Meny

Fjordkraft omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
107
av 111 innen
strømselskap
29%
anbefaler
Fjordkraft

"Ikke noe tiltro at dere gir det beste tilbudet"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Gunnar for 06.09.2022 15:33

Fjordkraft har totalt 1155 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe tiltro at dere gir det beste tilbudet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få tilbakebetalt en mindre sum fra fjordkraft, men det ender med å i verste fall ta 3 mnd. Hvordan kan dere da innbille kunder om at dere er der for dem. Om strømavtalen er like dårlig som kundeservice så styr unna

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07
Hei Gunnar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Ikke noe tiltro at dere gir det beste tilbudet" skrev Gunnar om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Gunnar og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Mona K. K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"greit nok også mob telefonavtale"

Greit å holde orden på notaene via min side og billig mobiltelefon fra samme leverandør

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07
Hei Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, det setter vi veldig pris på :) Hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Mobiltelefonen."

Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.

Svar fra Fjordkraft
14.09.2022 11:22
Hei Leif! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Pulsmåler og daglig avlesning pr time."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.

Svar fra Fjordkraft
14.09.2022 11:22
Hei! Vi har dessverre opplevd noen utfordringer med pulsmåler tjenesten, men ønsker selvsagt å hjelpe deg å få dette i orden. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt med deg for å hjelpe med saken din, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel facebook så kan vi kontakte deg for å finne en løsning på problemet. Hilsen oss i Fjordkraft
Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra strøm leverandør"

Er for øyeblikket fornøyd med Fjord kraft men jeg ser meg hele tiden om etter bedre tilbud

Svar fra Fjordkraft
14.09.2022 11:22
Hei Elisabeth. Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Strømmarkedet er i stadig endring så å vurdere ny avtale i blant er en god ting, her er det bare å ta kontakt med oss i løpet av året så finner vi alltid gode avtaler sammen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Fjordkraft har totalt 1155 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR