Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble automatisk kunde hos Fortum da de slo seg sammen med NorgesEnergi, uten at jeg aktivt valgte det. Nå krever Fortum et bruddgebyr på hele 3000 kr, noe jeg aldri har blitt informert om. Dette gebyret er ikke bare uforholdsmessig høyt, men heller ikke tydelig kommunisert. Dette oppleves som et klart brudd på mine forbrukerrettigheter. Jeg forventer som kunde å bli informert på en klar og rettferdig måte om viktige vilkår og gebyrer. Dessverre virker Fortum og NorgesEnergi sin praksis både uetisk og lite kundevennlig. Med mindre dette håndteres på en profesjonell måte som respekterer kundens rettigheter, vil jeg sterkt advare alle jeg kjenner mot å inngå avtaler med disse selskapene. Forbrukere fortjener bedre! Velg en annen strømleverandør som setter kundene først.
Hei Ole, ved sammenslåingen av Norgesenergi og Fortum Strøm, ble alle tidligere Norgesenergi kunder automatisk Fortum kunder. Det ble ikke gjort noen endringer i avtalen ved sammenslåingen. Du skal med andre ord være registrert med akkurat samme avtale som du hadde med Norgesenergi. Gjerne kontakt [email protected] slik at vi se på saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er så profesjonelle kundeservice. Det er så deilig å være kunde hos Fortum.
Hei Ararat, detter var en utrolig hyggelig tilbakemelding. Slike tilbakemeldinger motiverer oss til å fortsette den gode jobben! Ønsker deg en strålende dag videre:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum 'bedrift' anses ikke konkurransedyktig på målere med mindre uttak, Fortum gir ikke anledning til å bytte avtale i bindingstid, ikke engang 'internt' mellom bedr og priv'. Styr unna!
Hei Stig, gjerne kontakt vår bedriftsavdeling [email protected] hvis du ønsker vi skal gjennomgå din avtale. Vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med avtalen min!Bra pris og god service!👍
Hei Ulrika, takk for at du deler din tilfredshet med oss:) Vi er glade for at vi har innfridd dine forventninger! Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
I romjula 2024 ble vi tatt som kunder av Fortum fra daværende strømselskap uten noe form for samtykke fra oss. Dette oppdages kun gjennom mail fra daværende selskap som sier vi har byttet, noe vi ikke har samtykket til. At denne kuppingen gjøres på røde dager, synes vi var såpass frekt, ettersom det ikke ble gitt noe informasjon om hvilket strømselskap vi hadde på det tidspunktet. Om dette er etter lovverk, skal undersøkes.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi registrerer aldri noen som kunde uten skriftlig bekreftelse. Vi følger strenge retningslinjer for dette, og ønsker å undersøke hva som har skjedd i ditt tilfelle. Vi hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på kundeservice@fortum. com eller 21494949, da kan vi nøste opp i saken. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Så langt ikke fornøyd☹️ Prøver å få tilsendt manglende fakturaer til ny Gmail adresse. Ennå ikke mottatt. Kan ikke være så vanskelig å endre en e-post adresse. Hører fra dere!
Hei Arne, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke fikk fakturakopier tilsendt ved første kontakt. Dette skal vi selvsagt kunne hjelpe deg med. Kontakt oss direkte på 21494949, så kan vi hjelpe deg i saken med en gang. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen gir god oversikt over priser og forbruk time for time
Hei Morten, vårt mål med appen er at den skal være brukervennlig, å gi våre kunder god oversikt over eget forbruk. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm