Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fakturerer for tjenester jeg har takket nei til!

Omtale av  Helene

Fikk telefon fra en selger som prøvde å selge meg masse tilleggsprodukter. Takket nei til alt og ba om en helt standard strømavtale uten fastpris/spotpris. På neste faktura ser jeg at jeg har blitt fakturert for dette tilbudet jeg takket nei til. De juger når man ringer for å konfrontere de. IKKE bestill strøm herfra!!!

Svar fra Hafslund Strøm
02.12.2020 14:11

Hei Helene. Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan komme til en løsning, og slik at jeg får meldt dette videre til rette vedkommende. Ta derfor gjerne kontakt med oss på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Anbefaler ikke!

Omtale av  Lena

Gikk med på å prøve Hafslund strøm da jeg flyttet inn i ny leilighet, hørtes veldig bra ut på telefon. Selger veldig god til å overbevise at Hafslund var biliigst og best. Skulle få skreddersydd strøm, første 2 mnd veldig fornøyd hadde lav regning (prøve periode). Så mnd etter får jeg en regning som er mye større (første regning 2 mnd 823,- neste nå 1 mnd på 1497,-) Når jeg ringer og snakker m kundeservice får jeg til svar: hmm ja det var litt høyt ja, det er fordi du har fått variabelpris som passer godt til fritidsbolig! Er så irritert så nå har jeg byttet, og den skreddersydde strømmen sin kan de ha for seg selv. Har iallefall lært at jeg må lese meg ordentlig opp på alle de forskjellige strømavtalene hvis ikke blir man lurt!

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:33

Hei Lena. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som ny kunde hos oss. Skredderstrøm fungerer på den måten at vi bruker en måned på å kartlegge flere faktorer, blant annet bolig, forbruk og egne preferanser. Etter prøveperioden så skal du bli tilsendt en e-post hvor vi informerer om strømavtalen vi mener passer best etter kartleggingsperioden. I e-posten skal du også bli informert om at dersom du mener strømavtalen vi anbefaler ikke passer deg, kan du ta kontakt med oss slik at vi kundebehandlere kan finne en annen avtale som passer bedre. Dersom du ikke har mottatt denne e-posten, eller føler du ikke har fått tilstekkelig informasjon, så beklager vi dette. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Kontakt etter omtale på Bytt.no

Omtale av  Trond

La tidligere inn omtale "Svindel", og har kontaktet Hafslund. Eneste svaret man får der er "Det var leit å høre" og blir satt til til samme elendige kundemottaker som tidligere. Styr unna.

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:23

Hei igjen Trond. Jeg har stor forståelse for frustrasjonen her, og det er veldig kjedelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du ønsket over telefon hos oss igjen. Dersom det er mulig å be om en siste sjanse, så håper jeg du kan ta kontakt med oss kunderådgivere som sitter på skriftlige henvendelser, altså via vår e-post: [email protected] eller kontaktskjema vårt på www.hafslundstrom.no. Du kan også ta kontakt med meg direkte ved å sende oss en melding via vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Jeg har veldig lyst til å få sett på saken din, så håper på å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (1)

Helt topp

Omtale av  James A. B

Jeg har bare gode erfaringer med Hafslund. Jeg anbefale de på det sterkest.

Nyttig (0)

Ringer hele tiden og har ikke respekt for et nei

Omtale av  E

Prøver å be om å få slippe å bli ringt for å bytte til Hafslund, men blir fortsatt ringt flere ganger i uken. Blant annet fredag sent på kveld. Når vi sier de ringer veldig ofte, nekter de for det og sa «jeg kan garantere at vi ikke gjør det», selv om dette er helt feil

Svar fra Hafslund Strøm
16.11.2020 14:21

Hei E. Vi beklager på det sterkeste dersom du har blitt hyppig oppringt av våre selgere, på tross av at du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker noe tilbud. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få registrert denne klagen og sendt det videre til rette vedkommende. Da kan vi også få fjernet nummeret ditt fra våre ringelister slik at du ikke blir oppringt igjen. Du kan nå oss på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Beklager så mye igjen, og håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Holder ikke avtale og skylder på min datamaskin.

Omtale av  Ragnar J

Har avtalt å få tilsendt faktura på epost, men det uteblir. Klarer bare å sende purringer å inkasso varsler samt reklame. Da kommer det i min epostbox. Har nå forsøkt i 8 måneder men nå er det slutt. bytter til seriøs aktør. Elendig kundeoppfølging og service.

Svar fra Hafslund Strøm
03.11.2020 22:32

Hei Ragnar. Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse hos oss, og det er selvfølgelig ikke slik det skal være. I de fleste tilfeller hvor man ikke mottar faktura i sin e-post så kan det være at de havner i søppelpost eller spam-filter. Våre systemer klarer dessverre ikke å fange opp hvor i mottakers e-post de havner, og det er jo selvfølgelig heller ikke lett for kunder å finne dem da de fleste sjelden sjekker søppelposten sin. Men det er imidlertid litt vanskelig å si om dette er årsaken her uten å se nærmere på saken. Vi beklager igjen på det sterkeste dersom vår kundeservice ikke har undersøkt saken grundig nok, slik at problemet har vedvart. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.

Nyttig (0)

Usmakelig misbruk av Kors og gravstein i reklame

Omtale av  Arild

Viser til usmakelig salgstriks i annonse med kors og gravstein. Dette kunne dere gjort bedre .

Nyttig (0)
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hafslund Strøm mener

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR