Strøm

Fjordkraft omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
18
av 19 innen
strømselskap
14%
anbefaler
Fjordkraft

"Holder ikke det de lover"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Nina for 09.01.2018 07.50

Fjordkraft har totalt 166 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Holder ikke det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet billigere og bedre strømavtale, nettleie og strøm på samme regning og en app som viste forbruk. Aldri betalt så mye for strøm som med Fjordkraft, nettleien kom på egen regning, og appen finnes ikke.

Bytt.no
"Holder ikke det de lover" skrev Nina om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Nina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Garantert missfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fortalt at "Garantert Fornøyd" (Selger sa at prisen var 19,- + spotpris i mnd, men på sidene så er prisen høyere en spot) var bedre en "Los e-strøm" (Spot + 2,75øre/kWt), men en hyggelig dame ifra Los ringte og nevnte det for meg og brukte litt tid på å vise til harde tall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strømavtale endret uten å gi beskjed"
9 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft må være en av de verste strømleverandørene i markedet.
De endrer avtalen din uten å gi beskjed.
Ikke er det mulig å sende mail til dem, da dem ikke har noen mail på sin hjemmeside.
Kundeservice gidder ikke å svare.
I min sak så hadde fjordkraft endret avtalen til fast pris pr. mnd, der de ville gi en gjennomsnitts pris basert på tidligere bruk.
Dem hadde full oversikt, men klarte selvsagt å underfakturere.
Slik at jeg nå ved bytte av leverandør fikk en monster regning på resterende beløp.
Hadde ikke jeg tatt tak i dette nå, så tør jeg ikke tenke på hvor stor regningen hadde blitt til slutt.

Jeg har et godt råd: HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT.
Makan til useriøst og lite kundevennlig selskap skal man leite lenge etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lokkepriser"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet for et par år siden til Fjordkraft da jeg fikk et godt tilbud på abonnement hos dem. Etter ca. ett års tid så stusset jeg på regningen og gikk inn på detaljene og så at jeg hadde blitt byttet til et annet (og dyrere) strømabonnement.

Når jeg kontaktet dem om dette fikk jeg svar om at jeg hadde fått beskjed om dette på "Min side" og ikke på e-post (hvor de klarte å sende meg massevis av reklame, men ikke viktig informasjon). Når jeg spurte om årsaken til dette fikk jeg beskjed om at jeg måtte skjønne at dette abonnementet var for bra til at jeg kunne fortsette med dette i lang tid, da de ikke tjente penger på det.

Lorang J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Starter billig, men blir kjempedyr etter hvert. Fikk nettopp en regning på over 3000.

Fjordkraft har totalt 166 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no