Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God oversikt via app. God avtale via andre medlemskap
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Det kommer stadig på nye påslag på strømregningen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Man skal bare betale et avtalt påslag pr/kWh. Hvis du har fått påslag utover avtalevilkårene ber vi deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Har sammenlignet litt m Tibber og Fjordkraft er overraskende stort sett rimeligere , enkelt og greit i appen og følge m. Men kunne vært bedre/ tidligere ute m morgendagensstrømpris. Samtidig kunne det vært lettere å gå tilbake å se forbruk detaljer og strømstøtte tilbake i tid. Eller bra 😊
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Appen er i stadig utvikling og vi vil fortløpende forbedre brukeropplevelsen og samtidig utvikle nye tjenester og som skal hjelpe våre kunder med å redusere sin faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
De endret avtalen uten å informere meg og legger på 500 kr gebyr hvis jeg går til et annet firma.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke riktig ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så kan vi undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt grei. Fungerer ok til mitt bruk. Har ingenting å utsette på de.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer for ditt bruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Likte ikke at de satte opp prisene på å være kunde
Hei, Lene! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å justere prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Er ikke fornøyd. Dager jeg slår av varmepumpe har jeg mere forbruk???
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Som strømleverandør har vi ingen påvirkning på ditt strømforbruk da vi kun selger strøm. Hvis du mener at du blir belastet for feil forbruk anbefaler vi at kontakter din lokale netteier da dem har ansvaret for måler og forbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Prisøkning og brutte avtaler. Problemer med å få forbrukstatistikk .
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har økt prisene som ellers i samfunnet. Når vi endrer på prisene varsler vi alle kunder minimum 30 dager før endring i henhold til vilkårene i avtalen. Hvis du ønsker forbruksstatistikk fra ditt anlegg kan dette enkelt hentes ut fra din lokale netteier eller www.elhub.no, da får du oversikt av ditt historiske forbruk uavhengig av strømleverandør. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Umulig å logge inn på appen. Kan ikke vaske klær når jeg ikke vet spotprisen😤
Hei, Tone! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med innlogging og oversikt i appen er det bare å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Appen er helt OK, men selve prisen er høy. Ser jeg fint kan spare et par hundrelapper i mnd med å velge noen andre da påslagene til Fjordkraft er høye og skal bli høyere. Ved sammenligning kommer ikke Fjordkraft inn på topp 50 billigste engang så det sier vel alt.
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er nok ikke blant de billigste leverandørene, men vi mener at man kan redusere sin faktura hvis man bruker verktøyene vi tilbyr i appen som å flytte forbruket mot de billigere timene, benytte smartlading til elbil. Snart kommer vi med varmestyring som kan redusere forbruk og kostnader ytterligere. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Øking av månedspris og tillegg på spotpris etter å ha vært kunde i flere år.
Hei, Anita! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi også nødt til øke prisene for å drive en sunn butikk, slik at vi kan videreutvikle tjenester som hjelper våre kunder med å redusere sitt strømforbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Syntes prisen er for høy, samt at hadde en forglemmelse av betaling fikk fikk purring med et skyhøyt gebyr pluss renter.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av å ha så fornøyde kunder som mulig, og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 23006100 eller e-post: [email protected] så kan vi se om vi kan hjelpe deg med en bedre strømavtale. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt Greit, du ser forbruk, ser estimert kostnad men det er ikke noe ekstra
Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi strever etter å levere så gode tjenester som mulig og vi prioriterer utvikling av app høyt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvis du har forslag til forbedring. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Ikke enkelt å forstå faktura, for mange uforklarlige påslag
Hei Ottar! Takk for din tilbakemelding. Strømfakturaer inkluderer alt fra din strømpris, påslag og fastbeløp, i tillegg til nettleie fra din lokale netteier. Vi forstår at dette kan være vanskelig å forstå, om du trenger hjelp til en gjennomgang av fakturaen anbefaler vi å ta kontakt med kundeservice på 23 00 61 00, så tar vi gjerne en titt på det samme med deg. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Bra. Fin app som stort sett virker. Fikk prisoppgang nå, derfor ber jeg om tilbud.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å se at du er fornøyd, håper du fikk et godt tilbud av oss. Ikke nøl med å ta kontakt med kundesenteret vårt for å se om det er noe å spare. Husk at du også får 1% Trumf-bonus, dette må bare aktiveres på Min Side. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Ikke bra da de ligger på 8plass å øker prisen i januar 2024 🙈Liker ikke slike avgjørelser når dette går utover vår lommebok
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med den generelle prisveksten ellers i samfunnet, spesielt rentekostnadene som har økt mye de siste årene, er det fra tid til annen nødvendig å øke prisen på avtalene våre. Som kunde betaler man for strømmen på etterskudd, og de fleste av våre kunder får også nettleien etterskuddsvis på fakturaen. Vi betaler derimot for både strøm og nettleie før vi kan fakturere kundene den samme kostnaden, dette betyr høye rentekostnader frem til vi mottar betaling fra kundene. Husk at det ikke bare er fastbeløp og påslag som avgjør hva en betaler for strøm. Som Rema 1000 ville sagt; det er sluttsummen på fakturaen som teller! Strømprisen i seg selv er lik hos alle leverandører, så det gjelder å bruke strømmen smart om man vil redusere strømfakturaen. Med Fjordkraft-appen har man et nyttig verktøy som kan hjelpe en å både redusere forbruket, men også flytte strømforbruket til de timene av døgnet hvor strømmen er billigere. Her sparer man potensielt mye mer enn hva man klarer å spare ved å potensielt redusere påslaget med noen øre per kWh hos en annen leverandør. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft