Meny

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Hafslund Strøm
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
102
av 106 innen
strømselskap
13%
anbefaler
Hafslund Strøm

"Ingen svar tross mange henvendelser"

Omtale om Hafslund Strøm skrevet av Geirmund for 19.01.2021 16:22

Hafslund Strøm har totalt 222 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Geirmund
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Ingen svar tross mange henvendelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hafslund må gjerne ha kontakt på tvers av bedrifts- og privat avdelinga... Hafslund kan med fordel redusere sine kunders ventetid på telefonen. Hafslund må gjerne ha mulighet for å finne sine kunder t.d. på navn, adresse, pnr. og org.nr., og ikkje kun på kundenr. Hafslund må gjerne følge opp kunder som ikkje får svar på sine spørsmål.

Svar fra Hafslund Strøm
21.01.2021 15:16
Hei Geirmund. Vi beklager det dersom det har vært vanskelig å få kontakt med oss, og at du ikke har blitt fulgt opp med din henvendelse. Vi har til tider stor pågang på telefon, og på skiftlige henvendelser har vi den siste tiden også hatt mange henvendelser som skal behandles. Selv om vi forsøker å jobbe så godt og raskt vi kan, er vi som veldig mange andre bedrifter også påvirket av korona-situasjonen og hjemmekontor, så våre behandlingstider blir dessverre lenger enn de normalt ville vært. Det skal være fullt mulig å finne kunder i våre systemer på telefonnr, navn og org.nr, dersom du ikke har opplevd det slik beklager vi også det. Det kan skje at kunden ikke er registrert med riktig informasjon hos oss, og da behøver vi et kundenummer for å finne frem. Vi beklager igjen, og håper vi kan svare deg raskere ved neste anledning. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Bytt.no
"Ingen svar tross mange henvendelser" skrev Geirmund om Hafslund Strøm

Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Geirmund og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uhøflig kundeservice med nedlatende tone!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet i en utleid leilighet i oktober 2020. Megler sendte inn skjema til Hafslund hvor det, i følge en kundebehandler hos Hafslund var krysset av for tilleggstjenester som "maksprisgaranti" og "grønt valg". Jeg informerer vedkommende om at jeg tok kontakt med Hafslund i slutten av oktober og ba om at disse fjernes. Jeg ringte til Hafslund fra min jobb telefon og siden dette er et hemmelig nummer av hensyn til mitt arbeid så vil ingen nummer vises hos mottakende part. Samme konsulenten avviste dette og prøvde å fremme dette som at jeg "prøver å lure" Hafslund siden han ikke kunne verifisere om min samtale hvor jeg avbestilte tilleggstjenester fant virkelig sted. Første gang jeg opplevde å bli kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte. Jeg forstår ikke hvordan Hafslund kan tenke å operere på en slik måte. Kundebehandlere deres har behov for en bedre opplæring og trolig også innføring i juridiske emner om avtaleverker i Norge. Jeg anbefaler ingen strøm fra dette selskapet !

Svar fra Hafslund Strøm
21.01.2021 15:16
Hei Georg. Det er veldig beklagelig å lese din anmeldelse, for slik du beskriver det skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer som du sier at når vi mottar en bestilling via MeglerFront så er det Strøm, Maksprisgaranti og Grønt Valg som er standard. Men avtale og tilleggstjenester er helt valgfritt og vi har ingen bindingstider, så dersom kunden tar kontakt med oss med ønske om endringer, skal dette gjøres uten problemer. At du sier du ble kjeftet på og tilsnakket på en nedlatende måte av en av våre kundebehandlere er helt uakseptabelt, og jeg ønsker derfor veldig gjerne kontakt med deg slik at vi kan få sett nærmere på denne saken, og rapportere det videre til rette vedkommende. Slike klager tas på største alvor, og vi beklager så mye igjen for hendelsen. Kontakt oss derfor gjerne på [email protected] eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Hans B. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"hafslund er bra"

alltid bra og billig er min erfaring, hyggelig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

når jeg ringer dem for å gjøre en avtale alt bra, men hver måned betaler jeg mye høyere pris enn det vi ble enige om, jeg spurte hvorfor jeg betaler så mye penger, men de ga meg ikke de riktige svarene og spurte hvilke alternativer gjør jeg har, men de ga meg ikke noe alternativ. Det er derfor jeg slutter med dem

Svar fra Hafslund Strøm
18.01.2021 14:53
Hei Lajdon. Det er beklagelig å høre at du ikke ble fornøyd med avtalen du hadde, men det er enda mer beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du ønsket når du tok kontakt. Dersom en kunde ikke er fornøyd med avtalen sin, skal selvfølgelig vi i kundeservice bistå med samtale og råd slik at man sammen kan finne en hyggelig løsning på problemet, og endre avtalen etter kundens ønske. Selv om du ikke er kunde hos oss lenger, ønsker vi gjerne å få kontakt med deg slik at vi kan se nærmere på hendelsen, og rapportere om dette videre til rette vedkommende. Slike tilbakemeldinger tar vi på alvor, så vi kan skjerpe rutinene våre og bli bedre. Ta derfor gjerne kontakt med oss på [email protected] eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Victoria F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bra og svindel på samme tid."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra app, og nettsiden har en forholdsvis grei oversikt over avtalene selv om de "beste" er gjemt så godt som mulig. Det irritable med selskapet er at de stadig forsøker nye metoder for å svindle deg i form av å sette deg over på en dyrere avtale uten å si det. "bare svar på denne sms om at opplysningene dine stemmer" osv., - og ikke et pip om at det en ny avtale du signerer på. 😣 Den beste var for et år eller to siden hvor de skulle "analysere" strømforbruket ditt over flere måneder "helt gratis" for å finne den "beste" avtalen for deg, og plutselig hadde du en dyrere avtale uten at du skjønte hva som skjedde. Så de er like store kjeltringer som alle de andre "strøm meglerne". Følg med på fakturaene.

Svar fra Hafslund Strøm
18.01.2021 14:53
Hei Victoria. Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som ditt strømselskap. Vi setter aldri en kunde over på en ny avtale uten å ha sendt ut SMS med god informasjon om hvilken avtale det er snakk om, og link til mer info og vilkår. Vi må så motta svar fra kunden på denne, med bekreftelseskode, før avtalen blir aktiv. Dersom du ikke har fått dette, vil vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på denne saken. Om du ikke er fornøyd med avtalen din, kan du selvfølgelig også ta kontakt med oss, så kan vi sammen finne en avtale som passer deg bedre. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi håper å høre fra deg, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet! Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Hafslund Strøm har totalt 222 omtaler på Bytt.no
Hafslund Strøm strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Hafslund Strøm
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
222 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
918 kr /mnd
68,85 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
222 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 018 kr /mnd
76,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
222 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 041 kr /mnd
78,05 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Garantipris
Variabel pris - Hafslund Strøm
222 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 092 kr /mnd
81,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR