Strøm

Fjordkraft omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
18
av 18 innen
strømselskap
15%
anbefaler
Fjordkraft

"Slitsom dørselger"

Omtale om Fjordkraft skrevet av Anne for 06.11.2017 13.55

Fjordkraft har totalt 149 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
"Slitsom dørselger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dørselger som kom med et kjempe tilbud på strøm. Sa at jeg er fornøyd med det jeg har. Han snakket videre over hodet på meg om hvilke fantastiske priser de har sammenlignet med andre.

Jeg takket pent nei.
Svaret: men alle de andre naboene dine gjør jo det!
Mitt svar: Ja det er deres valg. Jeg velger å ikke endre. I så tilfelle ønsker jeg å lese vilkårene deres hvis jeg skal endre til noe som helst.

Vedkommende kunne ikke framvise vilkår med mindre du registrerer deg. Jeg nektet å gjøre det, for da ender du som kunde = du blir lurt!

Meget pågående å vil ikke ta nei for et nei! Respektløst å komme til andres hjem å prakke på varer og tjenester som ikke er av interesse.

Bytt.no
"Slitsom dørselger" skrev Anne om Fjordkraft

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
"Netthandel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er å kalle en bløff. De lover og lover og lover til gull men holder ingen ting. Har bestilt siste 9 måneder opp mot 30 netter på hotel til nærmere 20.000,- Kroner og har fått godskrevet kr 119.- (og de lover opp til 8%). Har purret og purret og de lover å ta kontakt for å ordne opp, men ingenting hender.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Burde hatt null stjerner"
5 syns denne omtalen er nyttig

Forrige eier av huset var kunde hos Fjordkraft og jeg valgte dessverre å fortesette strømabonnementet der - en kort stund. Maken til slett kundebehandling skal du lete lenge etter. De noterte feil mailadresse så fakturaene kom ikke til meg og jeg endte opp med inkassosak. Jeg trodde jeg fikk kvartalsregning så jeg tenkte overhodét ikke at noe var galt. Betalte kravet omgående og ba om kopi av de fakturaene som var feilsendt. Svar: det er umulig for vi sender dem ikke ut selv, men har et byrå som gjør det. Videre var beskjeden at Fjordkraft hadde ikke noe ansvar for de opplysningene fatureringsselskapet hadde. Spydig sa damen hos Fjordkraft at jeg måtte sjekke spamfilteret mitt for det var hos meg feilen måtte ligge. Nei det var ikke det. Som sagt, Fjordkraft hadde notert feil mailadresse.
Arrogant, nedlatende og lite hyggelig behandling. Jeg får nesten lyst til å snakke til alle dem fra Fjordkraft som spretter frem på kjøpesenteret og sier Hvilken strømleverandør har du? Det har Fjordkraft ingenting med, og deres selgere burde lære en annen måte å henvende seg til folk på hvis de skal skaffe flere kunder.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hva er greia med dørselgere?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Høflig nok han, skjønte at jeg sto midt i middagen og greier. Men jeg syns det er litt ekkelt når fremmede menn banker på døra halv ni på kvelden og spør om masse spørsmål og jeg bor helt alene. Dessuten er jeg allerede kunde og så hvis fyren jobber for Fjordkraft så burde han vel vite det? Jeg blir litt skeptisk.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kostbart!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sender veldig raskt purring, ingen varsel, veldig dyrt. Glad jeg har byttet:)

Fjordkraft har totalt 149 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no