Skulle få tilbakebetalt en mindre sum fra fjordkraft, men det ender med å i verste fall ta 3 mnd. Hvordan kan dere da innbille kunder om at dere er der for dem. Om strømavtalen er like dårlig som kundeservice så styr unna

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Gunnar og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Greit å holde orden på notaene via min side og billig mobiltelefon fra samme leverandør

Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.

Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.

Er for øyeblikket fornøyd med Fjord kraft men jeg ser meg hele tiden om etter bedre tilbud
