Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk avtale om web spot i 2015 og har siden den gang tenkt at jeg hadde en løpende grei strømavtale som jeg slapp å følge opp noe særlig. Da jeg tok en sjekk for noen uker siden fikk jeg beskjed fra Hafslund om at det beste strømavtalen for meg var webspot og ble anbefalt å skifte til den. Skjønte lite da jeg trodde jeg hadde webspot og fant frem bestillingsbekreftelsen. Fikk da beskjed om at Hafslund hadde sagt opp avtalen i 2016 neste 1,5 år etter at den ble inngått uten noen form for varsel til meg. Nå skylder de på at de ikke har arkiver så langt tilbake og foreldelse - Utrolig dårlig kundeservice! Har vært Hafslundkunde så lenge jeg kan huske og de som kan noe som helst om forretninger vet hvor viktig det er å holde på de kundene som ikke bytter leverandør hele tiden. Jeg er nok ferdig som trofast kunde med denne behandlingen...
Hei Marius F. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Slik du beskriver det så forstår jeg at du har vært i kontakt med oss vedrørende denne saken tidligere. Det hadde likevel vært veldig fint om du kunne tatt kontakt med oss igjen på e-post, slik at vi kan få sett nærmere over saken og se om vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Send oss derfor gjerne en e-post til [email protected]. Håper å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Variabel pris. Ikke varsel på forhånd hvor mye de har trykket fra konto din. Bruk inkasso byrået etter en dag. Du blir blindet å ikke bytte strøm leverandør.
Hei Cristina. Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse hos oss. Når det kommer til fakturering så skal faktura sendes enten via brevpost, e-post eller som eFaktura. I fakturaen blir man opplyst om forbruk, avtale og faktureringsgrunnlag. Dersom vi ikke har mottat betaling 2 uker etter forfall så blir det utsendt et varsel via vårt inkassobyrå Solvencia som brevpost til den registrerte adressen din, med enda 2 ukers forfallsfrist. Om man ikke har mottatt opprinnelig faktura eller om du som kunde har motsigelser på fakturagrunnlaget, er vi avhengig av at kundene tar kontakt med oss og gir beskjed slik at vi får sett på saken og kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og vi ønsker også å få kontakt med deg for å få sett nærmere på saken din. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Fikk telefon fra en selger som prøvde å selge meg masse tilleggsprodukter. Takket nei til alt og ba om en helt standard strømavtale uten fastpris/spotpris. På neste faktura ser jeg at jeg har blitt fakturert for dette tilbudet jeg takket nei til. De juger når man ringer for å konfrontere de. IKKE bestill strøm herfra!!!
Hei Helene. Det er beklagelig å høre om opplevelsen du har hatt med oss. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan komme til en løsning, og slik at jeg får meldt dette videre til rette vedkommende. Ta derfor gjerne kontakt med oss på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Gikk med på å prøve Hafslund strøm da jeg flyttet inn i ny leilighet, hørtes veldig bra ut på telefon. Selger veldig god til å overbevise at Hafslund var biliigst og best. Skulle få skreddersydd strøm, første 2 mnd veldig fornøyd hadde lav regning (prøve periode). Så mnd etter får jeg en regning som er mye større (første regning 2 mnd 823,- neste nå 1 mnd på 1497,-) Når jeg ringer og snakker m kundeservice får jeg til svar: hmm ja det var litt høyt ja, det er fordi du har fått variabelpris som passer godt til fritidsbolig! Er så irritert så nå har jeg byttet, og den skreddersydde strømmen sin kan de ha for seg selv. Har iallefall lært at jeg må lese meg ordentlig opp på alle de forskjellige strømavtalene hvis ikke blir man lurt!
Hei Lena. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som ny kunde hos oss. Skredderstrøm fungerer på den måten at vi bruker en måned på å kartlegge flere faktorer, blant annet bolig, forbruk og egne preferanser. Etter prøveperioden så skal du bli tilsendt en e-post hvor vi informerer om strømavtalen vi mener passer best etter kartleggingsperioden. I e-posten skal du også bli informert om at dersom du mener strømavtalen vi anbefaler ikke passer deg, kan du ta kontakt med oss slik at vi kundebehandlere kan finne en annen avtale som passer bedre. Dersom du ikke har mottatt denne e-posten, eller føler du ikke har fått tilstekkelig informasjon, så beklager vi dette. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
La tidligere inn omtale "Svindel", og har kontaktet Hafslund. Eneste svaret man får der er "Det var leit å høre" og blir satt til til samme elendige kundemottaker som tidligere. Styr unna.
Hei igjen Trond. Jeg har stor forståelse for frustrasjonen her, og det er veldig kjedelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du ønsket over telefon hos oss igjen. Dersom det er mulig å be om en siste sjanse, så håper jeg du kan ta kontakt med oss kunderådgivere som sitter på skriftlige henvendelser, altså via vår e-post: [email protected] eller kontaktskjema vårt på www.hafslundstrom.no. Du kan også ta kontakt med meg direkte ved å sende oss en melding via vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Jeg har veldig lyst til å få sett på saken din, så håper på å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Jeg har bare gode erfaringer med Hafslund. Jeg anbefale de på det sterkest.
Prøver å be om å få slippe å bli ringt for å bytte til Hafslund, men blir fortsatt ringt flere ganger i uken. Blant annet fredag sent på kveld. Når vi sier de ringer veldig ofte, nekter de for det og sa «jeg kan garantere at vi ikke gjør det», selv om dette er helt feil
Hei E. Vi beklager på det sterkeste dersom du har blitt hyppig oppringt av våre selgere, på tross av at du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker noe tilbud. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få registrert denne klagen og sendt det videre til rette vedkommende. Da kan vi også få fjernet nummeret ditt fra våre ringelister slik at du ikke blir oppringt igjen. Du kan nå oss på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Beklager så mye igjen, og håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.