Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR UNNA!

Omtale av  Melissa

Vi har i over to år vært fornøyde kunder og takket nei til alle tilbud vi har fått fra andre leverandører. Vi hatt lik betaling, trygg hverdag og makspris garanti og fikk plutselig en telefon fra HAFSLUND som opplyser de hadde glemt å sjekke faktisk strømbruk mot hva vi betaler for og det var dessverre vårt problem. Men de skulle slå av 25% for å være greie. Vi har hele tiden hatt «online» måler, betalt fakturaene på forfall og sett vi bruker mer strøm enn det vi betaler for men antatt det var en fordelaktig avtale vi hadde inngått ettersom faktura alltid spesifiserer faktisk forbruk vs hva fakturer er pålydende. Vi bestred selvsagt umiddelbart, etter en måned med purringer ble avspist med all verdens anklager om at vi som kunder var ansvarlig for å følge med, vi ba om kopi av vilkår og fikk en hjemmelaget pdf og masse bortforklaringer. Avslaget var ikke et avslag men stemmer på øret med den sum vi har betalt for tilleggstjenester som de åpenbart ikke ønsket å levere, så det var ikke mye til avslag. Langt om lenge og etter nesten to måneder med masse tidsbruk og frustrasjon fikk vi tak i en fagansvarlig som etterga beløpet siden de som leverandør har gjort feil og saken var dermed over for vår del. Så har det gått litt i ball for Hafslund: Først kunne/ville de ikke sende faktura, deretter fikk vi av en eller annen grunn en kreditt som kundesenteret bekreftet stemte pr tlf og jammen fikk vi en normal faktura før plutselig kunne de ikke produsere faktura til noen kunder grunnet feil i systemene deres. Da var begret fullt og vi byttet leverandør, bare for å få en sluttfaktura hvor det ettergitte beløpet er inkludert. Hadde jeg bannet ville jeg spurt «Hva f...?» Kunne jeg gitt minus stjerner ville jeg gjort det:-)

Nyttig (2)

Ljuger ljuger och ljuger

Omtale av  Sven

Här är det lotteri med strömpriser! Alltid dyrast men marknadsförer sig som billigast

Nyttig (0)

Enkle å forholde seg til

Omtale av  Vegard H

Jeg betaler ingen påslag utenom månedspris på 30kr i mnd, pluss at jeg velger selv om jeg vil ha maksprisgaranti som har reddet meg gjennom denne grusomt dyre vinteren. Ingen mas, og alt skjer elektronisk. jeg har full kontroll på strømabonnementet mitt. Ser ingen grunn til å bytte.

Nyttig (0)

skjønner ikke hva folk klager på.

Omtale av  Simen

Jeg har strøm i stikkontakten hver dag, og det er jo målet med å betale for strøm I tillegg er appen helt topp og har aldri vært ustabil. appen viser meg hvor mye jeg har brukt i forhold til forventet forbruk, og gir meg mer ros en mamma noen gang har gjort. jeg kan helt selv velge hvilken avt jeg ønsker i appen, og det å skifte koster meg 1 minutt.

Nyttig (0)

Hva i all verden?

Omtale av  Sint

Jeg prøvde å starte en strømavtale hos dere, da får jeg mail om at det ikke et tilstrekkelig informasjon og at dere ikke kunne levere strøm. Da tenkte ikke jeg mer på det, og hørte aldri fra dere igjen. Siden har jeg brukt Fjordkraft og Tibber, og betalt alle regninger for mitt strømforbruk 2019-2020. Nå har jeg fått betalingskrav og anmerkning fra dere for strøm dere aldri har levert. Jeg har heller ikke fått noe mail eller telefoner fra dere om noe ubetalte fakturaer. Hvordan i all verden har dere klart å komme dere unna med dette?

Nyttig (3)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elsker Hafslund Aktiv bedrift med grønt valg og online pluss!!!

Omtale av  Geir G

har spart meg og kjerringa en del. skaff dere enkeltmannsforetak og ta i bruk denne avtalen!!!! hilsen geir

Nyttig (2)

Ingen svar tross mange henvendelser

Omtale av  Geirmund

Hafslund må gjerne ha kontakt på tvers av bedrifts- og privat avdelinga... Hafslund kan med fordel redusere sine kunders ventetid på telefonen. Hafslund må gjerne ha mulighet for å finne sine kunder t.d. på navn, adresse, pnr. og org.nr., og ikkje kun på kundenr. Hafslund må gjerne følge opp kunder som ikkje får svar på sine spørsmål.

Svar fra Hafslund Strøm
21.01.2021 15:16

Hei Geirmund. Vi beklager det dersom det har vært vanskelig å få kontakt med oss, og at du ikke har blitt fulgt opp med din henvendelse. Vi har til tider stor pågang på telefon, og på skiftlige henvendelser har vi den siste tiden også hatt mange henvendelser som skal behandles. Selv om vi forsøker å jobbe så godt og raskt vi kan, er vi som veldig mange andre bedrifter også påvirket av korona-situasjonen og hjemmekontor, så våre behandlingstider blir dessverre lenger enn de normalt ville vært. Det skal være fullt mulig å finne kunder i våre systemer på telefonnr, navn og org.nr, dersom du ikke har opplevd det slik beklager vi også det. Det kan skje at kunden ikke er registrert med riktig informasjon hos oss, og da behøver vi et kundenummer for å finne frem. Vi beklager igjen, og håper vi kan svare deg raskere ved neste anledning. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (3)
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hafslund Strøm mener

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR