Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig kunderådgiver og enkelt løst. Ble introdusert med nye løsninger ang el bil lading.
Hei Ivar, det er flott å høre du fikk relevant informasjon i samtale med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Utrolig hyggelig ekspedering, satte seg raskt inn i materien, utrolig hyggelig dame, gjorde det lett og forstå di enkelte avtalene tilgjengelig, kan anbefales på det sterkeste, hilsen salgsingeniør
Hei Marius, tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med ekspertisen du fikk, og vi setter stor pris på at du deler din tilfredshet med oss. Vi gleder oss til å fortsette å lever topp kundeservice til deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Greit, lett å komme i kontakt.Hyggelige å prate med og god forklaring.
Hei Bjørg, tusen takk for omtalen. Det er flott å høre at du fikk rask kontakt med vårt kundesenter! Vi jobber kontinuerlig med å redusere svartiden, slik at våre kunder får rask hjelp. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble overført fra Norgesenergi til Fortum og prisen økte ganske fort
Hei Svein, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å se nærmere på din avtale for å undersøke hvilken som passer best for deg. Gjerne kontakt vårt kundesenter direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Klar og tydlig informasjon og så !liker jeg prisfrys
Hei Torill, tusen takk for omtalen.Vi er glade for å høre at du setter pris på den klare og tydelige informasjonen vi gir. Det er hyggelig du er fornøyd med tjenesten Prisfrys. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Leverer som alle aktører i strømnorge et overpriset produkt som burde vært vesentlig billigere og kjøpe.
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at prisene kan oppleves som høye, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige priser. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding og vil ta det med i vårt videre arbeid for å forbedre våre tjenester. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble etter påtrengende markedsføring på telefon overtalt til et bedriftsabonnement, da jeg ønsket å bytte abonnement fikk jeg beskjed om 11 mndr oppsigelsestid etter at jeg ga beskjed om at jeg ønsket å si opp. Jeg fikk ikke informasjon om at mitt abonnement automatisk ville konverteres til basis som i februar hadde 15x høyere strømpris enn mitt opprinnelige abonnement- ca 11 øre/kwh ble endret til 155 øre/ kWh. Jeg oppdaget dette etter halvannen måned. Fortum mener at de ikke har noen opplysningsplikt ettersom det står i opprinnelig avtale.
Hei Elin, tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og setter stor pris på at du tar deg tid til å dele din erfaring med oss. Det gir oss mulighet til å forbedre våre rutiner ytterligere. Om du ønsker en gjennomgang av saken din, kan du kontakte vårt kundesenter direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm