Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg betaler ingen påslag utenom månedspris på 30kr i mnd, pluss at jeg velger selv om jeg vil ha maksprisgaranti som har reddet meg gjennom denne grusomt dyre vinteren. Ingen mas, og alt skjer elektronisk. jeg har full kontroll på strømabonnementet mitt. Ser ingen grunn til å bytte.
Jeg har strøm i stikkontakten hver dag, og det er jo målet med å betale for strøm I tillegg er appen helt topp og har aldri vært ustabil. appen viser meg hvor mye jeg har brukt i forhold til forventet forbruk, og gir meg mer ros en mamma noen gang har gjort. jeg kan helt selv velge hvilken avt jeg ønsker i appen, og det å skifte koster meg 1 minutt.
Jeg prøvde å starte en strømavtale hos dere, da får jeg mail om at det ikke et tilstrekkelig informasjon og at dere ikke kunne levere strøm. Da tenkte ikke jeg mer på det, og hørte aldri fra dere igjen. Siden har jeg brukt Fjordkraft og Tibber, og betalt alle regninger for mitt strømforbruk 2019-2020. Nå har jeg fått betalingskrav og anmerkning fra dere for strøm dere aldri har levert. Jeg har heller ikke fått noe mail eller telefoner fra dere om noe ubetalte fakturaer. Hvordan i all verden har dere klart å komme dere unna med dette?
har spart meg og kjerringa en del. skaff dere enkeltmannsforetak og ta i bruk denne avtalen!!!! hilsen geir
Hafslund må gjerne ha kontakt på tvers av bedrifts- og privat avdelinga... Hafslund kan med fordel redusere sine kunders ventetid på telefonen. Hafslund må gjerne ha mulighet for å finne sine kunder t.d. på navn, adresse, pnr. og org.nr., og ikkje kun på kundenr. Hafslund må gjerne følge opp kunder som ikkje får svar på sine spørsmål.
Hei Geirmund. Vi beklager det dersom det har vært vanskelig å få kontakt med oss, og at du ikke har blitt fulgt opp med din henvendelse. Vi har til tider stor pågang på telefon, og på skiftlige henvendelser har vi den siste tiden også hatt mange henvendelser som skal behandles. Selv om vi forsøker å jobbe så godt og raskt vi kan, er vi som veldig mange andre bedrifter også påvirket av korona-situasjonen og hjemmekontor, så våre behandlingstider blir dessverre lenger enn de normalt ville vært. Det skal være fullt mulig å finne kunder i våre systemer på telefonnr, navn og org.nr, dersom du ikke har opplevd det slik beklager vi også det. Det kan skje at kunden ikke er registrert med riktig informasjon hos oss, og da behøver vi et kundenummer for å finne frem. Vi beklager igjen, og håper vi kan svare deg raskere ved neste anledning. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Flyttet i en utleid leilighet i oktober 2020. Megler sendte inn skjema til Hafslund hvor det, i følge en kundebehandler hos Hafslund var krysset av for tilleggstjenester som "maksprisgaranti" og "grønt valg". Jeg informerer vedkommende om at jeg tok kontakt med Hafslund i slutten av oktober og ba om at disse fjernes. Jeg ringte til Hafslund fra min jobb telefon og siden dette er et hemmelig nummer av hensyn til mitt arbeid så vil ingen nummer vises hos mottakende part. Samme konsulenten avviste dette og prøvde å fremme dette som at jeg "prøver å lure" Hafslund siden han ikke kunne verifisere om min samtale hvor jeg avbestilte tilleggstjenester fant virkelig sted. Første gang jeg opplevde å bli kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte. Jeg forstår ikke hvordan Hafslund kan tenke å operere på en slik måte. Kundebehandlere deres har behov for en bedre opplæring og trolig også innføring i juridiske emner om avtaleverker i Norge. Jeg anbefaler ingen strøm fra dette selskapet !
Hei Georg. Det er veldig beklagelig å lese din anmeldelse, for slik du beskriver det skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer som du sier at når vi mottar en bestilling via MeglerFront så er det Strøm, Maksprisgaranti og Grønt Valg som er standard. Men avtale og tilleggstjenester er helt valgfritt og vi har ingen bindingstider, så dersom kunden tar kontakt med oss med ønske om endringer, skal dette gjøres uten problemer. At du sier du ble kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte av en av våre kundebehandlere er helt uakseptabelt, og jeg ønsker derfor veldig gjerne kontakt med deg slik at vi kan få sett nærmere på denne saken, og rapportere det videre til rette vedkommende. Slike klager tas på største alvor, og vi beklager så mye igjen for hendelsen. Kontakt oss derfor gjerne på [email protected] eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.