Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
699 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Negativ trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
699 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 699 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
404
109
43
33
110
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 699 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget godt strømselskap

Omtale av  Rune T

Er godt fornøyd med Gudbrandsdal Energi. Gode priser og god og lett tilgjengelig kundeservice.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.11.2017 08:54

Hei Rune, dette var hyggelig lesning på morgenkvisten. Det er viktig for oss med slike tilbakemeldinger, da vet vi hva vi gjør riktig og kan jobbe videre med å gjøre enda bedre. Ha en fin dag :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjapp responstid på kundeservice

Omtale av  Per O

Trivelig dame som tok tlf med engang jeg ringte. Anbefales!

Super kundeservice

Omtale av  Trygve S

Superrask kundeservice med mulighet for å få raske svar fra chatbot hele døgnet!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
27.09.2017 14:16

Takk for fine ord, Trygve S. Kundeservice er viktig for oss og slike tilbakemeldinger er gode å få!

Rask og tilstedeværende kundeservice

Omtale av  B

Dette er et firma som yter service og svarer på telefonen uten å flå kundene med kostbare telefonlinjer som mange andre.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2017 09:57

Takk for fine ord, B! Rask, god og effektiv kundeservice er viktig for oss.

Super kundeservice og bra på pris

Omtale av  Marte

Veldig fornøyd med å ha byttet til GE. Ingen kan matche de sålangt!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.09.2017 11:02

Dette var veldig hyggelig å høre, Marte!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Den beste strømleverandør

Omtale av  Rita

Svarer alltid kjapt på tlf og er hyggelige og imøtekommende.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.09.2017 11:02

Tusen takk for fine ord, Rita!

Slik blir du lurt av Gudbransdal Energi

Omtale av  Jon

1. GE lokker deg inn ved å ha de aller laveste strømprisene på Forbrukerrådets sider 2. Det tilbudet du fant på Forbrukerrådets sider er utrolig kronglete å finne på nettsidene deres etterpå, og enda mer kronglete å bestille, og enda mer kronglete å skaffe en avtalegiro på slik at ting løper automatisk. Hensikten med å gjøre dette kronglete er at du skal ta et annet, dyrere abonnement enn det du kom dit for. 3. Etter noen måneder blir du UTEN at du får noe varsel om det (De sier at du kan få varsel, men det har aldri skjedd meg) Flyttet over på et DYRERE abonnement, eller abonnementet du hadde blir dyrere. 4. Så kan Gudbrandsdal Energi melke deg til du oppdager dette. Jeg ser av omtalene over at mange ikke aner at GE har byttet abonnementet ditt. Jeg antar at alt er korrekt i henhold til vilkårene, som knapt noen leser. Jeg gidder ikke å bruke tid på å passe på at abonnementet mitt er endret månedlig, og så gå hele den kompliserte mølla igjen med å booke via sosiale medier, opprette ny avtalegiro etc. etc., og er nå på jakt etter et abonnement med spotpris + et fast påslag som ikke endres hele tiden. Jeg er OBOS-medlem, og vurderer å gå for deres tilbud. Håper at du som leser dette velger å bruke ditt strømkjøp til å støtte en bedrift som ikke har som bevisst strategi å - på en lovlig måte - å lure kundene sine. Kundeservice er veldig bra.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
20.09.2017 12:03

Hei, Det hadde vært fint om kunder som skriver kritiske innlegg presenterer seg med fullt navn. Vi setter også pris på å bli kontaktet på forhånd slik at vi har mulighet til å kunne rette opp i kundens problemstillinger og få utført den servicen vårt selskap er kjent for. 1. Gudbrandsdal Energi har i lang tid hatt de laveste prisene på Forbrukerrådet.no sammen med noen få andre leverandører. Dette er fortrinnsvis kampanjeprodukter som gir en minus for strømleverandøren i kampanjeperioden. Det vil således være en begrenset periode strømleverandørene kan selge et produkt til så lav pris uten at tapene blir for store 2. Begge våre kampanjeprodukter ligger lett tilgjengelig på nettsiden (på forsiden). 3. Vi flytter ikke kunder over på annet produkt. Det vi har er kampanjepriser på enkelte produkter. Da vil kundene motta en rabattert pris i en avtalt periode. Dette står spesifisert i vilkårene som kunden ser under bestilling. 4. Avtalegiro opprettes normalt i kundens nettbank. Det kan være litt forskjell på etableringen i de forskjellig bankene, men normalt sett bør ikke det by på problemer. For øvrig har vi kundebehandlere som hjelper kundene hvis det oppstår vanskeligheter. 5. Det er viktig at kunder som skriver negativt om selskaper generelt bør oppgi sitt riktige navn, ikke være ansatt i konkurrerende selskap og som tidligere nevnt bør kunden ha stilet innspillene sine først til selskapet før de publiseres på bytt.no. Da gir kunden selskapet en sjanse til å svare opp kritikken. Dette fordi slike uttalelser påvirker både selskapet og de ansatte som jobber her og det bør man tenke over. Mvh Jan Jansrud Daglig Leder

Gudbrandsdal Energi har 699 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR