Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er den værste strømlevandører det tar pengene av deg uten at du vet, du får i tilegg grønt valg og maksgrati pris, men det er bare tull de tar ekstra. De ringte meg etter jeg har byttet min strøm leverandører til Gudbrandsdal og sa du får gratis strøm med grønt valg og og og altså betalt jeg for alt det var bare tull. Jeg anbefaler deg å bytte hvis du har dem og hvis du tenker å bli medlem hos dem ikke gjør det.. Spar pengene dine og velg gudbrandsdal det har jeg gjort nå mens jeg skriver denne melding her. Hadet hafslund ønsker deg å dra til h***** med deres selskap og nettleie.
Mitt riktige ord er at Hafslund melker deg på det groveste uten at du vet om det, Hafslund har byttet mine avtaler uten å gi varsel om det til sine kunder... What the f...!? Ser etter ny leverandør nå. NOK ER NOK HAFSLUND.
Hafslund har byttet min Webspot til vanlig strømavtale uten mitt samtykke eller godkjennelse hvor dette kostet meg rundt 110 kr i mnd!!! De gidder ikke engang å rydde oppe i det. Ren svindel spør du meg.
Vi har vært i kontakt i flere ganger med dem. Dem har ikke vært behjelpelige. Dem har lovet å bytte til et strømselskap som vi valgte til en dato, men gjorde det ikke.
Masse produkter som maksprisgaranti og grønt valg osv osv som bare skal loppe deg for penger. Velg heller noe billig og enkelt.
Alltid kort ventetid og hyggelige kundebehandlere.
Ble lurt av en kar som kom på døren og sa han var fra Hafslund. Hadde imponerende skilt på magen. Ville absolutt kontrollere sikringsskapet vårt, men kastet knapt et blikk inn i det. Opplyste så at vår leverandør av strøm, Fortum, skulle slutte å levere strøm til vårt område og at vi måtte tegne ny avtale med Hafslund for å få strøm i framtiden. Vi eldre og godtroende bet på kroken og inngikk avtale. Et par uker senere ringte Fortum og lurte på om vi også hadde hatt besøk av en kreativ strømselger fra Hafslund som hadde fortalt at Fortum var ute av markedet. Det var i så fall langt fra sannheten! Vi ble overrasket og sjokkerte og mannen fra Fortum lovde å ordne opp for oss dersom vi ville tilbake som kunder hos dem. Det takket vi for. Kundeservice på Hafslund er kontaktet og orientert, men alt de kan si er at de beklager dersom vi føler oss lurt. Vi føler oss ikke lurt, vi ER lurt! Sluttregningen fra Hafslund foreligger nå og vi er ilagt et straffegebyr (bruddgebyr) på kr. 300.- for vår godtroenhet. Dette har Fortum lovet å kompensere. Vi er nå heldigvis på vei tilbake til Fortum.