Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi fikk tilbud om fastpris på 2400,- pr.mnd. som nå tydeligvis heter "Lik betaling" vi regnet med at pris ville øke, å var overasket at den ikke gjorde det. En fredag ringte de å sa vi var skyldig nesten 30 000,- etter mye om å men fikk vi regnestykket på reel bruk og Innbetalinger. Det viser seg at vi kun 1mnd har betalt for mye i 2021. Vi forventet at de tarkontakt lenge før.
Maksprisgaranti selges inn som noe fantastisk som skal gi deg forutsigbarhet. Maksprisgarantien har ikke slått inn de siste månedene ettersom Hafslund har økt disse hver mnd. Nå kicker "garantien" inn først på 8,96,-! Ellers så er det miserabel kundeservice og lite innovative løsninger. Totalt har jeg lite positivt å si om selskapet.
Setter opp Max pris, så betaler for Max prisgaranti forgjeves… Gir ingen beskjed når endringer skjer, feks sette opp Max- pris
Hyggelig folk som ringer ,litt masete .Vanskelig å si nei takk ,de er flinke selgere . Det skal de ha ..
Jeg har også lik betaling og fornøyd med avtalen. Men det svarer Lisa får vedr ”at hun ikke kan få utbetalt tilgodehavende beløp" stemmer IKKE og nei hun må IKKE flytte eller si opp avtalen. Jeg fikk igjen 5000 kr og har fortsatt samme avtale lik betaling. Det her er bare tull. Ta kontakt med overordnet organ. Eller kontakt Hafslund igjen. Ordningen er genial og jeg er fornøyd.
Ikke fornøyd i det hele tatt. Dem ringer og maser om å dytte på mere ufornuftig ting i strømavtalen, når dem får avslag så maser dem enda mer og når dem avslag på avslag så slenger dem bare på røret! Noe så uprofesjonelt!!
Faktisk helt fraværende kundeservice. Det er nærmest umulig, med lange ventetider, å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Når de endelig svarer er det kun for å beklage at de ikke kan hjelpe, og at de skal "sende" henvendelsen videre i systemet. De svarer heller ikke på e-post, verken nye eller allerede registrerte hendelser. Dette er uten tvil noe av det verste jeg har vært borte i.