Meny

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
101
av 104 innen
strømselskap
8%
anbefaler
Hafslund Strøm

"Fusk og fanteri"

Omtale om Hafslund Strøm skrevet av Ståle for 14.05.2020 18.17

Hafslund Strøm har totalt 185 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fusk og fanteri"

Nå siger og skriver vi mai 2020 og i dag presterte de å sende regning for november/desember 2019. De ringer deg å tilbyr det som tilsynelatende er billig strøm men når alt kommer til alt er det ikke billig. Bytter du selskap fra dem så ringer de å tilbyr gratis strøm 1 måned og når den er over så settes du på en avtale som så visst ikke er billig. Aldri mer for min del.

Svar fra Hafslund Strøm
18.05.2020 14.43
Hei Ståle!

Vi i Hafslund Strøm etterskuddsfakturerer slik at man mottar faktura på etterskudd, men at faktura skal komme flere måneder etterpå høres rart ut og dette vil jeg gjerne ta en nærmere titt på slik at vi får en forklaring på hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post på kundeservice@hafslundstrom.no eller ring per tlf: 21494949, så ser vi nærmere på hva som har skjedd her slik at vi kan komme til en løsning :) Jeg beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Bytt.no
"Fusk og fanteri" skrev Ståle om Hafslund Strøm

Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Ståle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristine U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"

Opplevde veldig dårlig kundeservice hos Hafslund, først vanskelig å komme gjennom på telefon, og så er det en gutt med svært nedlatende holdning som svarer. Utrivelig. Et selskap å holde seg langt unna.

Svar fra Hafslund Strøm
14.05.2020 14.01
Hei Kristine!

Det er leit å høre om opplevelsen du har hatt med oss og jeg vil gjerne komme i kontakt med deg slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi skal være tilgjengelig på telefon 21494949 alle hverdager mellom 08-16, og jeg vil derfor gjerne høre mer om opplevelsen din angående dette. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller på chatten vår mellom 09-15 på hverdager. Du kan også kontakte oss på Facebook :)

Jeg beklager opplevelsen og håper på å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Anne L. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"For noe tull!"

Bestilte lik betaling og det var ikke noe problem å si opp nårsomhelst. Betalte nok like mye i mnd som hos mitt forrige selskap og tenkte jeg var safe. Får så en giga regning når jeg nå valgte å bytte strømselskap, hva i all verden er hensikten med lik betaling når det egentlig er utsatt betaling!?!

Svar fra Hafslund Strøm
15.05.2020 11.10
Hei Anne!

Jeg forstår at dette kan oppleves frustrerende og forvirrende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Lik Betaling er en tjeneste som koster kr 49 i måneden og som er for våre kunder som ønsker forutsigbarhet på sine faktura. Med Lik Betaling estimerer vi det gjennomsnittlige forbruket i løpet av et år og deler dette på 12 for å få det månedlige beløpet. Tanken bak denne tjenesten er at den skal lønne seg over tid, og vi vil justere beløpet dersom det er store avvik mellom det faktiske forbruket og beløpet med Lik Betaling.
Vi jobber alltid med å forbedre oss og setter pris på informasjon som dette. Det er vanskelig for meg å se akkurat hva som har skjedd i denne situasjonen, og det hadde derfor vært fint om du tok kontakt med oss på en av våre plattformer slik at jeg får sett nærmere på saken din. Vi kan nås på e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller tlf: 21494949 (08-16). Vi har også en chat der du kan snakke med kunderådgiver med en gang. Den er åpen alle hverdager mellom 09-15.

Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og håper på å høre fra deg :)

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri"

Fikk akkurat en sak om at en selger har av sin egen vilje overført meg fra min leverandør til Hafslund og hvem er det som sitter med masse arbeid for å rydde dette opp? Meg så klart. Hafslund er så patetisk at de selv ikke sender selgere ut, de leier andre selskaper for dette.

Svar fra Hafslund Strøm
24.04.2020 11.45
Hei A :)

Jeg forstår godt at dette kan oppleves som forvirrende og frustrerende, og jeg skal forklare så godt jeg kan. Det stemmer, som du sier, at vi i Hafslund Strøm benytter oss av eksterne byråer for utgående salg. Dette gjelder både dørsalg og telefonsalg. Våre salgsrepresentanter skal ikke registrere nye bestillinger uten godkjent samtykke og vil vi gjerne høre mer om hva som har skjedd i denne situasjonen, da vi tar saker som dette svært alvorlig.
Det er vanskelig for meg, ut fra informasjonen i dette innlegget, å se akkurat hva som har skjedd. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@hafslundstrom.no eller ring oss på 21494949, så tar vi gjerne en titt på saken din så vi får kommet til en løsning :) Du kan også kontakte oss på chatten vår mellom 09-15 eller sende oss en melding på Facebook.

Jeg beklager opplevelsen du har hatt med oss og jeg håper å høre fra deg.

Hilsen Emilie i Hafslund Strøm
Håvard N. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Noko er alvorleg i vegen med dette firmaet"

Dei som ringer deg opp for å tilby avtaler har ikkje opplæringa til å kunne gjere alt du ber dei om. Det er vanskelig å komme gjennom til dei, og tilbudet om at dei skal ringe tilbake er eit løfte dei bryter. Om du kjem gjennom så er kundeservice hyggelig nok, men dei har ikkje makta til å gjere noko som helst. Dei er flinke til å registrere at du har inngått ei avtale, men å flytte den kan dei ikkje. Det dei gjer då er å registrere ei ny avtale på deg, og beholder den gamle. Å registrere ei ny avtale kan du gjere via sms, men å seie opp ei gammal ei krever eit svært avregistreringsskjema.

Hafslund Strøm har totalt 185 omtaler på Bytt.no
Hafslund Strøm strømpriser
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
185 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
479 kr
28,72 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
185 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
625 kr
37,47 øre/kWt
Detaljer
Les mer
webVariabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
185 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
665 kr
39,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Direkte Variabel
Variabel pris - Hafslund Strøm
185 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
748 kr
44,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR