kommer med lokketilbud !! her er det kun ett selskap.. Og det er og blir Fjordkraft. Strøm og mobil!!

Svar fra Fjordkraft
05.05.2021 13:41
Hei Rune, Takk for din gode tilbakemelding. Det er godt å høre at du i tillegg til strøm er mobilkunde hos oss. Det lønner seg! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra pris, god service og lokal"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser fra en lokal leverandør, mange gode ekstra tilbud og avtaler som kan gi store besparelser i hverdagen utover den billigestrømmen.

Svar fra Fjordkraft
10.05.2021 13:22
Hei Kim, Tusen for tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og at du benytter deg av andre fordeler du har ved å være kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utrolig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt har fungert meget bra, kan anbefales. Kom inn via Power

Svar fra Fjordkraft
05.05.2021 13:41
Hei Terje, Så godt å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stabil strøm til en av de beste prisene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer som avtalt både på strøm og pris, aldri noe tull. Litt lang ventetid på telefonen sist jeg ringte, men det vel forståelig i disse tider.

Svar fra Fjordkraft
10.05.2021 13:22
Hei Eva, Tusen takk for fin tilbakemelding og forståelse for at det til tider kan være høy pågang og ventetid. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Prismatch!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft er helt nydelig, for de har prismatch! Jeg sjekker strømprisene jevnlig, finner beste tilbud og forteller det til Fjordkraft i chatten. Da får jeg tilsvarende pris hos Fjordkraft. Boom!

Svar fra Fjordkraft
10.05.2021 13:22
Hei Else, Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du har benyttet deg av prismatch. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"har stort sett fungert bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

litt dårlig til og varsle forandringer jeg får ikke varsel ved prisforandring

Svar fra Fjordkraft
05.05.2021 13:41
Hei Maisan, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd. Prisendringer pleier vi å sende på epost med 14 dagers frist dersom du har gitt opp din epostadresse. Du kan også velge å få den på sms. Du kan til enhver tid også se det på "minside". Vi ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kundeservice."

Liten kunskap hos betjening på kundeservice.Måtte kontakte gjenntatte ganger før de forstod problemet. Løste seg når de forstod problemet.

Svar fra Fjordkraft
10.05.2021 13:22
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Godt saken din løste seg, vi jobber kontinuerlig med opplæring og kompetanse i kundeservice - det var leit å høre at du måtte kontakte oss flere ganger om samme sak. Ønsker deg en fin dag og god helg. Mvh Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Avtale er ikke avtale?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Never again! De ringer på telefon og på dørene og påstår de er de beste. Men de forandrer avtale etter en stund, så sjekk og bytt leverandør. Har betalt alt for mye for Fjordkraft strøm.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Så langt har jeg god erfaring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice har vært svært hyggelig å ha med å gjøre, men kanskje ikke de raskeste. Har nå spurt om mulighet for å på virke kostnader ved å redusere vårt forbruk i timene med høyest pris. Vi får se hva de svarer. Burde vi ikke alle forlange det nå med de høye spotprisene?

Svar fra Fjordkraft
10.05.2021 13:22
Hei Annemab, Tusen takk for tilbakemeldingen. Om du bruker mindre strøm i de timene strømmen er dyr, og mer når prisen er lav så vil det påvirke din strømpris når du mottar faktura. Ønsker deg en fin dag og god helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Raymann K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd"

God oversikt over forbruk. Appen gir nyttig informasjon.

Svar fra Fjordkraft
05.05.2021 13:41
Hei Raymann, Kjekt å høre at du er fornøyd med appen, det setter vi stor pris på. Appen er også under utvikling så vi håper på å få på plass enda mer som du ser nytteverdien av. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Telefonselgerne gir ikke alle opplysninger, f.eks. bindingstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet strømavtale, ble oppringt av Fjordkraft selger som gav meg 1000 kr i avslag for å fortsette hos de. Han opplyste ikke noe om bindingstid eller bruddgebyr, og jeg ble satt på en avtale som var dyrere enn den jeg hadde hatt med de tidligere. "Tilfeldigvis" var opptak av samtalen ikke tilgjengelig når jeg klaget...Forlater det elendige firmaet dagen etter bindingstid.

Svar fra Fjordkraft
11.06.2021 20:05
Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og effektivttivt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har både hytte og bolig fra Fjordkraft og får alt samlet på en faktura. Bra og effektivt, samtidig bra pris sammenlignet m konkurrenter

Svar fra Fjordkraft
05.05.2021 13:41
Hei, Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du ser nytten med å ha alt samlet på en faktura. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Har "Prismatch" egentlig noen verdi -hva er myndighetenes ansvar?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har det jeg vil kalle en standard spotpris strømavtale med "Prismatch" med Fjordkraft, men hva er egentlig "Prismatch" verdt? Jeg har funnet ut via "Bytt.no" at det er 25 stk strømavtaler (av 358 stk) som er bedre enn den avtalen jeg har med Fjordkraft. Som utgangspunkt så virker "Prismatch" som en bra garanti, men som forbruker - hva er dette egentlig verdt når strømavtalene er flere hundre og strukturen i strømmarkedet er totalt uoversiktlig for en vanlig forbruker (ref nylig TV reportasje). I dagens uoversiktlige kraftmarked er det null mulighet for en valig forbruker å skaffe seg kontinuerlig sammenlignbar informasjon om hva som er beste strømavtale,og jeg er tror kanskje ingen er i stand til det. Myndighetene må sørge for et entydig og stukturert grunnlag med minimumkrav til innhold i en strømavtale. Dette for å gjøre det mulig å sammenligne innholdet i de ulike strømavtalene, dvs opplysning og pris om myndighets pålagte avgifter må presiseres og kalles det samme i alle avtaler. Hvis selger "Strømavtale leverandøren" bryter eller avviker fra det som er definert som standard krav til innhold og struktur i en strømavtale så bør det enkelt kunne straffes med større bøter til "strømavtale leverandøren" - Bøter = penger er universelt og dette forstår alle, dvs her må myndighetene bruker litt pisk. MEN - dette betinger at myndigheten først må sørge for å strukturere og får orden på hva som skal innkluderes (innhold) i en strømavtale.

Svar fra Fjordkraft
11.06.2021 20:05
Hei Jens P. Takk for tilbakemeldingen. Det du sier om vilkårene til Prismatch er riktig. Vi matcher prisen dersom du som kunde får tilbud om tilsvarende avtale til lavere pris hos en konkurrent og kan fremlegge dokumentasjon på dette. Prisene må være dagsaktuelle og allment tilgjengelige. (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Du er slett ikke alene om å oppleve kraftmarkedet som uoversiktlig med over 100 strømselskaper og mange ulike strømavtaler å ta stilling til. I denne anledning har Energi Norge initiert Trygg Strømhandel som trer i kraft fra 1.september. Dette er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. DNV (Det Norske Veritas) er sertifiseringsorganet til Trygg Strømhandel. I alle tilfelle vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker informasjon om din avtale eller om du ønsker å benytte deg av Prismatch. Ønsker deg en fin uke, med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kreative påslag"

Gjekk på ein smell her, og signerte på ei bedriftsavtale. Dei «gløymte» å informere om «miljø- og klimarapportering» til kr 99 pr måler.

Svar fra Fjordkraft
07.05.2021 08:31
Hei Per. Takk for tilbakemelding. Vi skal selvsagt informere om priselementer i avtalen og beklager om dette ikke har vært tilfelle. Håper du vil ta kontakt med vårt kundeservice for å se nærmere på saken. Ønsker deg en god dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ingen problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

De holder hva de lover ang strøm, ingen påslag. Så jeg er fornøyd

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:07
Hei Mette, Takk for at du tok deg til til å skrive en tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Jan H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Greit nok."
1 syns denne omtalen er nyttig

Uten problemer hittil. Jeg har også mobilabonnement der.

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:05
Hei Jan. Tusen takk for din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Supert at du har valgt å ta i bruk en av våre kundefordeler. Et av våre kundeløfter er at vi skal gi deg som kunde mer for pengene og hjelpe deg til en enklere hverdag. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Magnus K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig, prøver å lure deg på alle måter som er mulig"

Jeg prøvd Power spot avtalen der en må passe på å avbestille diverse tilleggstjenester. Samme med bedrift abb. Der får man tilleggstjenester og må avbestille disse. På prismatch så gjør de feil og nekter å rette feilen når jeg tar kontakt. Dokumentasjonen holdes til et minimum så må ta screenshot av chat eller sende PM på facebook for å kunne dokumentere det.

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:05
Hei Magnus. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke er en fornøyd kunde. Ved avtaleinngåelse hos Power vil du få med tre måneder gratis tilleggstjeneste og om man ikke ønsker å ha dette etter kampanjeperioden, kan man avslutte denne. Prismatch er en av våre kundefordeler og der har vi satt et krav om at avtalen som skal matches, må dokumenteres. Vi beklager for at du har opplevd problematikk knyttet til dette. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft er dyrt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har sammenlignet men spot web avtale på elskling.no og funnet ut at jeg har en veldig dårlig avtale hos Fjordkraft. Pussig at her på bytt.no kommer det opp at jeg har en god avtale... Er det Fjordkraft som eier bytt.no??

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:05
Hei Ståle. Takk for din tilbakemelding. Det finnes flere strømprisportaler på nettet i dag. Så her kan det være lurt å ta en avsjekk med flere. Bransjen opererer med mange leverandører og derav kommer det alltid nye avtaler for å være konkurransedyktige på pris. Husk at du som Fjordkraft kunde kan alltid benytte deg av prismatch om du finner en bedre avtale. Se mer info her: (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Andreas E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Satt opp prisen uten beskjed"
2 syns denne omtalen er nyttig

De satt opp prisen fra 0,83 øre til 5,49 øre per kwh. I tillegg la de på et månedsbeløp på 29 kr. Beskjeden hadde jeg visstnok fått på "mine sider", men disse meldingene ble slettet etter 18 måneder. Beskjeder på "mine sider" skal gi et e-post varsel, men det har jeg ikke fått. Jeg ble først kjent med denne praksisen fra Debatten på Nrk1 . Bytter nå til Tibber.

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:05
Hei Andreas, takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Om du hadde huket av for epostvarsling på MineSider, skulle du selvfølgelig ha mottatt en epost fra oss. Dette beklager vi. Vi har nå en praksis hvor vi melder om prisendringer på både SMS og epost. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri og uærlige selgere."

Styr unna! Du blir lurt til rabatt og påstått billig strøm og i tillegg får du kroner 500 i rabatt på et elektrovarehus og du tror du har gjort et kupp. I tillegg er de raske med inkasso, ikke som andre som ringer eller sms-er. Ikke fast kundebehandler. Utrolig dårlig erfaring.

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:05
Hei Ove. Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Av det du skriver så regner jeg med at du har vært innom en av butikkene hos Power og tegnet en strømavtale. Denne avtalen gir et gunstig avslag i butikk, samtidig som en god spotprisavtale. Spotprisen er ikke styrt av oss i Fjordkraft, men strømbørsen NordPool. Så her er vi begge på lag om at vi ønsker lave strømpriser. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Fjordkraft
SJEKK OM FJORDKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Fjordkraft leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
PowerSpot
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
119 kr /mnd
8,92 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Garantistrøm
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
771 kr /mnd
57,83 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Industri Energi Spotpris
Timespot - Fjordkraft
539 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
871 kr /mnd
65,32 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
LOfavør Spotpris
Timespot - Fjordkraft
539 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
871 kr /mnd
65,32 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Strøm til Spotpris
Timespot - Fjordkraft
539 omtaler
Garantert pris i minst 18 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
896 kr /mnd
67,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Innlandskraft Spotpris
Timespot - Fjordkraft
539 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
918 kr /mnd
68,88 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
LOfavør Topp 3
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 016 kr /mnd
76,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Industri Energi Topp 3 Garanti
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 016 kr /mnd
76,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Elbil-avtalen
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 067 kr /mnd
79,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fjordkraft Forutsigbar
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 133 kr /mnd
84,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Flytende Strøm
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 182 kr /mnd
88,67 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Innlandskraft Forutsigbar
Andre prismodeller - Fjordkraft
539 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 192 kr /mnd
89,42 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR