Strøm

Fjordkraft omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
18
av 19 innen
strømselskap
14%
anbefaler
Fjordkraft

"Tullefirma!"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Tor for 22.11.2017 12.56

Fjordkraft har totalt 166 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tullefirma!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft må være en av de minst seriøse strømleverandørene på markedet.
Ingenting bortsett i fra strømprisene er bra med dette selskapet!
Strøm er det enkleste produktet en kan selge for det er vel ingen som reklamerer på selve strømmen? Måleravlesninger får de servert fra netteier, men likevel greier ikke dette surre-selskapet å sende ut korrekte fakturaer. Måned etter måned er det feil på fakt. som dessuten er meget vanskelige å forstå. Kundeservice er utrolig vanskelig å komme i kontakt med både på tlf., mail og chat. Har flere ganger truffet på frekke og uhøflige folk på kundeservice.
De lover å ordne fakt. feil på neste regning, men nei samme feil gjentar seg.
Er de like dårlig som tilbyder av mobiltelefoni så anbefaler jeg alle å styre unna dette selskapet!

Bytt.no
"Tullefirma!" skrev Tor om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Tor og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Varsler ikke om prisendringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

For 2. gang har de nå satt opp prisen uten å varsle verken på sms eller epost. Har sjekket alle innstillinger på profil, ingen feil. Ingen beskjed om ny post i innboks på siden deres. Helt tilfeldig at jeg oppdager dette.

De er i samme liga som Oslokraft som heller ikke varsler selv om de lover det.

Styr unna!

Thomas S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservice?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Først: Når en bedrift ikke legger ut noe på Facebookveggen, så eneste mulighet er å kommentere under bilder, signaliserer at de er dårlige på kundeservice og lite lydhøre for forbrukerne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"OK..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte strøm fra Fjordkraft da de hadde en kampanje der man fikk 10.000 SAS eurobonus poeng. En god deal det, tenkte jeg. Alt av overførsel av strøm og poeng gikk bra. Grei kontakt med kundeservice. Strøm regningene mine ble ikke noe dyrere kontra min tidligere leverandør LOS. Det jeg kan trekke ned for, er fakturaer som er vanskelige å forstå, men det gjelder vel de fleste strøm leverandører. Så det gjelder å holde god kontroll på tallene og pengene selv!

"Fjordkraft fordel netthandel" er ikke å anbefale; den berømte bonusen kan man se langt etter. Jeg fikk aldri min. Klagde, de ville komme etterhvert sa de. Men månedene gikk.... Fikk aldri noen fratrekk på fakturaen. Nå har jeg flyttet og sagt opp strømmen. Og ja, tok ikke lang tid før de ringte og ville ha meg som kunde igjen. Kanskje en annen gang...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Beit på agnet - angrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plagsomme reklamer og selgere har de. Men gode selgere. Gikk til slutt med på å bli strømkunde (spot). Ingen endring i pris, om noe så ble det noe dyrere. Treg og lite hjelpsom kundebehandling!

Fjordkraft har totalt 166 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no