Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum solgte helt unødvendige tjenester til min kjæreste fra Filippinene som kostet henne godt over 1000kr per måned. Nå har jeg byttet til ny leverandør og plutselig fått et bruddgebyr på 3000kr. Jeg har aldri vært informert om bindingstid på abonnementet. Jeg har over lenger tid forsøkt å komme inn på min bruker hos Fortum (tidligere NorgesEnergi) uten å komme meg inn.
Hei Gaute, Ingen av våre privatavtaler har oppsigelsestid. For bedrifter har vi avtaler med 12 måneders oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Har du inngått en slik avtale og bryter med oppsigelsestiden vil dessverre bruddgebyr forekomme. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på [email protected]. Hvis du har noen spørsmål til kontrakten din. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig hyggelig og imøtekommende kunderådgiver. Fikk svar på alle mine spørdmål.
Hei Sonja:) Din tilbakemelding betyr mye for oss. Våre kunderådgivere ønsker å bistå på best mulig måte. Det er fantastisk å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Virker bra økonomisk. Bare fortsett med det ! Jeg har stor nytte av all informasjonen dere gir meg
Hei Svein, tusen takk for flott tilbakemelding. Det er alltid kjekt å høre at våre kunder er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er for mye tillegg på fakturaen. Er jeg / andre nødt til å ha "Påslag på strømavtale2 og "Trygg hverdag"?
Hei Hugo, tusen takk for din tilbakemelding. Trygg Hverdag er en tilleggstjeneste som er helt frivillig å være registrert med. Gjerne kontakt oss direke så kan vi gå igjennom avtalen med deg. Da kan vi finne avtalen som passer best for ditt forbuksmønster. Du kan kontakte oss på 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundeservice kombinerte kunnskap om strømleverandør/strøm med omsorg av meg som menneske. Han var rett og slett hyggelig.
Hei Inger, Det er viktig for oss å ta godt vare på våre kunder. Det er derfor veldig hyggelig å høre om din positive opplevelse med vår kunderådgiver. Tusen takk for at du delte din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Eg har prøvd mange andre. Så eg svært fornøyd Fortuna så eg trur eg blir det en god stund. Det koster ingen ting å prøve.
Hei Tor, vi setter pris på at du ønsker å være kunde hos oss, og gleder oss til å betjene deg på best mulig måte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God seriøs forklaring og endring av avtale slik at jeg fortsetter som kunde hos Fortum
Hei Svein, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Det er hyggelig å høre du fortsetter ditt kundeforhold hos oss. Takk igjen for omtalen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm