Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye informasjon jeg ikke forstår. Diagrammet for pris er utydelig
Hei Torgrim, tusen takk for omtalen. Våre kunderågivere ønsker å oppklare og svare på spørsmål du har vedrørende ditt kundeforhold. Ikke nøl med å ta kontakt på chat, epost [email protected], eller telefon 21494949. Vi er klare for å svare på det du lurer på:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
er lit sene med å sende faktura på mail. ellers er det ganske greit. fakturaen er grei å lese når den kommer, er avhenig av den pga leieboer som er på samme måler.
Hei Arvid, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi fakturerer etterskuddsvis, noe som betyr at vi legger ut for strømmen du bruker i inneværende måned, mens du faktureres måneden etter. På denne måten faktureres du alltid for strømmen du faktisk har brukt. Det er leit å høre du syntes vi er sene med utsendelse. Faktura blir normalt klar rundt andre uken i hver måned. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lokketilbud, og etter 1 år går prisene automatisk opp. I tillegg stengte dere tilgangen til appen på sekundet etter utløp av abonnement. Rakk ikke å se oppsummering av siste år, historikk etter siste måned, eller følge sluttfakturaen. Dette var veldig slett kundebehandling, og utslagsgivende for aldri mer bli kunde eller anbefale til andre.
Hei Håkon, det er ikke slik vi ønsker din opplevelse av oss skal være. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi gå igjennom avtalen du hadde med oss. Ønsker du informasjon fra tiden du var kunde kan vi også sende oppsumering av ditt forbruk, historikk og sluttfaktura. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble lurt av en selger i fortum. Ble enig om et produkt på tlf, men fikk et helt annet produkt. Kjeltering selskap. Det har jeg vært flink til å formidle til alle jeg kjenner.
Hei Harald, Vi har strenge retningslinjer for salg, og ønsker derfor å se nærmere på denne saken. Ingen skal bli satt på en annen avtale enn det som er avtalt. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på [email protected], slik at vi kan rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hatt i mange år. Føler at jeg aldri har hatt nien overraskelse på regningene
Hei Tommy, flott å høre du er fornøyd. Vårt mål er å gjøre det enklelt for deg som kunde å følge med på eget forbruk. Dette for å gi deg god kontroll på regningene. Det gleder oss derfor å høre dette fungerer for deg. Tusen takk for fin tilbakemelding. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er fFortu ornøyd.jeg liker å få informasjon, og det mottar jeg fra Fortum
Hei Karin, det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen du får fra oss. Ta gjerne kontakt hvis det er noe du lurer på:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ok fornøyd med Fortum. De kan bli bedre til å orientere om prisene.
Hei Jarle, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester. Vi hadde derfor satt stor pris på forslag til hvordan vi kan bli bedre til å informere om prisene. Gjerne send epost til [email protected]:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm