Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fjordkraft-omtale

Omtale av  Gunnar

Ok, så langt. Har prismatch til Juni 22. De tilbyr ikke nye prismatch-avtaler fra 01.01.22.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Gunnar. Takk for din omtale. Vi avviklet prismatch da vi ikke ønsker å bidra til å normalisere lokkepriser med kort varighet og samtidig måtte vi kutte ventetidene på kundesenteret. Håper du fortsatt er en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Thomas

Umulig å få tak i, utilgjengelig på tlf, chat nede, ingen tilbakerin service. Finner ikke øvrig kontaktinfo. Svært frustrerende!

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:57

Hei Thomas. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt problemer med å få tak i oss. Høye strømpriser og strømstøtte fra regjeringen har gjort at veldig mange ønsker å ta kontakt med oss. Vi jobber på spreng for å få ned ventetiden. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Lunken

Omtale av  Karsten

Liker ikke at de siger opp avtalen pr. første januar.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi håper du har fått god hjelp til å finne en avtale som er tilpasset ditt behov. Våre hyggelige kunderådgivere er her for deg dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Dyre og lange telefonkøer

Omtale av  Johannes

Jeg har nå ventet 1 time i telefonkø. Jeg benyttet meg av avtalen gjennom power, hvor du får 1000 kr i rabatt. Her om dagen fikk jeg regningen.. 1170 kr for 3 dager (nettleie ikke inkludert). Tilsvarende så betalte jeg 4000kr for 30 dager på tibber. Fortsetter dette så snakker vi langt over 30000 kr i måneden for strøm hos Fjordkraft...

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei, tusen takk for tilbakemelding. Først og fremst vil vi beklage ventetidene du opplevde, vi har i en periode i høst og vinter opplevde ekstrem pågang til vårt kundesenter. Når det gjelder regningen er du hjertelig velkommen til å kontakte oss for å finne ut hva som har skjedd. Videre når det gjelder nettleie er den inkludert i Fjordkraft sine fakturaer men når det gjelder selskapet du viser til her så tilbyr de ikke denne tjenesten. Igjen, beklager dine opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Svake på kundeservice

Omtale av  Kjell

Nå skal de plutselig kutte ut prismatch, helt utrolig. Hadde mobil abonnement hos dem tidligere,, men det var utrolig forskjell behandling av voksne personer, og da vi avsluttet, da kunne de prismatch, men da var det for seint

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei, takk for tilbakemelding. Vi målsetter å være de aller beste på kundeservice og beklager at du har hatt ulike opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fornøyd

Omtale av  Sven

Fornøyd, men ikke biligst. Informativ, brukervennlig og høyst gangbar. Med innkjøpt pulsmåler har jeg god kontroll på mitt forbruk.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Sven, så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Pulsmåleren er absolutt et produkt vi anbefaler for å overvåke og holde kontroll på forbruket. Dersom det skulle være noe er vi her for å hjelpe. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Vanskelig å få tak i....

Omtale av  Jans

Det er vanskelige å komme igjennom på kundeservice. Lange ventetider den siste tiden. Chat har de stengt ned. Snart skal de slutte med prismatch. Det er synd da prismatchmulighet og resten av Fjordkraft virket som en bra løsning. Om ikke de kommer opp med en billigere egen løsning for å erstatte prismatch, da kommer mange til å bytte leverandør. For Fjordkraft sine egne priser er dyrere enn andre leverandører.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Tusen takk for tilbakemelding. Slik prismatch fungerte bidro det til at kortvarige negative påslag og lokketilbud oppfattes som bransjestandard, og i tillegg brukte det uforholdsmessig mye ressurser på å opprettholde et tilbud til de ivrigste prisjegerne. Det er svært viktig for oss å sikre at alle våre kunder klarer å komme i kontakt med oss når de trenger oss, og disse ressursene ønsker vi å bruke til å øke tilgjengeligheten for kunder med andre henvendelser, og til å utvikle tjenester i Fjordkraft-universet. Vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR