Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 312 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
98
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svake på kundeservice

Omtale av  Kjell

Nå skal de plutselig kutte ut prismatch, helt utrolig. Hadde mobil abonnement hos dem tidligere,, men det var utrolig forskjell behandling av voksne personer, og da vi avsluttet, da kunne de prismatch, men da var det for seint

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei, takk for tilbakemelding. Vi målsetter å være de aller beste på kundeservice og beklager at du har hatt ulike opplevelser. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Sven

Fornøyd, men ikke biligst. Informativ, brukervennlig og høyst gangbar. Med innkjøpt pulsmåler har jeg god kontroll på mitt forbruk.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Sven, så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Pulsmåleren er absolutt et produkt vi anbefaler for å overvåke og holde kontroll på forbruket. Dersom det skulle være noe er vi her for å hjelpe. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Vanskelig å få tak i....

Omtale av  Jans

Det er vanskelige å komme igjennom på kundeservice. Lange ventetider den siste tiden. Chat har de stengt ned. Snart skal de slutte med prismatch. Det er synd da prismatchmulighet og resten av Fjordkraft virket som en bra løsning. Om ikke de kommer opp med en billigere egen løsning for å erstatte prismatch, da kommer mange til å bytte leverandør. For Fjordkraft sine egne priser er dyrere enn andre leverandører.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Tusen takk for tilbakemelding. Slik prismatch fungerte bidro det til at kortvarige negative påslag og lokketilbud oppfattes som bransjestandard, og i tillegg brukte det uforholdsmessig mye ressurser på å opprettholde et tilbud til de ivrigste prisjegerne. Det er svært viktig for oss å sikre at alle våre kunder klarer å komme i kontakt med oss når de trenger oss, og disse ressursene ønsker vi å bruke til å øke tilgjengeligheten for kunder med andre henvendelser, og til å utvikle tjenester i Fjordkraft-universet. Vennlig hilsen Fjordkraft

Bra levrandør

Omtale av  Oddvar O

Vi synes vi har bra avtale med en levrandør vi har brukt de siste snart 5 år

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Fjordkraft

Tragisk

Omtale av  Blæææææh

Fikk et godt tilbud, men det har dem jaggu gjort om nå etter 7 dager inn som ny abonnement. Får ikke tak i kundeservice så kan ikke forhandle. Bare og holde seg vekke. Skulle gitt null stjerner men fant ikke det alternativet. Skammelig!!!

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Dette må vi bare beklage. Det har vært en ekstrem situasjon i markedet den siste tiden. Prisene har svingt mye, og det har vært et uforutsigbart marked. Derfor har noen opplevd at prisen har endret seg etter at avtalen har trådd i kraft. Vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservis 😕😕😕

Omtale av  Jan

Har prøvd å få kontakt med kundeservis på tef 3 hele dager og sent en mail Ingen respons ps kommer til å siiopp

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:56

Hei Vi beklager at du ikke har kommet igjennom til oss da du ønsket å snakke med oss. Det har vært en enorm pågang til vårt kundesenter den siste tiden. Det er mange som har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi er vært veldig klar over lange ventetider, og har gjort mange tiltak for at vi skal kunne svare alle som ønsker å komme i kontakt med oss raskest mulig. Vennlig hilsen Fjordkraft

De gir deg en pris og fakturer en helt annen

Omtale av  Bjørn E. S

Når du tegner en avtale med fastbeløp på 39.- og påslag på 5.45 øre og på fakturaen er det 59.- i fastbeløp og 10.45 i påslag. Da driver dere med tyveri. Ungå for all del denne leverandøren, det finnes mange andre seriøse leverandører

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:55

Hei Dette må vi bare beklage. Om det har vært endringer i pris så har vi sendt deg et varsel i henhold til Trygg Strømhandel på sms eller e-post. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på hva som har skjedd. Vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 312 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR