Jeg prøvde å starte en strømavtale hos dere, da får jeg mail om at det ikke et tilstrekkelig informasjon og at dere ikke kunne levere strøm. Da tenkte ikke jeg mer på det, og hørte aldri fra dere igjen. Siden har jeg brukt Fjordkraft og Tibber, og betalt alle regninger for mitt strømforbruk 2019-2020. Nå har jeg fått betalingskrav og anmerkning fra dere for strøm dere aldri har levert. Jeg har heller ikke fått noe mail eller telefoner fra dere om noe ubetalte fakturaer. Hvordan i all verden har dere klart å komme dere unna med dette?
Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Sint og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
har spart meg og kjerringa en del. skaff dere enkeltmannsforetak og ta i bruk denne avtalen!!!! hilsen geir
Hafslund må gjerne ha kontakt på tvers av bedrifts- og privat avdelinga... Hafslund kan med fordel redusere sine kunders ventetid på telefonen. Hafslund må gjerne ha mulighet for å finne sine kunder t.d. på navn, adresse, pnr. og org.nr., og ikkje kun på kundenr. Hafslund må gjerne følge opp kunder som ikkje får svar på sine spørsmål.

Flyttet i en utleid leilighet i oktober 2020. Megler sendte inn skjema til Hafslund hvor det, i følge en kundebehandler hos Hafslund var krysset av for tilleggstjenester som "maksprisgaranti" og "grønt valg". Jeg informerer vedkommende om at jeg tok kontakt med Hafslund i slutten av oktober og ba om at disse fjernes. Jeg ringte til Hafslund fra min jobb telefon og siden dette er et hemmelig nummer av hensyn til mitt arbeid så vil ingen nummer vises hos mottakende part. Samme konsulenten avviste dette og prøvde å fremme dette som at jeg "prøver å lure" Hafslund siden han ikke kunne verifisere om min samtale hvor jeg avbestilte tilleggstjenester fant virkelig sted. Første gang jeg opplevde å bli kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte. Jeg forstår ikke hvordan Hafslund kan tenke å operere på en slik måte. Kundebehandlere deres har behov for en bedre opplæring og trolig også innføring i juridiske emner om avtaleverker i Norge. Jeg anbefaler ingen strøm fra dette selskapet !

alltid bra og billig er min erfaring, hyggelig kundeservice