Strøm

Fjordkraft omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
17
av 18 innen
strømselskap
17%
anbefaler
Fjordkraft

"Kundeservice?"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Thomas S for 19.11.2017 03.39

Fjordkraft har totalt 139 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Thomas S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservice?"
5 syns denne omtalen er nyttig

Først: Når en bedrift ikke legger ut noe på Facebookveggen, så eneste mulighet er å kommentere under bilder, signaliserer at de er dårlige på kundeservice og lite lydhøre for forbrukerne.

Bytt.no
"Kundeservice?" skrev Thomas S om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Thomas S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"OK..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte strøm fra Fjordkraft da de hadde en kampanje der man fikk 10.000 SAS eurobonus poeng. En god deal det, tenkte jeg. Alt av overførsel av strøm og poeng gikk bra. Grei kontakt med kundeservice. Strøm regningene mine ble ikke noe dyrere kontra min tidligere leverandør LOS. Det jeg kan trekke ned for, er fakturaer som er vanskelige å forstå, men det gjelder vel de fleste strøm leverandører. Så det gjelder å holde god kontroll på tallene og pengene selv!

"Fjordkraft fordel netthandel" er ikke å anbefale; den berømte bonusen kan man se langt etter. Jeg fikk aldri min. Klagde, de ville komme etterhvert sa de. Men månedene gikk.... Fikk aldri noen fratrekk på fakturaen. Nå har jeg flyttet og sagt opp strømmen. Og ja, tok ikke lang tid før de ringte og ville ha meg som kunde igjen. Kanskje en annen gang...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Beit på agnet - angrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plagsomme reklamer og selgere har de. Men gode selgere. Gikk til slutt med på å bli strømkunde (spot). Ingen endring i pris, om noe så ble det noe dyrere. Treg og lite hjelpsom kundebehandling!

Grimstad
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Skittent spill"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble stoppet utenfor butikk og ble lovet gull og grønne skoger. Skjønte det var svindel, men spillte litt med. Jeg spurte gjentatte ganger om det var snakk om bytte av strømleverandør noe de benektet (LOL?) De påstod i stedet for at de hadde inngått en avtale med LOS om nedsetting av pris på mitt strømabonnement. Ikke før jeg truet med TV/forbrukerrådet osv kom det frem at det var snakk om bytte av strømleverandør. Kastet brosjyren på gulvet og sendte mail til LOS. Noen må jo stoppe disse svindlerne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Problems every month with bills. AVOID!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Every month I have been with Fjordkraft I have been overcharged. I send in the måleravlesning to them every month, but they have charged me hundreds of kroner for many more hours than I have used. This last month I got a large purregebyr and forsinkelsesrente for a wrong bill which I thought I have sorted out with them 3 months ago! I am sick of having to check every bill, and always finding problems and having to spend a lot of time on the phone putting it right, so I am leaving them now. They might seem cheap, but after so many months of problems, I believe they must be deliberately attempting to defraud their customers, either that or just unbelievably incompetent.
Horrible company- avoid like the plague!

Fjordkraft har totalt 139 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no