Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke fornøyd i det hele tatt. Dem ringer og maser om å dytte på mere ufornuftig ting i strømavtalen, når dem får avslag så maser dem enda mer og når dem avslag på avslag så slenger dem bare på røret! Noe så uprofesjonelt!!
Faktisk helt fraværende kundeservice. Det er nærmest umulig, med lange ventetider, å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Når de endelig svarer er det kun for å beklage at de ikke kan hjelpe, og at de skal "sende" henvendelsen videre i systemet. De svarer heller ikke på e-post, verken nye eller allerede registrerte hendelser. Dette er uten tvil noe av det verste jeg har vært borte i.
De kan ikke gå inn spesifikk å se hva kunden bruker strøm på. Vi har fryst siden forrige måned når strømsjokket begynte, nå fikk vi dobbelt enda vi ikke har brukt mer enn ett apparat av gangen
Burde få beskjed om slike ran og at jeg eventuelt kunne fryse regningen! Blir ikke lenge her, som pensjonist med gjeld trenger jeg pengene selv! De hadde ikke fastpris sa de når jeg skrev avtale.
Aldri hatt problem med Hafslund, grei oversikt, og avtalen holdes, uten forandringer.
Virker greit for meg. Så vidt jeg forstår, ikke en dyr avtale, selv om strømmen generelt er alt for dyr i dag. Regjeringen må gjøre noe
Hafslund webspot. Alt gjøres på nett, spotpris for strømmen og kun kr 29,- i påslag pr mnd. Ved å kjøre de forskjellige sammenligningstjenestene kommer ikke dette tilbudet opp. Mange går glipp at det godt tilbud?